Gå til innhold

Kinkig problem i Morrowind

Anbefalte innlegg

Jeg er medlem av både Thieves Guild og Fighters Guild (pluss en tre-fire andre også), og nå har jeg fått et litt kinkig oppdrag;

Fightersguild-lederen vil jeg skal skaffe kodeboka til Sotthilde, men Sotthilde sier meg bare at jeg bør bestemme meg for hvor lojaliteten min ligger. Jeg vil heller jobbe for Fightersguild hvis jeg skulle velge, men HVORDAN FÅR JEG TAK I BOKA?

Hvis jeg dreper henne blir jeg nødt til å slakte hele South Wall Cornerclub - hvilket ikke er spesielt krevende, men etterpå sitter jeg igjen med en 8000-drakes bot, hvilket jeg ikke er spesielt lysten på å betale.

Jeg får ikke stjålet boka, for jeg kommer meg aldri i posisjon til å gjøre det.

Noen tips? (Jeg vil helst få tak i den boka)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bruker Taunt (det er en av valgene i samtale) på de som er tyver i South Cornerclub.

Få successful taunt mange nok ganger (du kommer ned på 0 i popularitet hos personen), så angriper han deg først. Da kan du trygt drepe personen uten noe bounty, siden du ikke slo først. Sånn kan du gjøre med hele gjengen.

Du kan gjøre det med hvilken som helst NPC i spillet faktisk. Bare du ikke dreper viktige personer for plottet, da får du en beskjed med en gang om du vil reloade eller fortsette spillet utenfor historien. Som er ganske meningsløst.

Det kan hende flere angriper når en begynner, men det er ikke no problem.

Du får ingen bounty hvis du bruker Taunting. Krever kanskje endel speechcraft for å få det unnagjort fortere, men du får successful etter x antall forsøk tilslutt.

Bare prøv og prøv. Gjør ikkeno om det blir unsuccessful, bare kjør på til det går.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Du bruker Taunt (det er en av valgene i samtale) på de som er tyver i South Cornerclub.

Få successful taunt mange nok ganger (du kommer ned på 0 i popularitet hos personen), så angriper han deg først. Da kan du trygt drepe personen uten noe bounty, siden du ikke slo først. Sånn kan du gjøre med hele gjengen.

Du kan gjøre det med hvilken som helst NPC i spillet faktisk. Bare du ikke dreper viktige personer for plottet, da får du en beskjed med en gang om du vil reloade eller fortsette spillet utenfor historien. Som er ganske meningsløst.

Det kan hende flere angriper når en begynner, men det er ikke no problem.

Du får ingen bounty hvis du bruker Taunting. Krever kanskje endel speechcraft for å få det unnagjort fortere, men du får successful etter x antall forsøk tilslutt.

Bare prøv og prøv. Gjør ikkeno om det blir unsuccessful, bare kjør på til det går.

Er du SIKKER på at Sotthilde liker meg MIDRE på grunn av det?

Har nemlig 100 i relation nå. :p

Lenke til kommentar

Har ingenting å si, når du får successful eller unsuccessful taunts, raser populariteten mot 0. Bare prøv selv. Eneste måten å løse Fighter's questen på nå for ditt vedkommende.

Du skal ikke bruke Intimidate ellerno, bare den som heter Taunt.

Selvsagt, hvis du sliter med å få ned pop. på Sotthilde, chat med de andre soppene i guildet, taunt dem til de angriper en etter en..så kan du drepe sotthilde, og da er det ingen andre igjen som angriper (de er jo døde). Så da får du bare bountyen for Sotthilde..noen få hundre drakes kanskje.

Eller ta straffen for å drepe dem uten å taunte først.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...