kad Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Hei ! jeg har et problem!!! Hvordan kan jeg kopiere sms meldinger fra min nokia 6600 til pcen! slik at dem kan leses på pcen??? finner ikke no i pc suite som som fulgte med mobilen! Hadde en gang en eldere nokia telefon og nokia phone editor der fungerte det!! Leger til at jeg bruker bluetooth mellom pcen og 6600! Endret 14. desember 2003 av kad Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 du kan bruke ett program som heter DesktopMessage Lenke til kommentar
kad Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Hvor finner jeg det? laste ned? Fungerer det på 6600, har du prøvd det? Er det et Nokia produkt? jeg ringte nokia suport telefon i dag og dem sa at det ikke gikk an å kopiere sms til pcen med 6600 det synes jeg er rart!!!!!!!! på en så proff telefon!!!! det gikk jo på 8310 som jeg hadde før ded phone editor!!! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 begrense bruken av utropstegn er noe dritt, du virker selv litt mer "proff" om du skriver litt mer behersket Lenke til kommentar
kad Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 har funnet programmet på My -sybian com Message Saver for Series 60 og DesktopMessage for Nokia 7650/3650 Prøvde demo verson men for å få full verson av progamet måtte jeg ha en kode hvor får jeg tak i den? Lenke til kommentar
kad Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Nå prøvde jeg DesktopMessage men den ville ikke koble opp mot telefonen er det pga det er en free/trial ? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Prøvde demo verson men for å få full verson av progamet måtte jeg ha en kode hvor får jeg tak i den? Går tilbake til my-symbian og kjøper den. hva ellers...... Lenke til kommentar
kad Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Jeg klarte å bestile det! Men det var ikke så lett, alt står på engelsk og det er ikke min sterke side! men det tar noen dager før jeg får kodene til programmene! Endret 15. desember 2003 av kad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå