Johannes Entenmann Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Blir spennede hvor mye innhold vi faktisk får her, med tanke på dårlig salg etc og at all dlc skal være gratis kan de faktisk bare droppe innhold om de bestemmer seg for det Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Tror han eller vet han? Hvor er kilden på salgstall? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Spillet hadde naturligvis ikke vært på 50% avslag om det solgte bra, selger et spill bra får man ikke sånne tilbud, spesielt ikke fra EA som bare tenker penger. 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 (endret) Spillet hadde naturligvis ikke vært på 50% avslag om det solgte bra, selger et spill bra får man ikke sånne tilbud, spesielt ikke fra EA som bare tenker penger. Ikkje si det, når de skal innføre kjøp av skins i neste patch... Litt morro når det kommer en video med synsing, og folk tror det er harde fakta Endret 6. januar 2019 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Vurderer å kjøpe spillet.... Men kunne ikke fordra battlefiel 1, det ble ikke spilt noe særlig. Det er to ting jeg er litt skeptisk til, det er totalt kaos eller at det er helt håpløst å spille pga at det er stor favorisert for snipere. Er dette tilfelle? Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Vurderer å kjøpe spillet.... Men kunne ikke fordra battlefiel 1, det ble ikke spilt noe særlig. Det er to ting jeg er litt skeptisk til, det er totalt kaos eller at det er helt håpløst å spille pga at det er stor favorisert for snipere. Er dette tilfelle? Hvis ikke du kan fordra Battlefield 1 burde du holde deg langt unna dette spillet, det føles ut som et re-skin av Battlefield 1 i en annen setting (WW2), men noen her inne vil nok forsvare spillet til dommedag og kalle det lille babyen sin, men hvis man ser på salgstalla hvor dårlig spillet har solgt, sier det faktisk litt om hvor "god" jobb noen har gjort Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Hvis ikke du kan fordra Battlefield 1 burde du holde deg langt unna dette spillet, det føles ut som et re-skin av Battlefield 1 i en annen setting (WW2), men noen her inne vil nok forsvare spillet til dommedag og kalle det lille babyen sin, men hvis man ser på salgstalla hvor dårlig spillet har solgt, sier det faktisk litt om hvor "god" jobb noen har gjort Før så kunne en prøve ut det nyeste BF spillet med origin access for 33 kr/mnd. Når prisen har økt til 150 kr/mnd blir jo det veldig uaktuelt for min del. Hadde ganske mange timer både i BF 2 og 3, forsåvidt en del i 4 også, men fra etter BF 3 begynte spillet og tape seg i mine øyne. BF serien er det jeg har mest spilltimer på totalt, men grunnet de har driti litt på draget med de siste utgivelsene troner ikke BF øverst når det kommer til flest timer spilt på ett enkelt skytespill spill hos meg lenger. Pleide vel å ligge på mellom 6-800 timer hvis jeg ikke husker helt feil. Nå er jeg oppi bortimot 1000 timer spilt på ett annet. Det kan jo være det at jeg heller setter pris på andre ting, som samarbeid og planlegging fremfor totalt kaos. Eller at jeg har begynt å like en annen spillestil, ikke vet jeg. Det er ikke for å klage, men det er bare slik det har blitt. Skulle ønske jeg satt med en motsatt følelse, men det gjør jeg ei. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 (endret) Hvis ikke du kan fordra Battlefield 1 burde du holde deg langt unna dette spillet, det føles ut som et re-skin av Battlefield 1 i en annen setting (WW2), men noen her inne vil nok forsvare spillet til dommedag og kalle det lille babyen sin, men hvis man ser på salgstalla hvor dårlig spillet har solgt, sier det faktisk litt om hvor "god" jobb noen har gjort Kan du vise til disse salgstallene kompis? edit: det har gått 2 måneder eller no så forventer ikke at du skal skjønne dette denne gangen heller, men det å motsi deg når du våser er ikke å forsvare spillet til dommedag Før så kunne en prøve ut det nyeste BF spillet med origin access for 33 kr/mnd. Når prisen har økt til 150 kr/mnd blir jo det veldig uaktuelt for min del. Hadde ganske mange timer både i BF 2 og 3, forsåvidt en del i 4 også, men fra etter BF 3 begynte spillet og tape seg i mine øyne. BF serien er det jeg har mest spilltimer på totalt, men grunnet de har driti litt på draget med de siste utgivelsene troner ikke BF øverst når det kommer til flest timer spilt på ett enkelt skytespill spill hos meg lenger. Pleide vel å ligge på mellom 6-800 timer hvis jeg ikke husker helt feil. Nå er jeg oppi bortimot 1000 timer spilt på ett annet. Det kan jo være det at jeg heller setter pris på andre ting, som samarbeid og planlegging fremfor totalt kaos. Eller at jeg har begynt å like en annen spillestil, ikke vet jeg. Det er ikke for å klage, men det er bare slik det har blitt. Skulle ønske jeg satt med en motsatt følelse, men det gjør jeg ei. Du har fortsatt mulighet til å kjøre en 10 timers trial i abonnentet til 33kr burde være mer en nok tid til å gjøre opp sin egen mening Endret 10. januar 2019 av Omnia vincit amor 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Hvis ikke du kan fordra Battlefield 1 burde du holde deg langt unna dette spillet, det føles ut som et re-skin av Battlefield 1 i en annen setting (WW2), men noen her inne vil nok forsvare spillet til dommedag og kalle det lille babyen sin, men hvis man ser på salgstalla hvor dårlig spillet har solgt, sier det faktisk litt om hvor "god" jobb noen har gjort Hmm, synes det ligner mer på BF4 enn BF1, kanskje mer som en mellomting mellom de to. Med en del elementer de har tatt tilbake fra eldre spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Angående sviktende salg er vel dette den beste (?) "kilden" foreløpig, dette gjelder forsåvidt fysiske salg...man kan jo selvsagt anta at flere velger å gå digitalt, men så lenge man ikke har kilder på antall digitale kjøp eller oversikt over aktive spillerbase online så blir det litt vanskelig. Men med så mye styr og elendighet rundt dette spillet fra annonseringen av, sleivete kommentarer og holdning i fra DICE hold + lansering av Call of Duty og Red Dead Redemption 2..er det ikke helt uvirkelig å anta at spillet har tryna i forhold til forventningene til EA. Flere salg kort tid i ettertid bidrar vel heller ikke til å tro at spillet har solgt til gull.Lansering av skins og dritt man betaler for kan være en pådriver for å selge spillet billig dog..men kjøper den ikke helt.https://www.pcgamesn.com/battlefield-5/battlefield-5-pre-order-sales Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 (endret) Trur du treffer ganske bra der Mala. Temmelig sikker på at spillet underpresterer men trur ikke det er så krise som mange vil ha det til. At fysiske kopier stuper gjelder nok de aller fleste spill. Digitalt er stort og origin access er også en joker i regnestykket. Men selvsagt. Hadde det solgt unna over all forventning så hadde de vært kjappe til å skryte av salgstall og annet dill. Edit: forøvrig blitt ganske normalt at spill faller vesentlig kjappere i pris. I hvertfall ea, acti og ubi Endret 6. januar 2019 av barezell Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Ikkje si det, når de skal innføre kjøp av skins i neste patch... Litt morro når det kommer en video med synsing, og folk tror det er harde fakta Ja de burde absolutt fokusert på andre ting enn og innføre mulighet for og bruke virkelige penger for company points... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Er det jævla mye cheating I dette spillet eller er jeg bare uheldig, i følge flere cheaters I BF5 ER det ikke noe anticheat i spillet, hvis dette er tilfellet er det helt horribelt. Har ca. 150 timer, enn så lenge har jeg ikke møtt noen cheatere. Hvis ikke du kan fordra Battlefield 1 burde du holde deg langt unna dette spillet, det føles ut som et re-skin av Battlefield 1 i en annen setting (WW2), men noen her inne vil nok forsvare spillet til dommedag og kalle det lille babyen sin, men hvis man ser på salgstalla hvor dårlig spillet har solgt, sier det faktisk litt om hvor "god" jobb noen har gjort Som sagt har spilt 150 timer ca i BF5. BF1 er helt annet spill, og personlig likte jeg det ikke. Har bare spilt BF1 i 40 timer, og har også møtt cheatere der. Hvor folk er usynlige, du ser kunne flyvende våpen/dynamitt, ikke gøy. nye Ag m/42 var helt nydelig! veldig artig å spille med, lett 2 kills på rappen, evt 3 om man drar inn en dobbel hs! Håper de kan komme med noe spennende til medic snart Joda, det er greit våpen. Må si jeg foretrekker M1A1 ovenfor AG M/42 pågrunn av magasinets strl. Får lett 2 kills på rappen med M1A1 og kanskje mer. Demonstrert her. Sorry, jeg har ikke tatt meg tid med å redigere filmen ferdig. Uansett jeg får sett om formatet og kvalitet er ok... https://youtu.be/ngZaaKLerP0 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Møtte 2 stk veldig potensielle cheatere på samme server og lag nå nettopp. Vant knepent fordiom, men det er jo sabla irriterende å spille mot. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 (endret) 1337 V1 GG Endret 6. januar 2019 av Nizzen Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Møtte 2 stk veldig potensielle cheatere på samme server og lag nå nettopp. Vant knepent fordiom, men det er jo sabla irriterende å spille mot. Finnes ikke cheaters I spillet, du er bare for dårlig Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Cheaters finnes i alle spill, men det er ikke et problem. Håper selvsagt dice slår hardt ned på dem som prøver seg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Finnes ikke cheaters I spillet, du er bare for dårlig Å påstå at det ikke finnes er idioti. Selvsagt finnes det cheaters i BF5, det finnes i absolutt alle MP spill der ute. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Å påstå at det ikke finnes er idioti. Selvsagt finnes det cheaters i BF5, det finnes i absolutt alle MP spill der ute. Tipper han er klar over det, var tross alt han som tok opp temaet på forige side Og jeg tar til meg kritikken Johannes, jeg skal bli enda bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå