TheKims Skrevet 27. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2018 Alt var mye bedre før helt til man går tilbake å spiller de gamle spillene Det er egentlig bare to ting jeg savner å det er custom servere og mulighet for større Squad. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Tenker det er mye nostalgi inne i bildet når folk sier at det var så mye bedre før, slik som med mye i livet.I våre hoder blir ofte irritasjonsmomenter feid til siden av de gode følelsene når man tenker tilbake, og man sitter igjen med glansbilder fra at man hadde en "Good time" på et lan party med gutta, drakk brus og gama med gode venner i et mye mer bekymringsløst ungdomsliv.Jeg vil påstå at stort sett alt er bedre enn tidligere, alt er mer smooth, mindre trøbbel med bugs, DC, cheatere, bedre grafikk, man slipper det elendige battlelog opplegget etc. Utviklerne er også mye mer tilgjengelig og man kan komme med innspill. Ellers så er f.eks. utforming av maps og om man liker hvordan man i BFV tilpasser våpen contra BF4 subjektivt, det varierer fra person til person og det er vanskelig å si hva som er best.Så må man huske at BF serien var tidlig ute med et veldig bra spill og grafikk, i senere tid har det kommet veldig mange gode spill, så BF serien har mange flere konkurrenter enn tidligere og dermed har vi mer å sammenligne med. Det er trolig kommet spill som er kjekkere å spille for mange, dermed blir ikke BF det samme som tidligere når det var "godspillet" i kompisgjengen. 4 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Tenker det er mye nostalgi inne i bildet når folk sier at det var så mye bedre før, slik som med mye i livet. I våre hoder blir ofte irritasjonsmomenter feid til siden av de gode følelsene når man tenker tilbake, og man sitter igjen med glansbilder fra at man hadde en "Good time" på et lan party med gutta, drakk brus og gama med gode venner i et mye mer bekymringsløst ungdomsliv. Jeg vil påstå at stort sett alt er bedre enn tidligere, alt er mer smooth, mindre trøbbel med bugs, DC, cheatere, bedre grafikk, man slipper det elendige battlelog opplegget etc. Utviklerne er også mye mer tilgjengelig og man kan komme med innspill. Ellers så er f.eks. utforming av maps og om man liker hvordan man i BFV tilpasser våpen contra BF4 subjektivt, det varierer fra person til person og det er vanskelig å si hva som er best. Så må man huske at BF serien var tidlig ute med et veldig bra spill og grafikk, i senere tid har det kommet veldig mange gode spill, så BF serien har mange flere konkurrenter enn tidligere og dermed har vi mer å sammenligne med. Det er trolig kommet spill som er kjekkere å spille for mange, dermed blir ikke BF det samme som tidligere når det var "godspillet" i kompisgjengen. Du har nok mye rett i det du skriver. Synest selv at bfv er konge tiltross for sine bugs. Skulle jeg plukke ut en ting som plager meg så må det være mangel på matchmaking. Folk "flest" er så jævlig dårlig at de stort sett funker som kanonføde Sålenge vi ikke får custom servers så kan de egentlig bare få i gang matchmaking slik at folk er på noenlunde samme nivå Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Ungdomstiden... RIP Litt stilig når gameplayet i dag er mer rettet mot ungdom og ikke et voksent publikum Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2018 Litt stilig når gameplayet i dag er mer rettet mot ungdom og ikke et voksent publikum Hva mener du med det? Gameplayet er nå likens som det alltid har vært. 3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Jeg for min del kan veldig enkelt forklare det. -Jeg har tidligere utelukkende spilt HC og Rush, dette fucka de totalt opp i sist versjon. ( i BF-4 kunne je gå inn på mine favoritt private servere, De gikk "kun"i gjennom de mapsene jeg likte osv. - Ting som gjør ett spill gøy for meg, er å knudre mye frem og tilbake og finne den spillerstilen og de våpnene som passer, da med GODE siktemidler. Våpen der siktet tar vekk masse sikt osv pga de skal være gammeldags heller ikke ha ikke ha gode jernsikter, eller ikke kunne i det minste spilles opp til gode siker som coyote-add ons osv er noe av det som har gjort bf3/4 for gøy! -Nå for min del føler jeg man enten spille sniper sittende på hver sin side av mappet pga dårlige secondary weapons eller helt trykt opp i hverandre. Det har man ikke trengt før, kunne være aggressiv sniper like så godt som midrange/long range medic osv. og masse andre ting, burde da være mulig å forstå at noen liker cola best mens andre drikker pepsi max BLÆ! Jeg skulle heller sett BF4.5 jeg, bare enda bedre grafikk nye maps og nye våpen, beholde private servere, så dermed ikke noe særlig mer enn det som trengs fikses for at jeg hadde blåst av over 500t. Noe jeg mistenker jeg aldri kommer til å nå med BFV Før Dice LA fiksa BF4 var det ubrukelig, ja det er vi enige om, men det virker jo som flere av dere aldri har spilt det spillet slik det ble etter, kun pre-patchen. Ting jeg ikke kunne brydd meg mindre om er at det er ting som ikke er riktig tidsmessig, kvinner i spillet osv osv. BF har aldri vært ARMA, og det skal ikke være det heller, godt enige med alle andre som skriver det. Jeg vil ha ett fullactions FPS spill som går som det griner av, aka BF4.5. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Kanskje neste spill blir noe for deg da 3x i BFV er helt nydelig, men "red dotsene" suger balle. Så går mest i Iron sights på auto våpen for min del. Heldigvis er de relativt gode. Håper de viderefører en god del ting fra BFV inn i et evt moderne BF. Selv om beste hadde vært et BF1990 så man slipper alt lock on tullet 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Alt var mye bedre før helt til man går tilbake å spiller de gamle spillene Det er egentlig bare to ting jeg savner å det er custom servere og mulighet for større Squad. Vel det er mange grunner til at det var bedre før i tiden. For å ramse opp noe. Færre bugs Spill generelt var sluppet ut som et fullverdig produkt Flere kart Flere kjøretøy Flere nasjoner Flere våpen Flere typer kjøretøy Fly kunne lande og ta av rullebanen Spillet kunne moddes Egeneide servere Botter Singelplayer/Coop Conquest Assault var en spillmodus som fungerte, det er ikke som Hamadas hvor du mister 300 tickets dersom du gasser på med en Valentine (Medium tank) fra mainbase til flag F. Du fikk aldri denne meldingen "Disconnected from EA servers". Du started med alle våpen, og det var ikke perks på kjøretøy. Tiger tanks var faktisk en tanks du ikke ville møte. Tyskerne hadde ørnen på seg Du hadde kart med kun fly eller tanks. Ingen red dots. Ikke nok med det så var det et spill som ga deg hakeslep, BF42 var forut sin tid. Lot deg gjøre ting som aldri hadde vært mulig i et dataspill tidligere. Ingenting var i nærheten av BF42. Jeg sier ikke at BF42 er perfekt, det bare det at det er få spill som har imponert meg like mye. Så meg i 2002 hadde mye bedre inntrykk av BF42, en det jeg har i dag om Battlefield 5. Alt var ikke bedre før, men enkelte ting var og i dette tilfelle Battlefield. Klart det var færre bugs. Spill var enklere da, og naturlig nok mindre feil kunne dukke opp. Bare for å sette det litt i perspektiv. Det var 14 stykker fra Sverige som laget BF42. Nyere BF-titler står det bak flere hundre mennesker spredt på flere lokasjoner rundt om i verden. Produksjonene har blitt så store at det er snakk om kjempetap dersom det ikke blir gode salgstall. Spill i dag også langt billigere en det var før i tiden, prisene har forsåvidt vært det samme som slutten av 90-tallet, de har ligget på ca. 500 kr. Skulle det ha fulgt inflasjonen siden den gang så skulle spill i dag ha kostet ca. 750-800 kr i gjennomsnitt. Så summa summarum, det er langt dårligere vilkår nå enn det var før og derfor ser vi nå en tendens til at kvaliteten på spill har sunket. Kanskje neste spill blir noe for deg da 3x i BFV er helt nydelig, men "red dotsene" suger balle. Så går mest i Iron sights på auto våpen for min del. Heldigvis er de relativt gode. Håper de viderefører en god del ting fra BFV inn i et evt moderne BF. Selv om beste hadde vært et BF1990 så man slipper alt lock on tullet Enig, 1990 hadde vært kult. Og nei jeg har ikke brukt red dots selv siden release Bruker kun iron sight og 3x. Endret 28. desember 2018 av Heradon 1 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 nye Ag m/42 var helt nydelig! veldig artig å spille med, lett 2 kills på rappen, evt 3 om man drar inn en dobbel hs! Håper de kan komme med noe spennende til medic snart Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Er ikke så kravstor lengre, en reboot av Windows fikset mange problemer, dog skulle jeg svært gjerne hatt private servere, litt flere våpen, men dette kommer nok etterhvert...sånn omtrent som tidligere. Litt synd menyene skal se ut som en heller elendig konsollport enn noe som kunne funket langt bedre. Battleloggen var ikke perfekt, men langt og foretrekke fremfor dette. Så håper jeg Dice skjønner at vi vil spille spillet på vår måte, har jeg lyst til å spille et kart en hel kveld så vil jeg det, ikke i en rotasjon der jeg påtvinges en quit bare fordi jeg overhode ikke har tenkt å starte som mellomdistanseløper i et spill. Gleder meg til mortaren kommer, en del snipere sitter alt for mye stille, det bør de straffes for ;-) Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Er ikke så kravstor lengre, en reboot av Windows fikset mange problemer, dog skulle jeg svært gjerne hatt private servere, litt flere våpen, men dette kommer nok etterhvert...sånn omtrent som tidligere. Litt synd menyene skal se ut som en heller elendig konsollport enn noe som kunne funket langt bedre. Battleloggen var ikke perfekt, men langt og foretrekke fremfor dette. Så håper jeg Dice skjønner at vi vil spille spillet på vår måte, har jeg lyst til å spille et kart en hel kveld så vil jeg det, ikke i en rotasjon der jeg påtvinges en quit bare fordi jeg overhode ikke har tenkt å starte som mellomdistanseløper i et spill. Gleder meg til mortaren kommer, en del snipere sitter alt for mye stille, det bør de straffes for ;-) Savner også battleloggen i BF4, ikke den battleloggen man måtte bruke for å starte spillet men for å endre skins, utstyr, se stats, battlerapporter etc. Kan man f.eks. se battlestats for kamper tilbake i tid? Jeg har ikke sjekket så mye, pga. hvis jeg er i menyen i 2 min så får jeg "Disconnetcted from server" Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 (endret) Savner også battleloggen i BF4, ikke den battleloggen man måtte bruke for å starte spillet men for å endre skins, utstyr, se stats, battlerapporter etc. Kan man f.eks. se battlestats for kamper tilbake i tid? Jeg har ikke sjekket så mye, pga. hvis jeg er i menyen i 2 min så får jeg "Disconnetcted from server" Battlestats for kamper tilbake i tid ligger på nye battlefieldtracker for bf v https://battlefieldtracker.com Endret 1. januar 2019 av Nizzen Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 (endret) Battlestats for kamper tilbake i tid ligger på nye battlefieldtracker for bf v https://battlefieldtracker.com Takk, har sett den, men det er vell ikke EA sin portal? Bør være et bedre system fra deres side og at man ikke behøver å bruke tredjeparts side mener nå jeg. Men den fungerer greit nok. Endret 1. januar 2019 av OddZen Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Er det jævla mye cheating I dette spillet eller er jeg bare uheldig, i følge flere cheaters I BF5 ER det ikke noe anticheat i spillet, hvis dette er tilfellet er det helt horribelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 (endret) Er det jævla mye cheating I dette spillet eller er jeg bare uheldig, i følge flere cheaters I BF5 ER det ikke noe anticheat i spillet, hvis dette er tilfellet er det helt horribelt.Jo, det er et anti-cheat system der, tror du virkelig DICE er dumme nok til å ikke implementere det? Og nei, tviler på at det er særlig mange som cheater, men det er alltid enkelte idioter der ute. De bruker forøvrig Fair Fight. Endret 6. januar 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Noobs klager alltid på at folk cheater, selv om de ikkje gjør det. Mange skjønner ikkje at andre er bedre enn dem ? Learn to aim, og ha med deg en medic Slik får man høy k/D ratio ? 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Er det jævla mye cheating I dette spillet eller er jeg bare uheldig, i følge flere cheaters I BF5 ER det ikke noe anticheat i spillet, hvis dette er tilfellet er det helt horribelt. Det er ikke mye! Jeg har spillt relativt mye å jeg er ikke sikker på om jeg har møtt noen selv om noobs skriker om det i chatten. Blir stadig vekk anklaget for cheat når jeg har gode runder. Folk flest suger balle, særlig nå når det har vært jul Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Er en svenske som har flere videoer ute der han også snakker med flere av dem, der sier de også at de har Cheatet siden release men ikke blitt bannet, men ser jeg traff et ømt punkt så skal la denne ligge. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 (endret) Er en svenske som har flere videoer ute der han også snakker med flere av dem, der sier de også at de har Cheatet siden release men ikke blitt bannet, men ser jeg traff et ømt punkt så skal la denne ligge. Dette er nok ikkje et ømt punkt. Hvis man ikkje merker noe til det, så er det jo ikkje noe problem heller. Vi har noen i klanen vår, som nesten daglig blir beskyldt for cheating. (f.eks barezell her i denne tråden) De kan aime for å si det slik. Når de blir gjenopplivet hele tiden om de dør også, så kan det se voldsomt ut for det som ikkje har spillt så mye. For min del så har det heller ikkje vært no problem. Har ikkje sett en eneste en som har ødelagt et game med cheat. Altså er umulig å drepe, eller kjører 200 headshots på en runde. Hva kaller du deg i BF V (origin) ? Endret 6. januar 2019 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Begynner bli en hel del timer BFV, trur jeg har møtt 2 opplagte cheaters til nå. Så JEG har i hvert fall ikke opplevd det som et problem under MIN tid med spillet. Jeg har blitt beskyldt for cheats laaaaangt flere ganger for å si det slik Det kan selvsagt være mange folk som cheater men som skuler det godt og ikke fremstår som den typiske masse kills, lite deaths varianten. Og det er selvsagt kjedelig, men om man legger merke til de så er det også begrenset hvor mye de ødelegger gameplay på en måte. Det jeg derimot ser nesten hver eneste gang jeg spiller er folk som klager over cheaters, typisk de som ligger og ruger med 0.3-0.8 KD, og jeg forstår jo til en viss grad frustrasjonen, trur det fleste av de rett og slett ikke trur det går ann å være så god som enkelte er. Og som Nizzen sier så blir jo K/D ofte ekstremt forsterket om man har en god squad med medics rundt seg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå