Johannes Entenmann Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Bugget da, så flere skrev at de ikke fikk fullført den. Har nå endret navn på snarveien på spill til buggfield V 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Bugget da, så flere skrev at de ikke fikk fullført den. Har nå endret navn på snarveien på spill til buggfield V haha. prøv å gå inn i game fra tides of war greia. Eller ved å trykke på den challgengen. mener det funka for de var bugga for første uka. Lenke til kommentar
K N Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Har unlocka Gewehr M95/30, men uansett hvilken server jeg er på så får jeg ikke spawnet med dette våpenet, uavhengig av scope. Noen som vet hvorfor? Spiller på PS4 om det har noe å si. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Har unlocka Gewehr M95/30, men uansett hvilken server jeg er på så får jeg ikke spawnet med dette våpenet, uavhengig av scope. Noen som vet hvorfor? Spiller på PS4 om det har noe å si. Den var OP så noobs ble automatisk utestengt. Prøv igjen på juleaften. Da er det åpent for alle. 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Dere få ha en god jul. Dette er en julehilsen fra 2003, jeg mener at orginalen var en god del lenger, med litt små action på slutten og miner som ble slengt under juletreet. Men dette er det jeg har igjen God Jul! 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Er jeg late? Men Battlefield V er ALLEREDE på salg, lol sier vel litt om hvor bra det har solgt... ? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Er jeg late? Men Battlefield V er ALLEREDE på salg, lol sier vel litt om hvor bra det har solgt... Tror det er flere uker siden spillet kom på salg, bla. 50% for de som eier forgjengeren, så spillet har nok gått på en solid smell salgsmessig. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Det frister rett og slett ikke. Battlefield-serien har hatt en utviking som ikke er innenfor min smak og da velger jeg å ikke kjøpe det. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Helt ening. Men fikk med kode fra det andre 2080Ti kortet jeg kjøpte så får vel prøve det ut, kan jo være jeg liker det... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Spillet var vel på salg rundt om allerede før, eller i hvertfall på Black Friday. Har nok tryna ganske greit ja. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Det frister rett og slett ikke. Battlefield-serien har hatt en utviking som ikke er innenfor min smak og da velger jeg å ikke kjøpe det. Kan du forklare hva? Litt lettere å skjønne hva du mener da Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Flere av høstens titler har jo vært på salg relativt tidlig. Langt flere titler enn før har trynet også. Litt skummel utvikling. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2018 Flere av høstens titler har jo vært på salg relativt tidlig. Langt flere titler enn før har trynet også. Litt skummel utvikling. Folk har vel omsider lært at det lønner seg å vente visst man vil spille et ferdig spill. Omtrent alle spill har noe slags problemer ved lansering, å folk er sikkert små lei av å betale fullpris for å være Betatester. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Kan du forklare hva? Litt lettere å skjønne hva du mener da Skal gjøre det en gang jeg orker å lage en post som er på flere enn tre linjer, jeg er ikke så god på det... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) Skal gjøre det en gang jeg orker å lage en post som er på flere enn tre linjer, jeg er ikke så god på det...At du da orker å skrive i en tråd til et spill du ikkje spiller, eller kommer til å kjøpe, eller orker å kommentere mere enn noen ord, er for meg en gåte... Du orka tydeligvis å skrive mange linjer i liverpooltråden Endret 27. desember 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) Sånn er det bare. Lev med det. /Hva jeg skriver i andre tråder har ikke så mye med hva jeg skriver her./ Endret 27. desember 2018 av oOF 2 Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Ikke noe nytt at det bugger på assignments... men når Grand Operations bugger.. for noe drit. Pine seg gjennom og så får man ikke credit for å ha fullført. Fiks det! 2 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 For og si det sånn ble ikke BF mer populært av BFV, spillet er greit men milevis unna de gamle spillene. Har man spilt de gamle er det ikke poeng i og gi mer informasjon at dette ikke er i nærheten av det som ble kalt tilbake til røttene for serien Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 For og si det sånn ble ikke BF mer populært av BFV, spillet er greit men milevis unna de gamle spillene. Har man spilt de gamle er det ikke poeng i og gi mer informasjon at dette ikke er i nærheten av det som ble kalt tilbake til røttene for serien Hva er det folk savner fra de eldre BF titlene? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Hva er det folk savner fra de eldre BF titlene? Ungdomstiden... RIP Endret 27. desember 2018 av Nizzen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå