Johannes Entenmann Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Ja det tenker jeg også, her kan de faktisk bare kutte alt innhold om de vil. Er vel nesten og regne med at tallene ikke er voldsomme på dette spillet. En av få ting som motivere meg til og kjøpe det nå i romjula når Premier utgår er at det kommer mer innhold, nå er det helt ekstremt lite innhold. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 ekstremt er det vel å ta litt i? er vel like mye eller bitte litt mer enn hva BF1 hadde på samme tid? Ikke missforstå jeg skulle gjerne hatt mer innhold selv, men det er jo på ingen måte krise i forhold til andre spill eller spillbarheten til spillet. (siste blir vel grusomt subjektivt kanskje ) 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Er jo en god del innhold spesielt i forhold til tidligere BF-spill. Vi har nettopp fått et ekstra map også, som er skikkelig bra. Så kommer det mer i januar! Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Er jo en god del innhold spesielt i forhold til tidligere BF-spill. Vi har nettopp fått et ekstra map også, som er skikkelig bra. Så kommer det mer i januar! Ikke alle som er helt enige i hvor bra dette siste mappet er. Hamada og Panzerstorm er en garantert quit her 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Likte ikke giants shadow i sin tid til BF1 heller Hamada synes jeg er grise fett selv om jeg aldri spiller hardware. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Ikke alle som er helt enige i hvor bra dette siste mappet er. Hamada og Panzerstorm er en garantert quit her Insta Alt+f4 Digger til gjengjeld Arras og Narvik Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) Hamada er helt konge med full vennesquad. Alene er det kjedelig. Panzerstorm er 90% quit Hvor er dere som ville ha store maps? Helt stille fra dere Endret 18. desember 2018 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Panzerstorm er i tillegg et dårlig stort kamp For lite kjøretøy, 2 tanks på hver lag Elns? Da ender man fort opp med bare og springe rundt mens sniper skuddene hagler rundt deg. Skjønner ikke hvorfor alle kartene som har litt størrelse knapt har bygninger og skal være vidåpne? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Panzerstorm er i tillegg et dårlig stort kamp For lite kjøretøy, 2 tanks på hver lag Elns? Da ender man fort opp med bare og springe rundt mens sniper skuddene hagler rundt deg. Skjønner ikke hvorfor alle kartene som har litt størrelse knapt har bygninger og skal være vidåpne? hehe. 7 tanker pr lag. aldri vært flere i et battlefield spill. Burde vært flere jeeper/beltebiler apc. evt kjappere respawn på de. 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) Merker vel kanskje ikke til de tankene så mye når man løper maraton mellom flaggene At jeg bommet fra 2 til 7 er sykt Endret 18. desember 2018 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Merker vel kanskje ikke til de tankene så mye når man løper maraton mellom flaggene At jeg bommet fra 2 til 7 er sykt som inf pleier jeg egentlig bare løpe mellom de 3 flagga i midten. veldig ofte vil et eller være under angrep/muilg å angripe under hele runden. Syns det er kule flagg å sloss på og mellom, men kan være frustrerende når det plutselig ruller inn 4 tank samtidig eller når det står flere tanker på lang avstand og bare nuker inn på flagga. blæ. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 Hamada er helt konge med full vennesquad. Alene er det kjedelig. Panzerstorm er 90% quit Hvor er dere som ville ha store maps? Helt stille fra dere Jeg vil gjerne ha store maps, men ikke store åpne maps hvor man springer sikk sakk i mellom sniperskudd. Hamada er helt dritt selv om man spiller med venner pga Conquest Assault som jeg hater. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 hehe. 7 tanker pr lag. aldri vært flere i et battlefield spill. Burde vært flere jeeper/beltebiler apc. evt kjappere respawn på de. Da tror jeg du har glemt Aberdeen. Husker jeg rett er det nok tanks til alle 64 spillerne Jeg tror også at El Alamein, Tobruk, og Gazala har ett høyt antall med tanks hvor det ligge rundt på 5-7 tanks per lag medregnet de på flaggene. Det spawnet kjøretøy på flagg på den tiden. Så det var en god belønning for å ta flagg. https://www.youtube.com/watch?v=sGiGbcwi8lQ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 Da tror jeg du har glemt Aberdeen. Husker jeg rett er det nok tanks til alle 64 spillerne Jeg tror også at El Alamein, Tobruk, og Gazala har ett høyt antall med tanks hvor det ligge rundt på 5-7 tanks per lag medregnet de på flaggene. Det spawnet kjøretøy på flagg på den tiden. Så det var en god belønning for å ta flagg. Greit nok at ikke tanks spawner på alle flagg, men gi oss nå et eller annet kjøretøy hvertfall. Å springe rundt som hodeløse høner for å cappe flagg på Hamada og Panzerstorm er ikke noe gøy. 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 M30 Drillinger er det sykeste våpenet til å v¨ære infanterist med rundt flaggene eller spille TDM med! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Da tror jeg du har glemt Aberdeen. Husker jeg rett er det nok tanks til alle 64 spillerne Jeg tror også at El Alamein, Tobruk, og Gazala har ett høyt antall med tanks hvor det ligge rundt på 5-7 tanks per lag medregnet de på flaggene. Det spawnet kjøretøy på flagg på den tiden. Så det var en god belønning for å ta flagg. https://www.youtube.com/watch?v=sGiGbcwi8lQ Dice selv som sa det når de startet å hype kartet. Du må gjerne ta dypdykket for å sjekke om det stemmer Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2018 M30 Drillinger er det sykeste våpenet til å v¨ære infanterist med rundt flaggene eller spille TDM med! Tror M30 Drilling må være et av de kuleste våpnene vi har fått i et BF spill. Det at man har mulighet for oneshot headshot med rifleskuddet gjør at man kan bruke den på nært sagt alle maps. Den har kravlet opp på en solid andre plass over mest brukte våpen hos meg Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 BFV sin versjon av G3A3 med dart i BF3? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Noen andre også som sliter med første mission I ukens Tides of war? Har nå ødelagt minst 6-7 kjøretøy her men helt umulig og få. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 gikk fint her. Lett gjort på ei runde med Narvik. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå