Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelpes denne endringen var verre enn jeg trodde, SMG verre enn noen gang.

STEN er mitt mest brukte våpen, men får det ikke til med våpenet i hele tatt.

Så nå går det heller i hagler og bolt-action. 

Gikk forøvrig glipp av forrige ukes tides of war, leste at det var meningen at jeg skulle kunne gjøre de retrospektiv, men finner ikke ut hvordan?

Jeg tror ikke det går, men du har mulighet til å kjope VGO (MMG) og skins for company coins. Så alt av unlocks blir tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg syntes at endringene ikke er så problematisk. Får fortsatt drept i haugevis, kanskje man må bruke et par kuler ekstra men folk faller med Sten, og syntes faktisk at medic ikke er alt for feil balansert.

På sett og vis er det likt for alle.

Sten mot Sten? Bestemann vinner.

Men sånn er det jo sjeldent, og denne endringen har vært med på å skape enda større distanse mellom medic og resten.

Vil si at SMG er effektivt mellom 10 og 20 meter, mindre enn det, oneshot av hagle, mer enn det bli outdpsa av nesten samtlige andre våpen.

Mye hadde vært løst med å bare gi Medic en alternativ våpen type som faktisk fungerer på 70% av kartene. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kanskje du må bli med oss i NFN å spille litt, så kanskje det hjelper på humøret også :D ØL , BF og discord er en vinner :D

Kan gjerne ta noen runder med deg/dere. :p

Synes TTK'en slik den nå ikke er holdbart.. TTKen som er på core er den flest vil ha, så forstår ikke helt hva DICE driver med.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

På sett og vis er det likt for alle.

Sten mot Sten? Bestemann vinner.

Men sånn er det jo sjeldent, og denne endringen har vært med på å skape enda større distanse mellom medic og resten.

Vil si at SMG er effektivt mellom 10 og 20 meter, mindre enn det, oneshot av hagle, mer enn det bli outdpsa av nesten samtlige andre våpen.

Mye hadde vært løst med å bare gi Medic en alternativ våpen type som faktisk fungerer på 70% av kartene. 

Det er likt for alle, men når snipere kan ta en tre retters middag i åpent lende uten å bli drept før de etter middagsluren vipper opp børsa og plinger deg midt i den enebolig store hitboxen som indikerer et skudd i hjernebarken. Spillet var laget for den TTK som var ved lansering, alle likte den, ingen likte TTD som sørget for at man fikk følelsen av å daue med et skudd. At de da fjerner det alle liker, og fortsetter med det alle hater, vel det er mulig man må være svensk for å forstå logikken her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

TTD føles enda mer dritt ut nå som TTK er skrudd opp.

Kan høre skudd bli avfyrt i et par sekunder, før du plutselig dør i løpet av et hundredel av et sekund og finner ut at de alle skuddene du hørte var adressert til deg. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Er litt snodig for jeg reagerte ikke spesielt på TTD før de endret TTK. Nå irriterer jeg meg kraftig på TTD og synes det skjer langt oftere at jeg bare insta dør. Mest sannsynlig så legger jeg bare ekstra merke til det nå siden jeg er butthurt for at de fucka opp TTK :p

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Er litt snodig for jeg reagerte ikke spesielt på TTD før de endret TTK. Nå irriterer jeg meg kraftig på TTD og synes det skjer langt oftere at jeg bare insta dør. Mest sannsynlig så legger jeg bare ekstra merke til det nå siden jeg er butthurt for at de fucka opp TTK :p

Nå bruker vi jo lengre tid på å få drept fienden, og når man da blir drept i en frame tilbake så føles det helt og holdent helt ille ut.

Hadde Dice bare sagt at de trengte litt tid for å fikse TTD så tror jeg alle ville hatt forståelse for det, at de etter så mye gode tilbakemeldinger på spillets flyt og TTK ellers finner på å ødelegge hele balansen de har brukt tid på å bygge opp over natten er for meg en gåte. Når endringen også medfører at de som døde ofte, dør enda oftere nå, ja da har man skutt seg sjøl hardt i foten.

Jeg gledet meg til å nyte dette i julen (etter å ha eliminert alle andre problemer med en helt clean install av windows og BFV), men nå blir det kjedelig. Man står der og peprer erter som føles det gir 1 damage pr stk., er man ikke support må man bortom ei kasse og hente mer for å få fullført til 100. Problemet er at da har fienden vært og hentet seg en healt pack og vi børjar på´n igjen. 

BF1 hadde vel samme modell som nå, men der hadde vi hvertfall våpen med kuler som kom frem.....og vi hadde større magasin på de rette våpnene.

Lenke til kommentar

Bare å kjøre conquest core da. De andre modusene skulle jo komme i core også denne uken. Det vil jo antageligvis være en midlertidig fix da det virker som de skal gjøre langt flere endringer på core fremover.

Uansett helt idiotisk å splitte spillerbasen.

edit: Forresten når jeg spilte i går var det 4 stk på serveren som het no fucknewttk, notmyttk, ttksucks. Deilig :p

Endret av barezell
Lenke til kommentar

"Core" blir vel forhåpentligvis innført i alle moduser denne uka. DICE burde jo bare fjernet updaten så TTK ble slik den var, og heller innført en gamemode for nye spillere som griner. DICE lager veldig mye jobb ut av ett lite problem nå.

Lenke til kommentar

"Core" blir vel forhåpentligvis innført i alle moduser denne uka. DICE burde jo bare fjernet updaten så TTK ble slik den var, og heller innført en gamemode for nye spillere som griner. DICE lager veldig mye jobb ut av ett lite problem nå.

de nye spillerne griner faktisk ikke. Dette er passive spillere. De bare slutter spille. Og Dice har valgt å gå ut i fra at de slutter spille pga TTK.

De skjønner ikke at det like gjerne kan være pga samtlige bugs, settings som resetter seg, mangel på company coins, lite innhold. Noe Westie, jackfrags og sikkert flere har pekt ut på youtube. Deres stemme høres jo litt høyere så får håpe Dice tar til vett :p

Lenke til kommentar

Hadde meg noen runder på PS4 Pro i går med en kompis, og merkelig nok var det svæt mye mindre grusomt å spille der. Følt ting hang mer sammen der i forhold til når man ble skutt på, så hadde man faktisk en sjangse til å respondere uten at man ligger stiv på ett brøkdels sekund. Har ikke rørt PC-utgaven på flere uker enda, men må nesten ta en kikk der og om det er så ille.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Spilte en del i går og testet da 6 runder på rad der jeg spilte 3 matcher med Medic deretter 3 matcher med Support. Er dag og natt forskjell på våpna. Herregud hvor dårlig SMG er i forhold til flere LMG. Er jo ikke rart det knapt er en Medic og se i spillet når våpna er så mye dårligere i tillegg blir de sykt fort kjedelige også. Tror desverre Dive har mistet ekstremt mange fremtidige kjøpere med dette spillet. Det er ikke bare denne TTK endringen, er så ekstremt mye. Bugs, kartene blir fort kjedelig, lite innhold, bortimot ingen progresjon.

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
danmitreToday at 7:14 PM

Important #battlefield Update: We are reverting the TTK changes back to their original launch states, removing Conquest Core playlist, and will not introduce new Core playlists. Thank you for being vocal and contributing to the Battlefield community. Details: https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a729tq/battlefield_v_letter_to_the_community_ttk_changes/

YAY!!

Dette er noe som nettopp ble skrevet på discord av DICE. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...