Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Det skal de ha, de gikk heldigvis bort fra alt tullet de hadde planlagt. Synes uniformene i spillet ser utrolig bra ut. Men nå kom ikke alt tullet med fordi folk gav beskjed. Er ikke sånn at Dice selv fikk en åpenbaring En kan takke de som tør å si noe istenfor å holde kjeft og klage på andre som klager om spillet. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 En kan takke de som tør å si noe istenfor å holde kjeft og klage på andre som klager om spillet. Tør å si noe, må da være verdens minste problem på internett i 2018? Hva med de som klager over feil/mangler som ikke eksisterer? Folk som har gjort seg opp en mening uten å ha rørt spillet, gjerne ut fra en første traileren eller youtube filmer som viser selektivt innhold for å fremme sitt poeng. Bidrar disse klagene til noe som helst fornuftig nå 1 måned etter release? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Tør å si noe, må da være verdens minste problem på internett i 2018? Hva med de som klager over feil/mangler som ikke eksisterer? Folk som har gjort seg opp en mening uten å ha rørt spillet, gjerne ut fra en første traileren eller youtube filmer som viser selektivt innhold for å fremme sitt poeng. Bidrar disse klagene til noe som helst fornuftig nå 1 måned etter release? Det vil alltid være folk som utaler seg uten å ha spilt igjennom. Tror de siler ut slike kommentarer ganske greit. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Får å utføre Tides of War assignments måtte jeg joine "casual server", de ville ikke registerers når jeg spilte Core Conquest så da hadde jeg ikke noe andre valg. Siden SMG nå bare skyter erter så tenkte jeg skulle prøve Drilling for første gang, og riktig nok på et stort og åpent kart, Panzerstorm. So, why change TTK now? The intent came from us observing that new players are having a very hard time with the game compared to our core players, and we wanted to see if we could improve this over the holidays so more players can have a great time. Så jeg håper alle de nye casual spillerne liker det nye TTK. Jeg føler igrunn ikke at fienden dør noe saktere Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Men er shotgun endret i det heletatt i den nye TTK? Leste en plass at Sniper og Shotgun har samme mengde skade som før TTK endringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Håper de legger til spillet snart i Battlefield Companion, Veldig grei app som ble brukt en del i BF1. Håper over tid at platoon også kommer tilbake. Platoon finnes alt. I start menyen, trykk på escape også får du opp en meny til venstre, så velger du platoon der. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) Et bilde som forklare hva som gjør mindre skade. Shotgun er akkurat lik, samme med sniper Endret 15. desember 2018 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Et bilde som forklare hva som gjør mindre skade. Shotgun er akkurat lik, samme med sniper Stemmer. Så om du spiller på vanlige servere med ny TTK er det langt større sannsynlighet å bli drept av sniper, hagle og eksplosiver. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Stemmer. Så om du spiller på vanlige servere med ny TTK er det langt større sannsynlighet å bli drept av sniper, hagle og eksplosiver. Stemmer, kanskje jeg misforsto innlegget ditt Det kryr av snipers nå, er kanskje spillets beste klasse. Hitboxen på headshot er mye større enn selve hodet ofte. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Virker ikkje som om vi får mindre kills med den nye patchen. Etter å ha spillt en del, så begynner folk allerede å bli vant til det. De beste "aimerene" får like mange kills som vanlig, med både medic og assultvåpen. 2 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Virker ikkje som om vi får mindre kills med den nye patchen. Etter å ha spillt en del, så begynner folk allerede å bli vant til det. De beste "aimerene" får like mange kills som vanlig, med både medic og assultvåpen. Du vil få noe færre kills med som medic eller assault De har ikke endret TTK så mye at det gjør et stort utslag på scoreboarden. Men jeg synes den gamle TTK har en veldig god flyt, og med smoke er medic ganske god klasse. Jeg hadde ikke kunne gjøre dette her med den nye TTK. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Virker ikkje som om vi får mindre kills med den nye patchen. Etter å ha spillt en del, så begynner folk allerede å bli vant til det. De beste "aimerene" får like mange kills som vanlig, med både medic og assultvåpen. Dette er mer ønsketenkning enn noe annet, merket selv stor forskjell på SMG nå i forhold til før patchen. Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Virker ikkje som om vi får mindre kills med den nye patchen. Etter å ha spillt en del, så begynner folk allerede å bli vant til det. De beste "aimerene" får like mange kills som vanlig, med både medic og assultvåpen. Får ikke mindre kills, men de tar litt lengre tid å utføre, og nå er det atter engang ingen som spiller medic og sørger for å få deg opp om du er så uheldig å dø. 50% av spillerne er nå snipere, 15% kaver rundt i kjøretøy, 25% er assult og holder seg der det er lite åpne flater sammen med de resterende 10% som spiller support (en klasse som er gjort overflødig takket være ammo stasjoner), men har i det minste hagler. Om dette var slik Dice mente spillet skulle være så for all del, men med hitboxer store som hus for snipere er det vel stort sett bare Devastation og Rotterdam som kan fungere å spille på. Core modus vil blir for elite spillere, mens halvgode spillere vil gå drittlei å bli slaktet av eliten, og må bruke 4 magasin for å ta ut en som står midt i veien og koper. Løsningen ville være å lage en noob modus man kunne velge for de under level 20, her kunne TTK og alt være slik vi har i vanlig modus nå og så kunne de komme over på en godt balansert variasjon når de hadde lært litt. Nå tror jeg de rett og slett kvitter seg både med veteraner og nye spillere, trist som f Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) Dette er mer ønsketenkning enn noe annet, merket selv stor forskjell på SMG nå i forhold til før patchen. Kanskje du må bli med oss i NFN å spille litt, så kanskje det hjelper på humøret også ØL , BF og discord er en vinner Endret 15. desember 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Tror nok man må ha noe sterkere enn Øl, har en del hjemmelaget sprit liggende som sikkert hadde funket glimrende 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) Mulig det er stor forskjell på plattformene her, men jeg har opplevd fra starten av at de fleste er enten medic eller support på PS4. Litt for få som kjører assault, så ofte blir det litt krise mot kjøretøy. Endret 15. desember 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 null problem å spille eller få kills. saken er at feelingen var vesentlig bedre før. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 null problem å spille eller få kills. saken er at feelingen var vesentlig bedre før.Fakta Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Hjelpes denne endringen var verre enn jeg trodde, SMG verre enn noen gang. STEN er mitt mest brukte våpen, men får det ikke til med våpenet i hele tatt. Så nå går det heller i hagler og bolt-action. Gikk forøvrig glipp av forrige ukes tides of war, leste at det var meningen at jeg skulle kunne gjøre de retrospektiv, men finner ikke ut hvordan? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Leste at det kommer senere, muligheten for og ta de senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå