Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) Og du er slett ikke alene, nå har jeg testet både ny og gammel modus....endte opp med spactate mode til slutt. Da ble jeg bare helt satt ut....og ja jeg vet spectate kan være spesiell....men når den første du bare svipper innom uten noen mistanke i det hele tatt har en aim som kunne treffe i munningen av ei soloflaske med 7 skudd, før det blir et kill og de neste 10 skudda (ja han var vill og fyra på) gjør at børsa klatrer rett opp) svipper innom neste mann der det er en spray og pray jeg sjelden har sett (sto han i Trondheim ville noen gått til Stockholm, mens andre ville endt opp på Færøyene...kulene altså) og likefordømt traf han visst huet på en fiende.... Hvis du vil lære om kuler så vil jeg anbefale ArmA 3 som simulerer Terminal ballistisk. Battlefield V er så arkade så du kan få det. Kulene går rett fram akkurat som Saving Private Ryan. Blant de mest urealistisk samtidig med resten. Endret 15. desember 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Er tanken at BF serien skal være en naturtro krigssimulator hvor allt skal være mest mulig likt virkeligheten?Jeg ønsker ihvertfall ikke at BF skal være som Red dead redemtion 2. Hadde vært kjipt hvis vi måtte stoppe for å drite, karakteren må stoppe for å spy pga. innvoller som ligger strødd over en vei, eller at vi måtte stoppe for å hvile, spise og drikke. 3 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Er vel ikke så mange som mener at dette spillet skuffer pga at det ikke er simulator. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Pr. idag er vel at BF skal være en casual og konsollvennlig møkkaversjon av gammel storhet! Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Hvis du vil lære om kuler så vil jeg anbefale ArmA 3 som simulerer Terminal ballistisk. Battlefield V er så arkade så du kan få det. Kulene går rett fram akkurat som Saving Private Ryan. Blant de mest urealistisk samtidig med resten. ArmA får bare være ArmA for min del, her handlet det rett og slett om en cheatcode som gjør at rifla er pinpoint accurate helt til fienden dør, da stopper aimassisten og rifla klater rett opp på de neste (unødige) 5-10 skudd. Så kom jeg i skade for å snavle i chatten, og da kunne man helt klart se at aimassist ble skrudd av og personen kunen vel knapt truffet en vegg/tak eller gulv om han så sto midt i låven. Jeg skulle forøvrig se på en annen spiller, men denne hadde forlatt spillet før jeg kom inn som spcetator, med tanke på at jeg så på 3 spillere hele runden igjennom og alle 2 viste det jeg vil si er klare bevis på juks blir man litt frustrert, mest fordi slike spillere aldri vil bli så godt som middels spillere. En og annen gang blir man sikkert drept av dem, men hvor mange som faktisk ønsker å spille for å bli bedre disse jukserene ødelegger for er det som bekymrer. Må huske det er alltid morsomt å få inn nye noobs å drepe..... :-p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Er tanken at BF serien skal være en naturtro krigssimulator hvor allt skal være mest mulig likt virkeligheten? Jeg ønsker ihvertfall ikke at BF skal være som Red dead redemtion 2. Hadde vært kjipt hvis vi måtte stoppe for å drite, karakteren må stoppe for å spy pga. innvoller som ligger strødd over en vei, eller at vi måtte stoppe for å hvile, spise og drikke. Red Dead er et spill der en tar i bruk mekanikker som ikke har noe med simulator å gjøre. Alle mener det samme som deg derfor får vi de samme spillene hvert år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) Er vel ikke så mange som mener at dette spillet skuffer pga at det ikke er simulator. Mange er nok skuffet pga settingen. Red dot i 2 verdenskrig. Trist å se noen nevne 2 verdenskrig i dette vranglærende spill som har overhode ingenting med 2 verdenskrig å gjøre. La oss kalle det for hjernedød underholdning med våpen. Endret 15. desember 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Hvis du vil lære om kuler så vil jeg anbefale ArmA 3 som simulerer Terminal ballistisk. Battlefield V er så arkade så du kan få det. Kulene går rett fram akkurat som Saving Private Ryan. Blant de mest urealistisk samtidig med resten. Akkurat terminalballistikk er vell temmelig begrenset i ARMA3, og selv i VBS? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Nå er ikke BF en simulasjon, kan umulig være folk som kjøper spillet fordi det skal være simulasjon. Men man må forvente litt i 2018, de nevnte at dette spillet sku tilbake til røttene. Det begynte jo bra med attrition og lavere TTK. Banene er forsatt latterlig dårlige, masse chokepoints og altfor små. Panzerfraust eller hva den heter er stor men den igjen har altfor lite kjøretøy så man blir ofte springende rundt mens sniper skuddene hagler rundt deg, sniper er jo faktisk beste klassen nå. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Mange er nok skuffet pga settingen. Red dot i 2 verdenskrig. Trist å se noen nevne 2 verdenskrig i dette vranglærende spill som har overhode ingenting med 2 verdenskrig å gjøre. La oss kalle det for hjernedød underholdning med våpen. finnes like mye red dot som det finnes cyborg armer i BFV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) Akkurat terminalballistikk er vell temmelig begrenset i ARMA3, og selv i VBS? Nei ifølge Dyslyecxi er det mer komplisert som så. Søk Dyslyecxi Youtube Terminal Ballistic og alle de som trodde At ArmA 3 var et overfladisk spill vil lære noe nytt Endret 15. desember 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 finnes like mye red dot som det finnes cyborg armer i BFV. Du mener protese. De aller feste som er oppegående vet det er protese. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Nå er ikke BF en simulasjon, kan umulig være folk som kjøper spillet fordi det skal være simulasjon. Men man må forvente litt i 2018, de nevnte at dette spillet sku tilbake til røttene. Det begynte jo bra med attrition og lavere TTK. Banene er forsatt latterlig dårlige, masse chokepoints og altfor små. Panzerfraust eller hva den heter er stor men den igjen har altfor lite kjøretøy så man blir ofte springende rundt mens sniper skuddene hagler rundt deg, sniper er jo faktisk beste klassen nå. Etter å ha husket så har Battlefield 2 project reality. Jeg er enig at industrien er noen drittsekker og ønsker kun at mange lett lurte spiller spillene deres. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Spilte 4 maps på core conquest nå. herregud så deilig. Beste signalet man kan sende dice bortsett fra å grine på reddit, twitter etc. er vel strengt tatt og bare spille core only fremover. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Du mener protese. De aller feste som er oppegående vet det er protese. Finnes heller ingen protese i bfv. 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 De må få opp en melding om at core faktisk finnes, de fleste trykker bare quick match conquest. Så kanskje vi sammen klarer og få tilbake gamle TTK, men tviler sterkt det skjer. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Finnes heller ingen protese i bfv. Det skal de ha, de gikk heldigvis bort fra alt tullet de hadde planlagt. Synes uniformene i spillet ser utrolig bra ut. Men nå kom ikke alt tullet med fordi folk gav beskjed. Er ikke sånn at Dice selv fikk en åpenbaring Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) De må få opp en melding om at core faktisk finnes, de fleste trykker bare quick match conquest. Så kanskje vi sammen klarer og få tilbake gamle TTK, men tviler sterkt det skjer. De skal jo legge til alle gamemodes i core neste uke. Antar det da må deles inn på en eller annen måte i menyen. Men med lave spiller antall så er det jo helt idiotisk å splitte spillerbasen sånn her. Jeg fatter ikke hva de driver med. Nye spillere vil jo dessverre velge vanlig fordi core vil virke som hardcore eller en alternativ gamemode. Det er jo forsåvidt ikke rart, det er jo akkurat dette Dice vil. edit: til innlegget over. Ja man ser jo hva som skjer når Dice tenker selv ref ttk. "Majority of community think its perfect, lets change it!" Dice 2018. Endret 15. desember 2018 av barezell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Finnes heller ingen protese i bfv. Ok traileren taler ihvertfall. Kanskje brukeren er villedet. Intet nytt under solen Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Ok traileren taler ihvertfall. Kanskje brukeren er villedet. Intet nytt under solen De gikk mye tilbake på det kosmetiske pga folk klaget over manglende autentiske karakterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå