Snikpellik Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Bagatellisere er også en annen måte og si det på. SMG er igjen helt ubrukelig, bra folk liker og revive. Ser ingen grunn til og være Medic på dette spillet. What? Sten for eksempel er jo fortsatt helt rå den. Spilte et par runder med den nå og havnet øverst på lista begge rundene. Synes du er i overkant negativ, spillet er likt for alle. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 What? Sten for eksempel er jo fortsatt helt rå den. Spilte et par runder med den nå og havnet øverst på lista begge rundene. Synes du er i overkant negativ, spillet er likt for alle. Synes samtlige SMGer er svakere enn resten av våpna, Blir alltid folk som mener forskjellige ting. Jeg sier ikke min mening er mer riktig enn din mening Men møter man decent spillere i kombinasjon med flere kart som er vidåpne så sliter SMG veldig. Hadde en runde selv i stad,37-9 og det var også med sten. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Dette er første BF spillet jeg føler omtrent null interesse for og ikke har prøvd særlig heller. Får håpe ting blir bedre. Samme her. Var i utgangspunktet ganske gira på et Battlefield som gikk tilbake til røttene, men mistet litt interessen etter at de viste frem visjonen sin for spillet under revealen, og dukket liksom aldri opp nok annet til å helt fange interessen igjen. Blir sikkert kjøpt etterhvert, men kjenner ingen steder at det haster. Lenke til kommentar
pmax Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Har nettopp kjøpt BF V, men har et rimelig irriterende problem. Har spilt gjennom den obligatoriske "singleplayeren" 5 ganger nå. Den starter HVER gang jeg starter opp spillet. Har forsøkt å re-installere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Har nettopp kjøpt BF V, men har et rimelig irriterende problem. Har spilt gjennom den obligatoriske "singleplayeren" 5 ganger nå. Den starter HVER gang jeg starter opp spillet. Har forsøkt å re-installere. Dette fungerte for min del: https://play4.uk/battlefield-v-settings-not-saving-fix-game-news-609 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Noen andre som får dette opp når de er 5 minutter i menyen før de joiner en game? Skjer omentrent hver gang.Jeg må restarte spille for å klare å joine server når denne meldingen kommer opp. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Kanskje du skulle ha spillt litt BF V, og spillt med noen venner? Dermed finner du ut om du liker spillet eller ei De som har Origin Access kan gi venner 7 dager gratis Origin Access. Kanskje du kjenner noen som har? JEg har èn igjen. Har gitt bort 2. Ikke så dum idé faktisk. Takk for tips. Har noen venner som spiller, så kan undersøke. Ellers er det kanskje uansett verdt å spille gjennom campaign med 30-50% rabatt, selv om man ikke skulle like MP noe særlig? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 What? Sten for eksempel er jo fortsatt helt rå den. Spilte et par runder med den nå og havnet øverst på lista begge rundene. Synes du er i overkant negativ, spillet er likt for alle. kjørte suomi i går uten upgrades og dro non og 40 kills på narvik. var ikke ubrukelig akkurat men at de er nerfet merker man godt. spesielt på avstand. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Tror vi må spille litt "core" i kveld lett. Må vel nyte det så lenge man kan. "core" blir vel fort gjort om til ekte hardcore uten HUD og helt blææ Lenke til kommentar
pmax Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Har nettopp kjøpt BF V, men har et rimelig irriterende problem. Har spilt gjennom den obligatoriske "singleplayeren" 5 ganger nå. Den starter HVER gang jeg starter opp spillet. Har forsøkt å re-installere. Dette fungerte for min del: https://play4.uk/battlefield-v-settings-not-saving-fix-game-news-609 Den fiksen fungerte for meg også! Takk for hjelp! 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Håper de legger til spillet snart i Battlefield Companion, Veldig grei app som ble brukt en del i BF1. Håper over tid at platoon også kommer tilbake. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 kjørte suomi i går uten upgrades og dro non og 40 kills på narvik. var ikke ubrukelig akkurat men at de er nerfet merker man godt. spesielt på avstand. Har de med maskinpistolen suomi? Vil det si kragen også er med? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a6742d/battlefield_v_letter_to_the_community_new_core/ Kjenner jeg blir irritert. ? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Vet ikke helt hvor gyldig grunn det er og endre TTK fordi casual spillere ikke skal dø så mye Hvorfor ikke si det rett ut at salget er elendig og de håper og få mer spillere når spillet er mer casual. De aller fleste skjønner jo dette. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Vet ikke helt hvor gyldig grunn det er og endre TTK fordi casual spillere ikke skal dø så mye Hvorfor ikke si det rett ut at salget er elendig og de håper og få mer spillere når spillet er mer casual. De aller fleste skjønner jo dette. De støtte fra seg siste rest av trofaste veteraner når de kom ut med makkverket BF1. Nå betaler de prisen og må vingle mest mulig for å tilfredsstille hylekoret av casuals. Trist å observere det som kanskje er slutten på ett av de mest monumentale MP spillene i spillhistorien Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 De støtte fra seg siste rest av trofaste veteraner når de kom ut med makkverket BF1. Nå betaler de prisen og må vingle mest mulig for å tilfredsstille hylekoret av casuals. Trist å observere det som kanskje er slutten på ett av de mest monumentale MP spillene i spillhistorien Men du har da ikkje likt BF 3, 4 eller BF 1, i følge kommentarer i de siste åra her på forumet 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Men du har da ikkje likt BF 3, 4 eller BF 1, i følge kommentarer i de siste åra her på forumet At man kritiserer betyr ikke at man ikke liker. Men har dessverre observert en nedadstigende trend gjennom serien. BF3&4 gjorde faktisk veldig mye riktig, men så bestemte de seg for å kaste alt på båten og satse på casuals istedet, og som sagt, nå betaler de prisen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 At man kritiserer betyr ikke at man ikke liker. Men har dessverre observert en nedadstigende trend gjennom serien. BF3&4 gjorde faktisk veldig mye riktig, men så bestemte de seg for å kaste alt på båten og satse på casuals istedet, og som sagt, nå betaler de prisen. Ser ut som Nizzen liker spillet og ikke liker konstruktive kritikk. Hmm minner om fanboyisme. 3 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Kritisere BFV jeg selv, men er et greit spill. Men er mye som ikke er bra i min bok. Kjedelige baner, absolutt ingen for min del som går inn som klassiske BF baner. Total manglende progresjon i form av spilling over flere måneder, virker som de vil at alle skal bli Max lvl og alle skal ha de samme tingene raskest mulig. De to punktene er nok de verste for min del. Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Har nettopp kjøpt BF V, men har et rimelig irriterende problem. Har spilt gjennom den obligatoriske "singleplayeren" 5 ganger nå. Den starter HVER gang jeg starter opp spillet. Har forsøkt å re-installere. Dette var kjent...lagde en "local user" uten en ø...denne ø'en føkka opp alt lett. Må vel nyte det så lenge man kan. "core" blir vel fort gjort om til ekte hardcore uten HUD og helt blææ Trist og si det, men tror du har helt rett https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a6742d/battlefield_v_letter_to_the_community_new_core/ Kjenner jeg blir irritert. Og du er slett ikke alene, nå har jeg testet både ny og gammel modus....endte opp med spactate mode til slutt. Da ble jeg bare helt satt ut....og ja jeg vet spectate kan være spesiell....men når den første du bare svipper innom uten noen mistanke i det hele tatt har en aim som kunne treffe i munningen av ei soloflaske med 7 skudd, før det blir et kill og de neste 10 skudda (ja han var vill og fyra på) gjør at børsa klatrer rett opp) svipper innom neste mann der det er en spray og pray jeg sjelden har sett (sto han i Trondheim ville noen gått til Stockholm, mens andre ville endt opp på Færøyene...kulene altså) og likefordømt traf han visst huet på en fiende.... Men ja...gi meg spillet jeg betalte for tilbake!!! Vet ikke helt hvor gyldig grunn det er og endre TTK fordi casual spillere ikke skal dø så mye Hvorfor ikke si det rett ut at salget er elendig og de håper og få mer spillere når spillet er mer casual. De aller fleste skjønner jo dette. Selges det billig nok kan casuals ha råd til en cheat i tillegg, da går alt så meget bedre må vite........(jeg ....ja det plager meg å bli drept av en cheater) Men du har da ikkje likt BF 3, 4 eller BF 1, i følge kommentarer i de siste åra her på forumet Ingen av disse spillene har vært brukbare fra start, omtrent 2 år tok det pr spill å få det til å funke skikkelig. Men vi har med svensker å gjøre..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå