Lixxon Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Bare jeg som fikk en Bad Company 2 feeling av klippet vi fikk se? grand operations ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) grand operations ser veldig bra ut! Ja, skal ikke lyge. Ser ganske nice ut. Dog litt skuffet over karakterene man ser med masse kvinnfolk springende rundt samt at man kan endre klær osv. Hvordan skal man vite hvilken class andre er eller hvem som er fiende eller venn? Endret 9. juni 2018 av Quakecry Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 heh, la ikke merke til en eneste kvinne i de 5 minuttene med gameplay. De var sikkert der, men det var absolutt ikke fokuset mitt Så helt vanvittig fett ut! 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Har aldri helt skjønt klagingen mot kvinner. Du spiller i tredje person uansett, og du er ikke noe raskere/tregere eller dårligere på noen måte fordi soldaten din er en kvinne. Kvinner deltok jo også i krigen, så det er ikke historisk ukorrekt. Uansett, så ser det veldig lovende ut. Kommer trolig til å nyte dette mye mer en BF1 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Det ser rått ut!! Gleder meg heh, la ikke merke til en eneste kvinne i de 5 minuttene med gameplay. De var sikkert der, men det var absolutt ikke fokuset mitt Eneste jeg la merke til var en kvinne som ropte "help me" rundt 2:45, samt noen andre callouts fra kvinner. Du spiller i tredje person uansett Du mente nok første, men ellers riktig Endret 9. juni 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) Har aldri helt skjønt klagingen mot kvinner. Du spiller i tredje person uansett, og du er ikke noe raskere/tregere eller dårligere på noen måte fordi soldaten din er en kvinne. Kvinner deltok jo også i krigen, så det er ikke historisk ukorrekt. Uansett, så ser det veldig lovende ut. Kommer trolig til å nyte dette mye mer en BF1 Det er historisk ukorrekt at dem deltok jo på frontlinjen slik battlefield skal ha deg til å tro. Synes bare ikke det hører hjemme i BF at du skal kunne velge klær slik du ser i traileren, kjønn osv. Som sagt, hvordan skal en se forskjell på venn eller fiende? Er det jeg lurer på. Endret 10. juni 2018 av Quakecry 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Som sagt, hvordan skal en se forskjell på venn eller fiende? Er det jeg lurer på. Via HUD. Med mindre du spiller hardcore så er det ikoner over lagkamerater. Ved hardcore så er det vanskelig å se forskjell i alle BF spill synes nå jeg. Jeg bruker aldri å se på *drakten* til motstanderen for å se om det er fiende. Det legger man merke til før man ser hva de har på seg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Og da havnet BF5 i dag en lista gitt....dette ser bra ut! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 kommet masse gameplay på youtube. Flere 15-30 mins Kikka bare litt foreløpig, men førsteinntrykket er at det minner mye om BF1 i gunplay men at de har fiksa (les: rettet opp) nesten alle dumme design valg. Jeg trur ikke sandsekker og flytting av kanoner kommer til å revolusjonere bf, men limited ammo på folk og kjøretøy, healing/revive/ammo endringer, ikke mer random deviation, enda bedre ødeleggelse, spawn systemet kommer til å gjøre vanvittig mye for en allerede veldig god opplevelse. En bekymring gjenstår fortsatt da. Hvor mye innhold får vi. Om det bare er 2 hærer til launch, hvor mange conquest kart? hvor mange grand operations? Frykter fortsatt at det blir veldig få til launch og at de ikke klarer komme med innhold fort nok. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 kommet masse gameplay på youtube. Flere 15-30 mins Kikka bare litt foreløpig, men førsteinntrykket er at det minner mye om BF1 i gunplay men at de har fiksa (les: rettet opp) nesten alle dumme design valg. Jeg trur ikke sandsekker og flytting av kanoner kommer til å revolusjonere bf, men limited ammo på folk og kjøretøy, healing/revive/ammo endringer, ikke mer random deviation, enda bedre ødeleggelse, spawn systemet kommer til å gjøre vanvittig mye for en allerede veldig god opplevelse. En bekymring gjenstår fortsatt da. Hvor mye innhold får vi. Om det bare er 2 hærer til launch, hvor mange conquest kart? hvor mange grand operations? Frykter fortsatt at det blir veldig få til launch og at de ikke klarer komme med innhold fort nok. Er jo mer viktig for dem å fylle ut likestillings kravet enn innhold 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Blir nok kjøp ja. Når kan man forvente at beta rulles ut? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Blir nok kjøp ja. Når kan man forvente at beta rulles ut? Vi forventer i sommer. Ingen info ute når den kommer. Internett sier ifra når info kommer. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Vi forventer i sommer. Ingen info ute når den kommer. Internett sier ifra når info kommer. Ser at BF1 hadde beta fra 31 August. Så det blir vel i samme tidsperiode. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) Var vel to betaer, var det ikke? Føler at den ene var før august men mulig jeg husker feil. Endret 10. juni 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) Ser at BF1 hadde beta fra 31 August. Så det blir vel i samme tidsperiode. 30.08.16 fikk jeg erarly acces beta BF 1 mail. Tror det var en før det ja, men den fikk ikkje jeg. Endret 10. juni 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Er det mulig at det var en lukket beta først? Også åpen beta 30/31 August? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Via HUD. Med mindre du spiller hardcore så er det ikoner over lagkamerater. Ved hardcore så er det vanskelig å se forskjell i alle BF spill synes nå jeg. Jeg bruker aldri å se på *drakten* til motstanderen for å se om det er fiende. Det legger man merke til før man ser hva de har på seg. Jeg og alle mine online venner har utelukkende spilt hc opp igjennom. Og nettop denne forandringen i sist BF spill ødla alt for oss. Får gi dette en sjangse igjen, men jeg er ikke håpfull... Endret 11. juni 2018 av SKAÐI Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hmmm.... har forhåndskjøpt spillet, men jeg er veeldig skeptisk på mtp den EKSTREME mengden "clutter". Håper dette spillet også ser mye bedre ut på low settings Vil spilllere virkelig ha dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå