TheKims Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2018 EA har vel ikke for vane å gi ut tall på solgte spill? Er sikkert mange som enda sitter med Premier, inkl meg selv. Blir kjøp når den går ut Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Ser ikke no salg på origin? Det er satt ned 45% på PS Store. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Da må jeg vel gå til innkjøp selv, har premier selv. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 EA har vel ikke for vane å gi ut tall på solgte spill? De oppgir salgstall på generalforsamling overfor aksjonærene. Vi får derfor salgstall litt ut på nyåret. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) Det er satt ned 45% på PS Store. Oi, det var jo relativt mye også! Ønsker vel flere spillere før tides starter da. edit: ser ut som vanlig pris på xburk også. Endret 2. desember 2018 av barezell Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 (endret) Bare meg eller er det utrolig mange halv fulle servere? Digger spillet men tror definitivt dette er et spill folk mister interessen for jævla fort, synd. Er vel rett og slett for dårlig salg Barazell... Endret 3. desember 2018 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Bare meg eller er det utrolig mange halv fulle servere? Digger spillet men tror definitivt dette er et spill folk mister interessen for jævla fort, synd. Er vel rett og slett for dårlig salg Barazell... Kan være en del grunner for det, men synes nå det funker bra overall med dette her in mind.. Men det som irriterer så sinnsykt er når du er i en squad på 2-4 også plutselig så blir dere skillet når man quer, så må man tilbake til startskjermen for å starte en matchmaking.. -.- Største problemet for meg er at servere blir halvfulle etterhvert, sånn at lagene blir ubalansert, men da finner jeg bare en ny server. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Kan være en del grunner for det, men synes nå det funker bra overall med dette her in mind.. Men det som irriterer så sinnsykt er når du er i en squad på 2-4 også plutselig så blir dere skillet når man quer, så må man tilbake til startskjermen for å starte en matchmaking.. -.- Største problemet for meg er at servere blir halvfulle etterhvert, sånn at lagene blir ubalansert, men da finner jeg bare en ny server. Dette gjelder vel ved kveldingen når folk legger seg? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 (endret) Bare meg eller er det utrolig mange halv fulle servere? Digger spillet men tror definitivt dette er et spill folk mister interessen for jævla fort, synd. Er vel rett og slett for dårlig salg Barazell... Nå gjelder riktig nok artikkelen antall fysiske kopier solgt, men om det er en viss form for pekepinn så er det jo skuffende. https://www.eurogamer.net/articles/2018-11-26-battlefield-5-physical-sales-down-more-than-half-on-battlefield-1 Nå har jo ikke DICE gjort det enkelt for seg selv heller med det som må være tidenes mest grusomt bedritne Battlefield avduking og en vanvittig dårlig trailer.. etterfulgt av alt styret som fulgte der En elendig beta og utsettelse er jo heller aldri kjempe lovende . Endret 3. desember 2018 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Vi får se. Håper jo at de gjør det såpass bra at de klarer å pushe content ut uten at EA blir helt mongolid med microtransactions. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Straks ferdig med support. Gruer meg til recon Om du ikke er så glad i bolt-action rifler, spill med self-loading rifles, da kan man spille relativt aktivt uten å måtte være avhengig av quickscoping headshot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Oppdaga hvor bra M1907 SF er først i går, og nå blir den nerfet i morgen :-( Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 gleder meg til panserfest Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2018 Oppdaga hvor bra M1907 SF er først i går, og nå blir den nerfet i morgen :-( Den ble fort mitt favoritt våpen. Håper de ikke nerfer den for hardt da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2018 Ser ut som updaten som skulle komme i morgen er utsatt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 m1907 er jo helt mongolid bra i forhold til sturm og stg så det er på sin plass at den får en liten nerf. Burde kanskje være noe svakere på avstand og den må absolutt være mindre treffsikker på spray på litt avstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå