Heradon Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Huff håper de kan overraske oss med ROYALEFIELD Med eller uten hardware? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Neimen meg ikke sikker Det er jo ikke BF uten hardware, men hvordan skulle det liksom funke. En kar finner tiger tank early og ingen har noe som helst av eksplosiver. Game over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Neimen meg ikke sikker Det er jo ikke BF uten hardware, men hvordan skulle det liksom funke. En kar finner tiger tank early og ingen har noe som helst av eksplosiver. Game over. Nei, for BF serien har jo aldri har CQC kart uten kjøretøy. Endret 31. mai 2018 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Neimen meg ikke sikker Det er jo ikke BF uten hardware, men hvordan skulle det liksom funke. En kar finner tiger tank early og ingen har noe som helst av eksplosiver. Game over. Nei, for BF serien har jo aldri har CQC kart uten kjøretøy. Såklart de har hatt det, men det er jo ikke det som skiller bf fra resten. Det er jo lite poeng for Dice å kopiere PUBG, om de først skal lage en battle royale så må det jo være en unik opplevelse som gjenspeiler battlefield. trur du ikke? Det sagt så hadde jo garantert en pubg clone i frostbite med destructible environments vært å foretrekke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Hvis Dice og/eller EA hiver seg på Battle Royale-hypen håper jeg i grunn det blir en standalone adskilt fra Battlefield.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Oppfordrer absolutt alle untatt bohemia til å kjøre på med Battle Royal til folket spyr. Menneske perspektiv har fått en ny mening. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Regner med flere gleder seg til EA Play klokken 2000 i kveld 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Regner med flere gleder seg til EA Play klokken 2000 i kveld Som en unge 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Som en unge Hva skjer da?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Battlefield V gameplay. Gleder meg enormt Endret 9. juni 2018 av Mala Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Battlefield V gameplay. Gleder meg enormt Stream eller er det noe betatesting for pre-order ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) En del av E3 opplegget dette, så det kan streames direkte Dette er ikke en stream eksklusiv til BF, her er det nyheter fra alle hold med mange forskjellige titler og slikt. Men regner med en god del vies til BF V. Endret 9. juni 2018 av Mala Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 "Ikkje ein dråpe. Eg elske deg" Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Digg! de anonserte Battlefield Royale! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Digg? Endret 9. juni 2018 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Ja hvorfor ikke? Trenger jo ikke røre moduset selv, men en fin bonus for de som liker sånt. Endret 9. juni 2018 av Mala Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Ser ganske nice ut. Skal ikke lyve. Men, vi får se mer når spillet er ute eller i beta. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Bare jeg som fikk en Bad Company 2 feeling av klippet vi fikk se? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå