Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kul han som legger ut sånt på YouTube :p Faktisk ikke møtt noen cheaters så langt men ikke spilt mer enn 6 timer så langt.

Fyren som har lagt ut den videoen er den samme som selger cheaten, det er en reklame. Jeg synes det er rart at ikke Youtube har fjernet videoen.

Endret av Uderzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg også :ninja:

Noe skjedde for jeg kunne øke res scale til 120 uten å miste fps.

Fikk du den til i dx12? Jeg er tilbake på dx11 med pre render on

Innbiller meg jo det siden jeg kjører i dx12, men så var det den undervurderte placebo effekten da? :p Testa bare en runde før jeg ble forbannet over kontinuerlig instadeaths

Er det ikke mulig å få det til i DX12 kanskje? :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hei.
Dere som spiller BF V nå, hvor kjøpe dere og hva slags utgivelse kjøpte dere for å spille det nå?
Ser det er en deluxe versjon og premier access som har unlimited spilling nå.
Hvordan fungerer premier access? Må jeg ha et aktivt abonnement hele den tiden jeg ønsker å spille BF V og hvis jeg sier opp kan jeg ikke spille BF V og kjøpe fullversjonen da?

De som har deluxe versjonen, hva kommer med den contra standard spillet, og hvor kjøpte dere den og pris?

EDIT:
Fant ut av det =)

Endret av OddZen
Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å få det til i DX12 kanskje? :wee:

Vet ikke, men med dx12 kommer jeg bare til splash screen før jeg dropper tilbake til desktop.

Ser ganske tydelig at det skjer ting, noen mindre grafikk feil på litt lys (samt noe flickering på menybildet).

Men det er en forbedring

Lenke til kommentar

Møtt en allerede jeg hvertfall. Han hadde 87-3 ved slutten og var fryktelig flink med headshots. :p

Det er desverre ikke de med slike stats som er problemet, disse vil fairfight ta seg av etterhvert (ja jeg lever i håpet), det er derimot de alt for mange som kun justerer aimen opp med 10-20% som byr på problemer, de ville ligget på en k/d på rundt 1, men med litt bedre aim så ender de gjerne opp på en pen pluss runde uten at du eller andre føler det er noe rart i det. Slike jukse programmer er såpass avanserte at du kan stille de inn for å unngå å bli oppdaget av fairfaight. Og det er et helt sinnsykt antall spillere som faktisk bruker dritten, utvklere tjener bøttelass med penger og lager stadig bedre drittprogram. Om du nå lurer på om jeg vet så mye om dett fordi jeg bruker slikt selv kan jeg berolige med at, nei et slikt program skal aldri og har aldri vært inne på noen av mine maskiner. Jeg ønsker av prinsipp ikke støtte utviklere av denne dritten, så det er kun ved å lese utallig informasjon som ligger "der ute" , snakke med de som faktisk trør innrømme at de har brukt det og derfra få informasjon om hva og ikke minst hvordan. 

PS. Har du noengang tenkt over hvilke levler de som dreper deg på "snodige" plasser, måter og ikke minst med headshot har? (BFV er såpass nytt at det kan være litt for tidlig her, men tenk gjennom BF1 karrieren din) For min del virker det som om level 150 bommer MYE mer enn f.eks en i level 40-90

Forøvrig er jeg et vanedyr, og har endelig fått satt opp spillet slik at det ligner mest mulig på tidligere innstillinger......DA ble det en helt annen opplevelse, så nå koser jeg meg faktisk 

Lenke til kommentar

Det er desverre ikke de med slike stats som er problemet, disse vil fairfight ta seg av etterhvert (ja jeg lever i håpet), det er derimot de alt for mange som kun justerer aimen opp med 10-20% som byr på problemer, de ville ligget på en k/d på rundt 1, men med litt bedre aim så ender de gjerne opp på en pen pluss runde uten at du eller andre føler det er noe rart i det. Slike jukse programmer er såpass avanserte at du kan stille de inn for å unngå å bli oppdaget av fairfaight. Og det er et helt sinnsykt antall spillere som faktisk bruker dritten, utvklere tjener bøttelass med penger og lager stadig bedre drittprogram. Om du nå lurer på om jeg vet så mye om dett fordi jeg bruker slikt selv kan jeg berolige med at, nei et slikt program skal aldri og har aldri vært inne på noen av mine maskiner. Jeg ønsker av prinsipp ikke støtte utviklere av denne dritten, så det er kun ved å lese utallig informasjon som ligger "der ute" , snakke med de som faktisk trør innrømme at de har brukt det og derfra få informasjon om hva og ikke minst hvordan.

PS. Har du noengang tenkt over hvilke levler de som dreper deg på "snodige" plasser, måter og ikke minst med headshot har? (BFV er såpass nytt at det kan være litt for tidlig her, men tenk gjennom BF1 karrieren din) For min del virker det som om level 150 bommer MYE mer enn f.eks en i level 40-90

Forøvrig er jeg et vanedyr, og har endelig fått satt opp spillet slik at det ligner mest mulig på tidligere innstillinger......DA ble det en helt annen opplevelse, så nå koser jeg meg faktisk

Det er 100 ganger flere whinere enn cheatere for å si det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...