Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V

Anbefalte innlegg

RTX raytracing krever DirectX 12 aktivert noe som vil resultere i heftig stuttering og ekstrem lav fps. Frostbite motoren kjører dårlig med DX12.

Takk :)

Snart level 50, og har ikkje savnet noe lysgreier. Godt nok i dx11 med 180fps med ultra og 3440x1440 oppløsning :p

Sli funker helt konge i dx11. (Bf 1 sli bits)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk :)

Snart level 50, og har ikkje savnet noe lysgreier. Godt nok i dx11 med 180fps med ultra og 3440x1440 oppløsning :p

Sli funker helt konge i dx11. (Bf 1 sli bits)

Ja BFV ser helt fantastisk ut og effektene spesielt. Føler man blir beskutt på. 3D mixen for headphones er også vanvittig bra syns jeg. 

Lenke til kommentar

Understreker vel egentlig bare hvor temmelig langt unna vi er å så Ray-Tracing bli benyttet på noen fornuftig måte per dags dato. Er nok først og fremst DLAA som blir det eneste "RTX" egenskapen som vi vil ha noe realistisk håp at blir utbredt og tatt i bruk i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar

Vel sniperscopes lyser vel nesten mer enn det gjorde i BF1 . 

Håper du ikke satt deg for godt til rette i stresslessen, du må veldig snart hente mer ammo. 

Ikke noe problem, har venner som spiller kun support, de har i det minste vett og forstand nok til å spawne på meg ooooog hive ut en ammoboks. Savner 3D spotting, da måtte iallefall folk prøve å gjøre noe....nå virker det som om det er en flokk forvirra høner som stormer frem mot campere som kan slakte for fote.

Som om ikke spillet har slitt nok med elendig balanse mellom lagene (jada, det skyldes at taperne ikke tåler å stå kampen ut), men når motstanderlaget ender opp med intet mindre enn 38 spillere mot 19 er det bare lækkert. 64/2 er forøvrig 32 dersom noen ikke skjønte hvorfor tallet 38 var så ille.

Lurte forresten på hvor lang tid det ville ta før vi fikk en riktig så flott cheat for BFV, trengte altså ikke vente lenge.

Da var Premier access avsluttet, kommer tilbake når vi kan få egne servere igjen, tross alt en liten mulighet for å bli kvitt dritten.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Høres egentlig ut som du allerede har bestemt deg at du ikke skal like BF5 uavhengig fremtidige endringer :)

Ja, hva i alle dager.

"En eller annet cheat slipper igjen om på en multiplayer, UHØRT!!!!  :realmad:  :realmad:  :realmad: " /S

Lenke til kommentar

Ikke noe problem, har venner som spiller kun support, de har i det minste vett og forstand nok til å spawne på meg ooooog hive ut en ammoboks. Savner 3D spotting, da måtte iallefall folk prøve å gjøre noe....nå virker det som om det er en flokk forvirra høner som stormer frem mot campere som kan slakte for fote.

Som om ikke spillet har slitt nok med elendig balanse mellom lagene (jada, det skyldes at taperne ikke tåler å stå kampen ut), men når motstanderlaget ender opp med intet mindre enn 38 spillere mot 19 er det bare lækkert. 64/2 er forøvrig 32 dersom noen ikke skjønte hvorfor tallet 38 var så ille.

Lurte forresten på hvor lang tid det ville ta før vi fikk en riktig så flott cheat for BFV, trengte altså ikke vente lenge.

Da var Premier access avsluttet, kommer tilbake når vi kan få egne servere igjen, tross alt en liten mulighet for å bli kvitt dritten.

Er du overtrøtt? :p Eller prøver du å vinne VM i sutring?

Dette er jo ren flisespikkeri, og ikke reelle problemer. Å få ammo osv fra lagspillere har alltid vært problem i Battlefieldserien. Det er generelt et mindre problem i BFV, men det skjer fortsatt. Ubalanserte lag kan skje på kveldene, når enkelte servere tømmes for folk, serverne mangler autobalanse. Det har vel noe med at man ikke lengre kan bytte lag heller, så når spillere på det andre laget forlater spillet og det ikke kommer nye spillere inn, så da blir det skjevheter. Hack og juks eksisterer dessverre i alle spill.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Er du overtrøtt? :p Eller prøver du å vinne VM i sutring?

Dette er jo ren flisespikkeri, og ikke reelle problemer. Å få ammo osv fra lagspillere har alltid vært problem i Battlefieldserien. Det er generelt et mindre problem i BFV, men det skjer fortsatt. Ubalanserte lag kan skje på kveldene, når enkelte servere tømmes for folk, serverne mangler autobalanse. Det har vel noe med at man ikke lengre kan bytte lag heller, så når spillere på det andre laget forlater spillet og det ikke kommer nye spillere inn, så da blir det skjevheter. Hack og juks eksisterer dessverre i alle spill.

Begge deler  :green: 

Ubalanse er greit, men når ett lag blir tildelt 38 spillere blir det jaggu vanskelig å få til en balanse uansett, må huske at 32/32 er det som gir 64 spillere. Med 38 på ett lag kan det andre laget maksimalt ha 26 spillere, da blir det kronisk ubalansert. Det normaliserte seg utover kvelden, men kjedelig når det sto på. Muligens får det noen fornuftige patcher (en er på vei, men ga lite gode nyheter med tanke på å lagre settings etc.), muligens kommer det noen baner man ikke mister interessen for i løpet ev 2 runder (Hamada, Twisted steel, Fjell og til dels Narvik). Rotterdam og Devastation er gode, Arras er helt grei i en rotasjon.

Når det gjelder holdningen EA og Dice har til juksere så er det helt horribelt, de vet at dessverre ville serverene vært tomme og spillet dødt i løpet av kort tid dersom de fikk opp et "anti cheat" system som virket. Andelen som bruker en eller annen form for juks er skyhøy, og blandt de som generererer mest inntekt på BF serien til EA. Ikke siden vi hadde BF4DB på BF4 har det vært mulig å utelukke i det minste noen som jukser. Fairfight er i beste fall en meget meget dårlig vits, de som blir tatt av denne må ha skrudd alle sine cheat systemer på maksimalt. Satt og fulgte en spiller i tre runder på BF1, der han hadde godt over 100 kills hver runde med en MG1917 (og nei det er ikke mulig med så mange headshot med denne kulesprøyta), så ikke snurten av noen Fairfight ban der. Hadde Dice/EA ville gjort noe med de som jukset så hadde de i det minste prøvd, men du hører aldri de nevne noen løsning på dette. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Patch day! 1.56 GB.  Ingen patch notes ute foreløpig, men så noen på battlefield forumet skrive at DX12 funker nå. 

Deilig! :D

Er veldig greit å være inne på den offesielle discorden til Battlefeild forresten, kommer mye info der: 

De legger ut patch logger der. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Håper det kommer en spillmodus med bruk av kun tidsriktige våpen, utstyr og uniformer. Hadde vært kult å se hva de kunne fått til med litt mer fokus på å være historisk korrekt.

Prøvde de ikke på det i BF1? Mener å huske at den modusen ikke var noe populær.

Lenke til kommentar

Føler respons og input lag var ett helvete uten like i dag etter oppdateringen? Kan selvsagt være nattskiftene som har gjort sitt her, men i dag ver det helt grusomt å spille.  Nå har jeg omsider endelig fikset at jeg slipper den fitte introen ved oppstart i dag, så det var i hvert fall noe godt :p

Lenke til kommentar

Føler respons og input lag var ett helvete uten like i dag etter oppdateringen? Kan selvsagt være nattskiftene som har gjort sitt her, men i dag ver det helt grusomt å spille.  Nå har jeg omsider endelig fikset at jeg slipper den fitte introen ved oppstart i dag, så det var i hvert fall noe godt :p

Føler spillet kjører bedre enn noen gang jeg. Dx12, og future frame rendering OFF

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har spilt litt i dag, og har ikke opplevd dette nei. Om du er trøtt blir jo din reaksjonsevne svekket betraktelig. ;)

Føler spillet kjører bedre enn noen gang jeg. Dx12, og future frame rendering OFF

Kult å høre. Får prøve det i kveld og se om det blir noe forbedring.. i7 8700k burde kjøre mye bedre med det, med mindre jeg har misforstått totalt. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...