Mala Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Som jeg nevnte tidligere så har Axis og Allies forskjellige loadout. Endrer du bare på på den ene så blir det kun den som har loadouten du har satt. Merket også det når jeg spilte at jeg plutselig sprang rundt med KE7 når jeg hadde satt på hagle på loadouten. Må endre på begge to. Ja men dette har jeg også gjort. Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Jeg ser dere er fornøyd med at 3D spotting er historie. Hadde vært helt greit å fjerne 3D spotting om man lot være å lage sporlys på kulene i stedet, slik det er nå så sender du ut en salve og viser for all verden hvor du er, ja du formelig lyser opp som et juletre midt på vidda ei kald vinternatt. Ellers er jo spillet formelig perfeksjonert for camping med en sniper, tok med en god stressless og satte meg godt til rette. Nydelig avslappende "game mode", masse drap på samvittigheten og i grunn møkk kjedelig ellers. Få unlocka en mortar nå så blir det caravanparty med svidde piker vin og klagesang på Fjell :-) 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 (endret) Jeg ser dere er fornøyd med at 3D spotting er historie. Hadde vært helt greit å fjerne 3D spotting om man lot være å lage sporlys på kulene i stedet, slik det er nå så sender du ut en salve og viser for all verden hvor du er, ja du formelig lyser opp som et juletre midt på vidda ei kald vinternatt. Ellers er jo spillet formelig perfeksjonert for camping med en sniper, tok med en god stressless og satte meg godt til rette. Nydelig avslappende "game mode", masse drap på samvittigheten og i grunn møkk kjedelig ellers. Få unlocka en mortar nå så blir det caravanparty med svidde piker vin og klagesang på Fjell :-) Tja, jeg tror ikke mortar er det du skal begymre deg over mest på Fjell om det hadde kommet, når jeg teppebomber med bombefly Endret 12. november 2018 av Heradon Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Var kult å fly igjen synes jeg, men jesus. Hvor mange treff må man ha for å ta et annet fly egentlig? Tror jeg lå bak et fly i ca 2 minutter med konstante treff, begynte til slutt å brenne men gikk ikke ned.. Dette gjelder når jeg har noen bak meg og, føler fly mot fly tåler alt for mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Dette er ikke en vill påstand jeg drar ut av hatten. Er medeier i 2 stk BF4 servere. Vi har hatt 423.000 unike besøk de siste 12 mnd. Ca 1500 unike spillere innom hver dag, på bare èn av serverne. Spillet er som nevnt, fortsatt populært. Hvis du sliter med å finne aktive servere, skal det nevnes at server browseren er veldig buggy. Noen dukker ikke opp i de nye Battlefield menyene, og noen må du søke veldig spesifikt etter på gamle Battlelog. Synd de kutter støtten for spillet så fort. Mye morsomt man kunne gjort med det spillet enda, uten at det hadde dratt voldsomt med ressurser. Har du IP-adressen til den serveren? Hadde jo vært kjekt dersom jeg og en kompis tar oss en runde. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Litt av problemet når folk tar en tur down memory lane er at de husker bare det positive og gjerne et spill som har blitt patcha i 1-2 år. Og ikke minst blir de sikkert litt "blendet" av "godfølelsen" det ga å finne slikt spill som de virkelig likte. Folk har grini konstant over 3d spotting i 10år og når det endelig er borte da er det også feil. Folk klager over evig ammo og HP regen. De fikser det. Da er det feil, FOR LITE AMMO, for lite HP. For store kart, for små kart, for trange kart, for mange veier fiender kan komme fra. There's no pleasing The Internet. 1 Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Tja, jeg tror ikke mortar er det du skal begymre deg over mest på Fjell om det hadde kommet, når jeg teppebomber med bombefly Fly ja, kan ikke si jeg har merket at disse har gjort noe fra eller til. Sett et par videoer der de spiller 3person pilot, som sammen med 3person tanks sjåfør liksom blir litt mye mikke mus i et FPS spill. Enten spiller man i første person eller så kan man leke med LEGO. Teamplay ble svært fort borte når ammo/helse stasjoner kom, ikke sett en eneste en som har slengt ut hverken helsepakker eller ammo på de 8 timene jeg har spilt, i tillegg er jo løpehastigheten mer enn dobbel av Usain Bolt (selv i en meter med vann). Greit å ha action altså, men blir jo pokker meg svett bare av å se på 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. november 2018 Forfatter Del Skrevet 12. november 2018 Fly ja, kan ikke si jeg har merket at disse har gjort noe fra eller til. Sett et par videoer der de spiller 3person pilot, som sammen med 3person tanks sjåfør liksom blir litt mye mikke mus i et FPS spill. Enten spiller man i første person eller så kan man leke med LEGO. Teamplay ble svært fort borte når ammo/helse stasjoner kom, ikke sett en eneste en som har slengt ut hverken helsepakker eller ammo på de 8 timene jeg har spilt, i tillegg er jo løpehastigheten mer enn dobbel av Usain Bolt (selv i en meter med vann). Greit å ha action altså, men blir jo pokker meg svett bare av å se på Man får ikke ammo eller helse når man bare spiller singleplayer. I multiplayer så får man både ammo og helse når man spør om det. Finnes selfølgelig noen tullinger som ikke vet hvilken knapp de skal trykke for å gi ammo/helse, men det er ikke akkurat noe nytt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Fly ja, kan ikke si jeg har merket at disse har gjort noe fra eller til. Sett et par videoer der de spiller 3person pilot, som sammen med 3person tanks sjåfør liksom blir litt mye mikke mus i et FPS spill. Enten spiller man i første person eller så kan man leke med LEGO. Teamplay ble svært fort borte når ammo/helse stasjoner kom, ikke sett en eneste en som har slengt ut hverken helsepakker eller ammo på de 8 timene jeg har spilt, i tillegg er jo løpehastigheten mer enn dobbel av Usain Bolt (selv i en meter med vann). Greit å ha action altså, men blir jo pokker meg svett bare av å se på / den følelsen å ikkje ha noen venner... 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Er enig med Beffa. Svært få som hiver ut HP og ammo. At folk mener at det de har gjort med spillet bygger opp for mere teamplay er piss. Ser jo at folk løper på rekke og rad i tog bort til HP og Ammo-stasjoner. 2 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 / den følelsen å ikkje ha noen venner... Burde være mulig og hive ut ammo om du ikke er i Squad med noen eller revive. Såpass burde man kunne forvente av folk som sitter på BF. Har gjort det til vane og trykke på medic pouch knappen hver gang jeg løper forbi noen. Det går ganske automatisk over tid.. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Er jo plenty points og assignments for teamplay/squadplay så er jo i folks egen interesse å gjøre det. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Er enig med Beffa. Svært få som hiver ut HP og ammo. At folk mener at det de har gjort med spillet bygger opp for mere teamplay er piss. Ser jo at folk løper på rekke og rad i tog bort til HP og Ammo-stasjoner. Jeg har helt motsatt opplevelse. Det er enda flere som hiver ut ammo / HP, og teamplayet har blitt kraftig forbedret da du MÅ være med din egen squad, om ikke så kommer du til å dø relativt kjapt med mindre du er svært god. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Vil alltid være en del som verken gir ammo eller revive Andre spillere men sånn er det desverre i alle spill. Fått spilt svært lite så langt men moro de få timene jeg har spilt. Synes det virker en smule raskt selve gameplayet men man blir nok vane med. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 Er enig med Beffa. Svært få som hiver ut HP og ammo. At folk mener at det de har gjort med spillet bygger opp for mere teamplay er piss. Ser jo at folk løper på rekke og rad i tog bort til HP og Ammo-stasjoner. For min del er opplevelsen motsatt, men det kan kanskje ha noe med at jeg prøver å holde meg i nærheten av squadmates. Ber man om ammo/health ved bruk av commo rose så får man som regel det man ber om. Visst man ikke bruker den så vet jo ikke teammates at du trenger ammo eller health. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg ser dere er fornøyd med at 3D spotting er historie. Hadde vært helt greit å fjerne 3D spotting om man lot være å lage sporlys på kulene i stedet, slik det er nå så sender du ut en salve og viser for all verden hvor du er, ja du formelig lyser opp som et juletre midt på vidda ei kald vinternatt. Ellers er jo spillet formelig perfeksjonert for camping med en sniper, tok med en god stressless og satte meg godt til rette. Nydelig avslappende "game mode", masse drap på samvittigheten og i grunn møkk kjedelig ellers. Få unlocka en mortar nå så blir det caravanparty med svidde piker vin og klagesang på Fjell :-) Vel sniperscopes lyser vel nesten mer enn det gjorde i BF1 . Håper du ikke satt deg for godt til rette i stresslessen, du må veldig snart hente mer ammo. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Fly ja, kan ikke si jeg har merket at disse har gjort noe fra eller til. Sett et par videoer der de spiller 3person pilot, som sammen med 3person tanks sjåfør liksom blir litt mye mikke mus i et FPS spill. Enten spiller man i første person eller så kan man leke med LEGO. Teamplay ble svært fort borte når ammo/helse stasjoner kom, ikke sett en eneste en som har slengt ut hverken helsepakker eller ammo på de 8 timene jeg har spilt, i tillegg er jo løpehastigheten mer enn dobbel av Usain Bolt (selv i en meter med vann). Greit å ha action altså, men blir jo pokker meg svett bare av å se på Godt å se at det fortsatt finnes campere i BF. Jeg tok fram spaden i går og slo ned 7 campere/snipere på rad. Den følelsen 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 Litt dårlig nytt for de som gleder seg til Ray Tracing I BFV. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Litt dårlig nytt for de som gleder seg til Ray Tracing I BFV. https://www.youtube.com/watch?v=G57pfGTMpak Så hva sier de i videoen? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Så hva sier de i videoen? RTX raytracing krever DirectX 12 aktivert noe som vil resultere i heftig stuttering og ekstrem lav fps. Frostbite motoren kjører dårlig med DX12. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå