Mala Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Fy faen..gidder faktisk ikke å spille dette her med den fittebuggen med resetting av alle jævla settings. Prøver å slette det og laste ned alt på nytt, funker ikke det så gråter jeg piss. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. november 2018 Forfatter Del Skrevet 8. november 2018 Ha ha den animasjonen var priceless https://youtu.be/tz5IsAbf-FI?t=920 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Fy faen..gidder faktisk ikke å spille dette her med den fittebuggen med resetting av alle jævla settings. Prøver å slette det og laste ned alt på nytt, funker ikke det så gråter jeg piss. Du må være maks uheldig. Jeg har ikke hatt et eneste problem med spillet og har spilt i snart 4 timer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Nei det hjalp jo faen ikke å installere alt på nytt ja. Sitter å kilker på «Norway 1940» for 6. Gang. Pisser blod. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 føler med deg. Devestation var litt av et kart. fytti katta. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Spillt i hele kveld, og bare en halv runde har man ikkje fått lov til å "resse" som medic. Det var den eneste buggen som irriterte litt. Ellers har spillet vært helt stabilt. 9900k @ 5200mhz og ett 2080ti drar 3440x1440 ultrasettings på 110-130fps. Synn å si det, men ett 2080ti er nok Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Spillt i hele kveld, og bare en halv runde har man ikkje fått lov til å "resse" som medic. Det var den eneste buggen som irriterte litt. Ellers har spillet vært helt stabilt. 9900k @ 5200mhz og ett 2080ti drar 3440x1440 ultrasettings på 110-130fps. Synn å si det, men ett 2080ti er nok hva med raytracing eller har det ikke blitt implementert enda? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 hva med raytracing eller har det ikke blitt implementert enda? Tror det kommer med "day 1 patch" Altså når spillet er tilgjengelig for alle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Håper den patchen inneholder litt mer enn bare det Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Tror det kommer med "day 1 patch" Altså når spillet er tilgjengelig for alle. oki:) Får vi endelig se åssen kortet yter med raytracing. Er det for dårlig tar jeg til takke med et 2080rtx eller venter til next gen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Håper den patchen inneholder litt mer enn bare det Er jo noe å fikse, men må si at det virker veldig bra til nå. Overraskende bra faktisk Endret 8. november 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 fikk en bug her hvor sensen ble helt rar. karen min ville liksom ikke snu seg. trudde jeg hadde noe på musematta eller i sensoren, men ingen ting hjalp. Gikk over når jeg døde heldigvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Spillet er jo helt fantastisk ja! Er helt vanvittig hvor mye bra DICE har gjort med det spillet. Og det mest fantastiske med det hele er kartene som ikke lengre bokser deg inne. De er også på en så stor skala at det ikke er en advantage hvilke side du er på. Kartene er jo massive! Nå kan de som klaget over alt mulig rart spise sine egne ord!! Endret 8. november 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Kartene så faktisk ganske bra ut, kan nesten virke som de to minst gode er de to man fikk i betaen. Narvik er altfor lite kart og det ble bare løping fra flag til flag. For min del er det kanskje det verste når det kommer til dårlige kart er når man bare løper og tar flag gjennom hele runden og samme rutene hver gang, det blir fort oppbrukt. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. november 2018 Forfatter Del Skrevet 9. november 2018 Synes kartene er veldig bra så langt Ikke fått testet fjell enda da den ikke har dukket opp i rotasjon. Narvik er nok kanskje det kartet jeg liker minst, men synes ikke det er direkte dårlig. For min del så liker jeg ikke maps som er for liniere da det som oftest ender opp som et clusterfuck på midterste flagg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Er jo noe å fikse, men må si at det virker veldig bra til nå. Overraskende bra faktisk Rent ytelsesmessig glir det veldig bra unna ja! Smooth og godt og man merker mye forbedringer her og der i forhold til beta Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Narvik er nok kanskje det kartet jeg liker minst, men synes ikke det er direkte dårlig.Det er ihvertfall bra å høre. Syntes kartet fungerte veldig dårlig i betaen og det ble aldri noen skikkelig "flyt" i det heller. Ble på en måte som en stor åpen korridor. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Er spillet noe bedre enn betaen? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Basert på tilbakemeldingene så langt, et rungende ja. De har rettet opp i mye av det som fungerte dårlig i betaen. Det gjenstår selvsagt ting, dårlig UI f.eks, men det virker som de har tatt tilbakemeldingene fra betaen på alvor. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Basert på tilbakemeldingene så langt, et rungende ja. De har rettet opp i mye av det som fungerte dårlig i betaen. Det gjenstår selvsagt ting, dårlig UI f.eks, men det virker som de har tatt tilbakemeldingene fra betaen på alvor. Men føler meg fortsatt som en betatester. Dropper ut av sniperscope til stadigheter, av og til når du legger deg ned i et halvsprengt hus så driver han å går opp og ned av prone superraskt helt til du kommer deg ut av huset og sist så må jeg resette settingsa(jævlig ofte) mine for å komme over usle 130fps. Det kan såklart være nvidia driveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå