Johannes Entenmann Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Men dersom du skal forsette med det blir det 1788 kr i året.. Litt mye for å spille kun ett spill, eller flere synes nå jeg. Har noen bekjente også med denne tankegangen her, selvsagt enig om du utelukkende skal spille et EA spill men tror de fleste som velger et år med EA Origin premium spiller mer enn et spill og da er ikke prisen så veldig dårlig. Bare fordi en ikke tenker og spille noe mer enn det ene EA spillet betyr det ikke at resten skal gjøre det samme. Går lett for Premium første måneden så tar jeg det derfra. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Eller vente til «lanseringshypen+prisene/ de første bugsa er ordnet opp i og sikkert sitte igjen med en mye større glede av spillets helhet. Det blir min strategi denne gangen, etter å ha hatt premium samtlige ganger før Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Har ikke lagt så mye tid ned i BF etter BF4, så for meg blir det nok Origin Premier. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Så det er tilgjengelig allerede fra 9 om man bruker Origin premium? Herregud er vel flere uker tidligere det? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Så det er tilgjengelig allerede fra 9 om man bruker Origin premium? Herregud er vel flere uker tidligere det? Origin Access Premier; 9.11 Battlefield Deluxe; 15.11 Battlefield standard; 20.11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Så det er tilgjengelig allerede fra 9 om man bruker Origin premium? Herregud er vel flere uker tidligere det? Japp. De kommer til å tjene bra på dette. Utrolig dårlig måte å behandle kunder som bare kjøper standardutgaven etter min mening. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Hvorfor? Er det ikke bare å vente litt da? Betaler man litt ekstra så får man det tidligere, ikke verre enn det. Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 hei er ny her og vil bare spørre hvem som faktisk tenker å kjøpe BFV? Jeg har spelt siden BF1942 kom ut og nå er jeg dessverre lei både markedsføringen til EA/Dice og hvordan spillene ser ut når de er ferdige. Jeg var temmelig glad i Battlefront 2 faktisk til tross for mye kritikk i begynnelsen, jeg likte helheten selv om det også var en del bugs. Nå viser det seg at samme spill bare i battlefield drakt skal komme ut og som en ekte fan av BF kan jeg ikke godta dette. Han her sier det igrunn best Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Hvorfor? Er det ikke bare å vente litt da? Betaler man litt ekstra så får man det tidligere, ikke verre enn det. De gjør jo ikke dette for og være grei, dette er utelukkende for og tjene mer penger. Hvis spillet er klart 9.Nov for premium så kunne de like godt gitt ut Standard utgaven også. 11 dager tidligere er uansett en ganske stor forskjell. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) De gjør jo ikke dette for og være grei, dette er utelukkende for og tjene mer penger. Hvis spillet er klart 9.Nov for premium så kunne de like godt gitt ut Standard utgaven også. 11 dager tidligere er uansett en ganske stor forskjell. Så klart skal de tjene penger og selge abonnement. Og det gir de aller mest interesserte muligheten til å spille litt før, mens de kjører den tyngste markedsføringen mot massemarkedet den 20. november. De ønsker jo å selge flest mulig spill, og det en lansering av et så stort underholdningsprodukt er avhengig av god timing. Det kommer nok en stor patch på lanseringsdagen uansett. Så har nørdsa fått kjørt seg i spillet litt først og reklamert litt ekstra på Youtube og streaming før det. Endret 5. november 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Origin Access Premier; 9.11 Battlefield Deluxe; 15.11 Battlefield standard; 20.11 Klokka norsk tid? Jeg er klar den 9. For å si det mildt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) snip Kritikken fra WTB synes jeg er noe merkelig. Han klager på størrelsene på kartene, og at kvinner er med i dem. Saken er at dersom EA skal få flere spillere så trenger de å sikte seg inn mot mainstream og den store brukerbasen framfor f.eks slik ARMA gjør å fokusere seg på de som ønsker realistiske spill som simulerer virkelig krigføring. Battlefield har aldri vært en simulator, og derfor beveger de seg mer og mer mot COD, ja, men det er ikke bare negative ting å si om det. Nå synes jeg du skal lage din egen mening om spillet etter release. WTB er forresten veldig merkelig og faktisk litt barnslig når han påstår at "jeg er den eneste som sier ditt og datt", det er ofte som å høre på en 12 åring skryte av noe de sa først. Så klart skal de tjene penger og selge abonnement. Og det gir de aller mest interesserte muligheten til å spille litt før, mens de kjører den tyngste markedsføringen mot massemarkedet den 20. november. De ønsker jo å selge flest mulig spill, og det en lansering av et så stort underholdningsprodukt er avhengig av god timing. Det kommer nok en stor patch på lanseringsdagen uansett. Så har nørdsa fått kjørt seg i spillet litt først og reklamert litt ekstra på Youtube og streaming før det. Og det er dårlig business praksis. Det kan du da ikke være uenig i. Kjøpte meg forresten en ny Samsung 860 EVO 1TB SSD sånn at jeg har en ektra SSD til når BF5 kommer ut.. Har to SSDer som begge er fylt opp nå, så det blir deeilig med litt mer plass. Endret 5. november 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Kritikken fra WTB synes jeg er noe merkelig. WTB han er av gamle skolen og forlanger nærmest visse kriterier av et spill, hvis ikke er det liksom ikke noe bra. Men han har også mye rett i det han sier. Jeg skjønner ikke helt hvordan battlefield V kan være bra når det er nesten bare blitt close combat og ikke noe som f.ex BF4 at man må samarbeide på bakken, i kjøretøy, i luft, sjø og land for å overta strategiske mål. Det som faktisk er fakta er at majoriteten som vokste opp og støttet ea i alle år som var der helt fra begynnelsen, føler seg snytt av denne nye modellen av battlefield og de likte spillet slik det var før, stort, åpent, strategisk og ikke bare løpe rundt og plaffe overalt. Mange videoer viser hvor lite battlefield v har solgt fordi folk er lei og at det ikke ligner ett typisk bf spill lenger. Sier heller ikke at bf er en realistisk krigssimulator men av å se traileren så har de gått full Michael Bay mode, det er heller ikke en god ide. Folk forventer faktisk en viss standard fra bf spill selvom fleste spill idag selvfølgelig ikke er realistiske. Jeg kommer hvertfall ikke til å kjøpe det, de som gjør det får sikkert mye gøy med pew-pew men BFV er ikke et ekte bf spill etter min mening. Ea har i mange år skilt seg ut nettopp fordi dem ikke gjorde som call of duty og folk elsket dem for det. Det var store maps, mye samarbeid, men nå tror jeg de har dumma seg veldig ut. Jeg personlig bryr meg ikke om det er damer i spellet eller teite oppgraderinger til våpen som "faster bullets", men at selve gameplayet nesten bare er skyting blir feil. Majoriteten er lei fordi først dumma de seg litt ut med battlefront 2 og loot crate systemet, men så kom de med BFV og folk fikk se hva det var for noe og folk bare "ork.. hva er dette fra ea? det er ikke sånt type bf spill jeg vil ha.. jeg er sliten at de føkker opp". I tillegg til at de sa "Get educated, or dont buy" Derfor har mange snudd ryggen til EA. Det kan godt være at det er moro å spille men det er ikke slik et bf spill burde være mener jeg. Og det er synd, fordi som BF1942, Vietnam, BF2, BF3, BF4, det gir mye større følelse av faktisk oppnå en seier gjennom samarbeid på stor slagmark med store episke kamper med taktikk og strategi enn å bare "de som har god aim og reflexer" vinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) WTB han er av gamle skolen og forlanger nærmest visse kriterier av et spill, hvis ikke er det liksom ikke noe bra. Men han har også mye rett i det han sier. Jeg skjønner ikke helt hvordan battlefield V kan være bra når det er nesten bare blitt close combat og ikke noe som f.ex BF4 at man må samarbeide på bakken, i kjøretøy, i luft, sjø og land for å overta strategiske mål. Kjøp spillet (eller kjøp primer) og lag deg en egen mening. Jeg er faktisk enig i mye av det WTB sier, men det er også mye som skurrer. Det som faktisk er fakta er at majoriteten som vokste opp og støttet ea i alle år som var der helt fra begynnelsen, føler seg snytt av denne nye modellen av battlefield og de likte spillet slik det var før, stort, åpent, strategisk og ikke bare løpe rundt og plaffe overalt. Mange videoer viser hvor lite battlefield v har solgt fordi folk er lei og at det ikke ligner ett typisk bf spill lenger. Kan så være, men EA og DICE må faktisk også være framtidsrettet. Å lage et slikt spill som WTB ønsker seg skjer ikke fordi det er mindre marked for det. Endret 5. november 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Kan så være, men EA og DICE må faktisk også være framtidsrettet. Å lage et slikt spill som WTB ønsker seg skjer ikke fordi det er mindre marked for det. Veldig uenig her, hvorfor skulle det være mindre spillere som foretrekker et større og mer åpent Battlefield? Det eneste som har skjedd her siden jeg har vært med siden Battlefield 1942 er at når dem begynnte med Bad Company spillene så ble Battlefield multiplattform og den dagen husker jeg ekstremt godt. For mens det var masse nyvinninger med ødeleggbare omgivelser så var kartene 1/10 av størrelse enn tidligere. Spillene er så begrenset pga konsollene. Hadde Battlefield vært et rent pc spill så kunne vi hatt kart på størrelse med Arma 3 sine kart bare på en herlig moderne spillmotor. Så føler problemet er så enkelt som at de som faktisk kan lage gode spill er dessverre en del av et stort selskap som vil tjene penger, dermed får vi konsollspill som er porta over til PC. Jævlig annoying med tanke på at jeg sitter med et skjermkort til 10 000 kroner og brukes ikke til noe. BLÆH! 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 WTB han er av gamle skolen og forlanger nærmest visse kriterier av et spill, hvis ikke er det liksom ikke noe bra. Men han har også mye rett i det han sier. Jeg skjønner ikke helt hvordan battlefield V kan være bra når det er nesten bare blitt close combat og ikke noe som f.ex BF4 at man må samarbeide på bakken, i kjøretøy, i luft, sjø og land for å overta strategiske mål. Det som faktisk er fakta er at majoriteten som vokste opp og støttet ea i alle år som var der helt fra begynnelsen, føler seg snytt av denne nye modellen av battlefield og de likte spillet slik det var før, stort, åpent, strategisk og ikke bare løpe rundt og plaffe overalt. Mange videoer viser hvor lite battlefield v har solgt fordi folk er lei og at det ikke ligner ett typisk bf spill lenger. Sier heller ikke at bf er en realistisk krigssimulator men av å se traileren så har de gått full Michael Bay mode, det er heller ikke en god ide. Folk forventer faktisk en viss standard fra bf spill selvom fleste spill idag selvfølgelig ikke er realistiske. Jeg kommer hvertfall ikke til å kjøpe det, de som gjør det får sikkert mye gøy med pew-pew men BFV er ikke et ekte bf spill etter min mening. Ea har i mange år skilt seg ut nettopp fordi dem ikke gjorde som call of duty og folk elsket dem for det. Det var store maps, mye samarbeid, men nå tror jeg de har dumma seg veldig ut. Jeg personlig bryr meg ikke om det er damer i spellet eller teite oppgraderinger til våpen som "faster bullets", men at selve gameplayet nesten bare er skyting blir feil. Majoriteten er lei fordi først dumma de seg litt ut med battlefront 2 og loot crate systemet, men så kom de med BFV og folk fikk se hva det var for noe og folk bare "ork.. hva er dette fra ea? det er ikke sånt type bf spill jeg vil ha.. jeg er sliten at de føkker opp". I tillegg til at de sa "Get educated, or dont buy" Derfor har mange snudd ryggen til EA. Det kan godt være at det er moro å spille men det er ikke slik et bf spill burde være mener jeg. Og det er synd, fordi som BF1942, Vietnam, BF2, BF3, BF4, det gir mye større følelse av faktisk oppnå en seier gjennom samarbeid på stor slagmark med store episke kamper med taktikk og strategi enn å bare "de som har god aim og reflexer" vinner. "Hvordan vet du at det er majoriteten, nå bare "50 stk" er på reddit/forums og skriver det? Halvparten av dem igjen har aldri spillt spilla heller." "/typisk internett " Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Kjøp spillet (eller kjøp primer) og lag deg en egen mening. Jeg er faktisk enig i mye av det WTB sier, men det er også mye som skurrer. Kan så være, men EA og DICE må faktisk også være framtidsrettet. Å lage et slikt spill som WTB ønsker seg skjer ikke fordi det er mindre marked for det. Kommer ikke til å kjøpe det, jeg ser allerede fra gameplays hva det går ut på og er dessverre skuffet. Fint for de som gleder seg og har lyst å spille det, jeg skal ikke ta det vekk fra dem.. Men jeg er bekymret over utviklingen som en helhet, for jeg vet ikke om de kommer til å gå tilbake til gode gamle bf med en finpuss til moderne tid eller om de vil fortsette med spill-stilen de gjør nå. "Og takke være ea" må jeg igjen vente 2-3 år på neste bf bare for å se og håpe, kun håpe fordi ingenting er sikkert, at det blir noe som jeg kan trives med. Hvis jeg vil ha et slikt type gameplay spiller jeg heller battlefront 2, det er verdt hver eneste krone selvom det kan være frustrerende for nye, men gameplayet passer rett inn i scenarioet, mens battlefront i et battlefield kostyme føler jeg kan ikke godta. Da er det bedre å fyre opp BF4. Jeg kommer å prøve det men er ganske sikker det blir som jeg frykter ut ifra det jeg ser, ikke slik jeg hadde håpet det skulle vært. Nå er det heller ikke kun worthabuy (som ja er litt spesiell type) som mener spillet er ett mess, det er faktisk ganske mange, både youtubere og folk som har kjøpt EA spill generelt og støttet dem. Og de aller fleste deler akkurat samme meningen at bf har gått over streken, og for langt fra det som burde være bf. Det er litt trist å se at EA failer gradvis som en spillutvikler, se bare på Need for Speed Payback og den før der igjen NFS 2015 hvor dårlige de var sammenlignet med nivået i årene før i tiden. Før var EA min nr1. go to gate med Underground 2, Carbon, 007 Nightfire, 007 Everything or nothing etc etc Fantastiske spell. Mens idag virker det nærmest som at business menn i suits er de som skal lage og selge spill og at lite omtanke gjøres kun for å tjene mest mulig penger. Se hele denne og si at dette er bra greier. I mine øyne burde ikke dette vært nødvendig engang. Jeg føler de kunne gjort mye bedre. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Går man tilbake til BF3 og 4 så ser man jo hva majoriteten foretrekker. 24/7 Metro og Locker med 3200 tickets 1 Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 "Hvordan vet du at det er majoriteten, nå bare "50 stk" er på reddit/forums og skriver det? Halvparten av dem igjen har aldri spillt spilla heller." "/typisk internett " https://www.cnbc.com/2018/08/20/cowen-predicts-eas-battlefield-v-will-be-a-serious-disappointment-citing-weak-pre-orders.html Ikke bare på reddit, 85% mindre pre-orders er ikke ett godt tegn, ser ut som folk fikk nok rett og slett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) https://www.cnbc.com/2018/08/20/cowen-predicts-eas-battlefield-v-will-be-a-serious-disappointment-citing-weak-pre-orders.html Ikke bare på reddit, 85% mindre pre-orders er ikke ett godt tegn, ser ut som folk fikk nok rett og slett. Kan være mye som har foreasket det, men er jo mest disse kontroversene hvor det er kvinner i spillet.. Folk er virkelig virklighetsfjern. Det var absolutt kvinner under 2. verdenskrig. Jeg husker selv at jeg ble litt forbauset over omfanget først, men så har jeg reflektert over det og kommer til det standpunkt at dette ikke er noe jeg bør klage over, fordi realiteten var faktisk at det var mange kvinner i krigen, kanskje ikke like mange, men dette er en måte å vise det på. At pre-orders har falt synes jeg i grunnen er bra. Håper flere slutter å pre-ordre år fram i tid da det er helt idiotisk. Vent til spillet er ute før du kjøper.. Eller vent et par uker, men måner og år synes jeg er veldig idiotisk fordi spill i dag har blitt så dårlig i kvalitet de siste ti årene. Endret 5. november 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå