Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Det er jo naturlig at en del tester 10 timer trial for 39? kr om de er usikre.  Et betydelig tall har nok Origin Premier også og "får" spillet der. 

 

men disse salgstallene som det var så mye greier rundt, var det ikke bare amazon sine preorders det var basert på? antar EA selv ikke har gått ut med tall. 

 

Tipper uansett at BFV sin suksess i første omgang går mye på reviews og hvor populært det blir blandt streamerne.  Så mye greier som det har vært før release så er det naturlig at mange blir usikre. Og folk generelt har jo relativt sterke meninger mot EA og sånt sprer seg.

 

Veldig spent på om spillet blir bra nok til release, jeg føler etter battlefront og alt EA oppstyret så er det viktig at dette leverer en viss kvalitet fra dag 1. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men disse salgstallene som det var så mye greier rundt, var det ikke bare amazon sine preorders det var basert på? antar EA selv ikke har gått ut med tall.

 

Det var en på twitter som sa at preorder tallene var gale fordi de hadde brukt amazon og BFV var ikke til salgs på amazon enda men han måtte slette tweeten da det kom fram at selskapet hadde byttet fra amazon preorder data til gamestop data året før. Men ja EA sine tall er ikke med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sweet! mtp på hvor mange små og store ting de har publisert siste tiden så er det vel ingen tvil om at det var lurt å utsette spillet 1 måned.

 

Endringene på revive ikonet var også kjekt!  de nevnte det vel kanskje i dev talken du postet nå sist.

 

for de som ikke har sett.

 

Revive ikonet vil ha "normal" størelse om man ikke holder inne noen knapp. Så vil den bli mindre og man skipper og større om man holder inne for å få hjelp. Dette vil gjøre det mye lettere for medics å bedømme hvem de burde prøve redde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skal folket her kjøpe vanlig Edition eller Deluxe? :)

 

Blir nok vanlig på meg. Ser ikke helt poenget med den dyre utgaven.

 

Nå får vi også BF5 med alle DLC'ene, så er enda mindre grunn for å kjøpe en dyrere utgave. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Skal folket her kjøpe vanlig Edition eller Deluxe? :)

 

 

Har vanlig pre-order inne på Origin, kommer nok til å gå for vanlig til PS4 Pro også.

 

Ser at man kan få tilgang til spilet 9.November om man abonnerer på Origin access Premier.....

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

origin premier og 11 dager før ass :D

 

Men dersom du skal forsette med det blir det 1788 kr i året.. Litt mye for å spille kun ett spill, eller flere synes nå jeg. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei? Er vel rundt tusenlappen for et år. Så hadde du kjøpt to fullpris-spill der så er du allerede i pluss. 

 

Det er om du betaler for et helt år. Dersom du velger en måned og forsetter så koster deg det beløpet. 

 

Du får opptil 156 spill, så det er jo greit.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Det er om du betaler for et helt år. Dersom du velger en måned og forsetter så koster deg det beløpet. 

 

Du får opptil 156 spill, så det er jo greit.

vil jo fortsette å kjøpe et år av gangen så lenge premier er interessant. Prisen og perksa er veldig gode så lenge det er 2+ EA spill man ønsker hvert år. 

 

Det er forskjell på hvordan folk spiller selvsagt, men jeg går veldig sjeldent tilbake til spill. når jeg er "ferdig" med de. Så det at jeg ikke eier de etter jeg evt slutter å abonnere er helt ok.

 

Og regnestykket blir forsåvidt ikke helt riktig. For etter 1 år er spillet nesten garantert lagt i Vault, og man får vel da tilgang med Basic til 39 kr måneden. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

vil jo fortsette å kjøpe et år av gangen så lenge premier er interessant. Prisen og perksa er veldig gode så lenge det er 2+ EA spill man ønsker hvert år. 

 

Det er forskjell på hvordan folk spiller selvsagt, men jeg går veldig sjeldent tilbake til spill. når jeg er "ferdig" med de. Så det at jeg ikke eier de etter jeg evt slutter å abonnere er helt ok.

 

Og regnestykket blir forsåvidt ikke helt riktig. For etter 1 år er spillet nesten garantert lagt i Vault, og man får vel da tilgang med Basic til 39 kr måneden. 

 

Jeg tror nok det blir billigst i lengden å kjøpe spillet. Abonnement tjenester er laget for å tjene mest mulig på deg, noe de gjør når du betaler 1000 kr hvert år. 

 

Men jeg skal ikke sitte i veien for at du skal bruke pengene dine, var bare min reaksjon på det hele. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Dette er ikke så vanskelig matte. Som sagt, gitt at det er minst 2 EA spill man ønsker i året så sparer man penger. For min del kjøper jeg Fifa årlig og har kjøpt samtlige Dragon Age, Mass effect og battlefield. Etterhvert som de har kommet. 

 

Jeg har ikke vanskeligheter med å forsvare 999,- for premier for mitt eget bruk :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom man har noen interesse av å starte tidlig er jo det beste å kjøpe 1 mnd access premier til 149,- - og så kjøpe den versjonen man vil ha med 10% rabatt i den mnd man er abonnent. - Da betaler du hhv 90,- for å starte en uke tidligere eller 70,- for å starte nesten to uke tidligere.

Endret av kjetilkl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...