Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Firestorm ser helt uinteressant ut for meg, men jeg er ikke akkurat overrasket .
Var skeptisk til hvordan de skulle løse det å lage et BR av Battlefield.

Lenke til kommentar

Firestorm ser helt uinteressant ut for meg, men jeg er ikke akkurat overrasket .

Var skeptisk til hvordan de skulle løse det å lage et BR av Battlefield.

Forholder meg meget skeptisk. Har alltid hatt klokketrua på en skikkelig Battle Royale modus i Frostbite-engine osv.. Men virker for meg som de tar dette veldig halvhjertet. Bare 64-spillere, utelukkende lag bestående av 4-spillere per lag. Det er lite som vitner om stort annet enn at de forsøker å ta 64-player conquest og forsøker å lappe sammen en Battle Royale modus ut av det.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se. Ettersom de har et dedikert team på det så kan det jo faktisk ha blitt lagt ned relativt mye jobb i det. Det negative kan jo selvsagt være at dette teamet ikke Dice.

Jeg trur det safeste hadde vært å lage pubg i frostbyte. inf only. Og egentlig bare følge basic oppskrifta, jeg skjønner at dette ikke er ønskelig og de vil ha det Battlefield way i sin BR, men jeg trur det blir et helvetes spetakkel å dra inn fly/tanker i BR.

Lenke til kommentar

Tenk deg BF1 bomber i det mode, hadde sikkert slått et par tastaturer i full sinne  :lol: 

Helt ærlig så synes jeg ikke 64 er lite. Ser man på pubg så er det sikkert 20-30 stk som dør innen 2 minutt og så stabiliserer det seg til sirkelen begynner å minske. Og Performance er jo rævva med så mange spillere.

Lenke til kommentar

Vi har vel ikke fått se stort mer enn et kort klipp av et map når det gjelder Firestorm? Lite info der, annet enn at de har sagt det skal gjøres "BR the Battlefield way", altså at de går sin egen vei. Utvikles av Criterion Games. Blir veldig tidlig å dømme det nord og ned synes jeg. Er ikke noen fan av BR spill selv, men kanskje dette kan få meg litt inn i det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Forholder meg meget skeptisk. Har alltid hatt klokketrua på en skikkelig Battle Royale modus i Frostbite-engine osv.. Men virker for meg som de tar dette veldig halvhjertet. Bare 64-spillere, utelukkende lag bestående av 4-spillere per lag. Det er lite som vitner om stort annet enn at de forsøker å ta 64-player conquest og forsøker å lappe sammen en Battle Royale modus ut av det.

Standalone BR i Frostbite kunne fort blitt veldig bra ja.

Realiteten er at vi får Battlefield vrien, med kun squads, 64 spillere, tanks, objektiver etc.

Tenk deg BF1 bomber i det mode, hadde sikkert slått et par tastaturer i full sinne  :lol: 

Helt ærlig så synes jeg ikke 64 er lite. Ser man på pubg så er det sikkert 20-30 stk som dør innen 2 minutt og så stabiliserer det seg til sirkelen begynner å minske. Og Performance er jo rævva med så mange spillere.

Ingenting i veien for at det dør 20-30 stk i starten av Firestorm også, så ser ikke helt den logikken der.

Edit: Antall spillere er riktignok ikke så viktig uansett, det viktige er å gi insentiver til å faktisk prøve å vinne. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Tenkte vel på performance, når de første dør så fort så er det på en måte bare waste.

Heller fokusere på det de har alltid gjort, 64 spillere og få det smooth. Dårlig performance ved release er ingen fasit til suksess.

Mye større sjanse å få det bedre med mindre spillere, dette er da noe som kan settes høyere opp hvis nødvendig.

Hadde sett meg at squads fungerte på denne måten i Firestorm:

1 Medic og han/hun må regnes som den mest verdigfulle spilleren på laget, dør han så står laget uten medic, = ingen ress!

Og tenk på de clutch momemts når squaden uten medic vinner ;) (men dette er bare noe jeg har nu tenkt på, skjer sikkert ikke)  :closedeyes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tenkte vel på performance, når de første dør så fort så er det på en måte bare waste.

Heller fokusere på det de har alltid gjort, 64 spillere og få det smooth. Dårlig performance ved release er ingen fasit til suksess.

Mye større sjanse å få det bedre med mindre spillere, dette er da noe som kan settes høyere opp hvis nødvendig.

PUBG og Fortnite har jo fått det til med flere spillere.

De har uten tvil gått den trygge og enkle ruten, men det bør ikke imponere noen.

Firestorm var jo faktisk en god unnskyldning til å komme med noen nyvinninger som faktisk imponerer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...