Heradon Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Det burde ikke være mulig å spawne på recon i det hele tatt med mindre h*n setter ut en Spawn Beacon. For meg ville det passet bra når jeg lusker rundt med rifla, i utgangspunktet er ikke jeg så veldig keen på at folk spawner på meg og eksponere meg for farer, når jeg må holde en lav profil. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Virker som om det begynner å gå over stokk og stein nå egentlig: "Spawn Beacons" og "UAV/beacon radar". Hva har dette med WW2 å gjøre? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Nei si det Virker helt merkelig den retningen man går her. Får mindre og mindre hype for spillet, blir vel og prøve en måned med Origin premier access men virker som de tar helt feil retning i forhold til det jeg håpet. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Virker jo som de tar til seg kritikk og prøver det de kan å fikse mest mulig fra beta til release, Så det er jo bra. men sånn som denne recon perken burde de jo skjønne selv at tuller det til. Får håpe folk sier i fra slik at det blir endring. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. september 2018 Forfatter Del Skrevet 26. september 2018 Den recon greia håper jeg de fjerner. I prinsippet så kan 31 spillere spawne på en og samme plass så lenge de har en recon i squaden sin. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) mer ny info. Axis og allies har egne skins. Og egne fargesett. edit: pathfinder talentet blir muligens endret. Flere som har reagert på det tydeligvis. Endret 30. september 2018 av barezell Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Kunne godt vært noen fler våpen imo. edit: assault kunne godt fått smg også, og medic semi auto rifle likt som bf1. https://www.ea.com/games/battlefield/news/weapons-vehicles-gadgets-reinforcements-list-battlefield-5 Endret 3. oktober 2018 av barezell Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Igjen tror det blir altfor lite innhold, virker skrøpelig med så få våpen per klasse. Blir lei etter bare noen uker om du ikke virkelig elsker BF og spillet generelt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 mhm. Virker som de sparer på kruttet for at det skal være nok å legge til senere. Burde vært 4 nasjoner og 12 kart. gjerne 2-3 primaries ekstra pr klasse. og litt mer utstyr. men vi får se. om første tillegg kommer i januar så går det kanskje helt fint. drøyer det til Mars så kan det være dødaren. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Tror folk undervurderer litt hvor mye arbeid det er å lage spill. Enten slippes det nå og har Tides Of War-systemet. Eller så slippes det et år senere men med mye mer innhold. Jeg er lei BF1, så jeg tar helst denne løsningen. Er ikke så ille det her altså. BF4 skiller seg ut, men selv der føltes det ut som det meste var for likt. Endret 3. oktober 2018 av Comma Chameleon 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Ikke bekymret for lite innhold, synes ikke det er så gærent heller akkurat. I BF4 var det mange våpen, men lite variasjon i hvordan de føltes. De kommer til å slippe flere kart og våpen ganske tidlig etter release, jeg tror det vil komme før jul eller tidlig i januar.Så en fra Dice på Twitter som sier at vi kan forvente flere kart fra Frankrike "very soon". Hele Tides of War-opplegget gjør at det ofte vil komme nytt innhold, som holder spillet ganske ferskt over lengre tid. De har lovt "two years of full support" og oftere nytt innhold enn tidligere spill, så jeg har trua. Endret 3. oktober 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Er på ingen måte krise, syns bare det burde vært noe mer. Men som sagt så spørs det jo bare hvor fort og hvor ofte de kommer med innhold. Trenger ikke bli noe problem i det hele tatt. De har jo vanvittig muligheter med utviding. Både med remakes av gamle kart og utvikling av nye. pluss selvsagt nye hærer med tilhørende våpen og kjøretøy. Det er vel gode muligheter for at Japan og Russland får to store dlc`er edit: kommentar til bildet, så er det jo ikke mindre innhold enn BF1, faktisk veldig likt, men der igjen gikk jo folk lei alt for fort og følte det var for lite kart og våpen. Så kanskje det er litt risky og legge seg på ca det samme. På den andre siden så kan det like gjerne ha vært fort at det manglet små ting som holdt folk gående og at veldig mange av kartene hadde mye bottlenecks og spam av eksplosiver som gjorde at mange kart føltes nærmest like ut selv om de var forskjellige. Endret 3. oktober 2018 av barezell Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Endret 4. oktober 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 (endret) Endret 16. oktober 2018 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2018 Var den traileren de skulle ha gitt ut først. Så nesten så bra ut at jeg blir å teste ut singleplayer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Hvordan er det med Firestorm? Kommer det etter release? Noen ETA på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå