barezell Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 ser ut som de har fulgt med i timen. Men rekker de fikse alt som trengs fiksing før 20. nov? https://www.battlefield.com/news/what-we-learned-from-the-battlefield-5-open-beta Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) ser ut som de har fulgt med i timen. Men rekker de fikse alt som trengs fiksing før 20. nov? https://www.battlefield.com/news/what-we-learned-from-the-battlefield-5-open-beta Jeg skulle akkurat til å linke til oppsummering av endringene som var planlagt Disse endringene summert her kan de fort gjøre noe med før 20 november, mest sannsynlig er det fikset før lansering. Jeg vil tro at det vil være en del andre ting som ikke ville være klart på lanseringen. Endret 22. september 2018 av Heradon Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Sant det. Burde være mulig å fikse det meste ganske enkelt også fortsette å tweake etter release. Min største bekymring er egentlig den samme jeg har hatt helt siden den gode nyheten om at DLC er gratis. Blir det nok innhold til launch? nok kart, våpen, tanker, fly, utstyr. Ettersom de skal skal oppdatere "hele" tiden så får jeg følelsen av at masse innhold som burde vært til release blir holdt tilbake. Også tipper jeg de kommer til å slippe nytt innhold for sakte slik at folk går lei og slutter spille men nå er jeg kanskje bare negativ. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Frykter at det blir litt tynt ved lansering altså, men det er veldig oppløftende det som blir snakket om i den videoen. Betaen var ett vanvittig lappeteppe deluxe..men det høres ut som om de er på god vei i det minste Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2018 Forfatter Del Skrevet 22. september 2018 Er bekreftet at vi hvertfall får 8 maps ved release. Vi får jo også andre typer tanks(Light,Medium,Heavy og AA) samt noen våpen vi ikke fikk se i Betaen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Hørte (aner ikke om det stemmer) at det bare er 37 våpen i spillet. litt slim pickings. men sånn igjen så trenger man bare et pr klasse Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Hørte (aner ikke om det stemmer) at det bare er 37 våpen i spillet. litt slim pickings. men sånn igjen så trenger man bare et pr klasse Noen klager jo på antall våpen i bf 1 også, og der er det jo nok av dem Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Liker disse dev-talksa, Dice er virkelig flinke til både å lytte til tilbakemeldinger og å faktisk gjøre noe med det som blir sagt. Et par sider tilbake i denne tråden lagde jeg en liste over ting jeg ikke likte i betaen, og omtrent alt blir enten fikset eller endret på siden dette er ting mange har etterspurt. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Noen klager jo på antall våpen i bf 1 også, og der er det jo nok av dem Det var jo et ekstremt dårlig utvalg til release der. Men som med mye annet av manglene i spillet så fiksa det over tid. BF1 er vel prakt eksempel på det jeg frykter her. veldig mange digget spillet men gikk fort lei da det manglet mye som først var på plass etter 2 dlcer. Liker disse dev-talksa, Dice er virkelig flinke til både å lytte til tilbakemeldinger og å faktisk gjøre noe med det som blir sagt. Et par sider tilbake i denne tråden lagde jeg en liste over ting jeg ikke likte i betaen, og omtrent alt blir enten fikset eller endret på siden dette er ting mange har etterspurt. semi OT, men det virker være en positiv greie i EA nå. Merker mye det samme i Fifa. ting blir forklart bedre og endringer gjøres mye etter tilbakemeldinger fra spillerne. På en måte skulle det bare mangle. Men fortsatt godt å se. Endret 11. november 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Noen klager jo på antall våpen i bf 1 også, og der er det jo nok av dem Ja er jo faktisk ganske så mange, fattet aldri helt hva folk klaget på akkurat der. 8 kart ved lansering er jo ikke så ille det i grunn Liker disse dev-talksa, Dice er virkelig flinke til både å lytte til tilbakemeldinger og å faktisk gjøre noe med det som blir sagt. Et par sider tilbake i denne tråden lagde jeg en liste over ting jeg ikke likte i betaen, og omtrent alt blir enten fikset eller endret på siden dette er ting mange har etterspurt. Ja jeg tror du traff veldig blink med den lista der på generelt basis, jeg var vel enig i alt som ble nevnt. Og mye av det samme såg jeg gikk igjen rundt om. Så det er jo tydelig at det trengs en del tuning og endring her og der. Og DICE er fullstendig klar over det, og gjør noe med det! Blir bra dette Endret 11. november 2018 av Countryman Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Hørte (aner ikke om det stemmer) at det bare er 37 våpen i spillet. litt slim pickings. men sånn igjen så trenger man bare et pr klasse Føler meg gammel når min første reaksjon er «hva, så mange?!» Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2018 Forfatter Del Skrevet 22. september 2018 Tror nok ikke vi kan forvente å få like mange våpen som det var i BF4. Ikke at vi trenger det heller, da mange av våpnene kun var en klone av et annet våpen. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Dette er en fryd å se. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Dette er en fryd å se. Konge Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Dette er en fryd å se.Håper det betyr at man dropper den forferdelige greia som var i BF1 at man kunne spawne som pilot i lufta. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Håper det betyr at man dropper den forferdelige greia som var i BF1 at man kunne spawne som pilot i lufta. Jeg tror ikke de dropper det. Det virker som man kan spawne i fly på rullebanen om man holder G på Hamada, men at man fortsatt også kan spawne i lufta på det mapet også. Har ikke så mye i mot å spawne i lufta så lenge luftrommet er stort nok, synes det var litt lite på enkelte maps i BF1. Om de får til begge deler nå er det supert. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Ok, å spawne på bakken, men i flyet, er forsåvidt ok. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Gjør ikke det at en kan spawne i luften det mye vanskeligere å ha kontroll på fiendens fly? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Har aldri tenkt på det som et problem, jeg flyr veldig mye og stort sett fighter. Det som er litt kult med rullebanen rett ved G-flagget på Hamada er man helt sikkert kan bombe rullebanen og lage kratere, sånn at det blir vanskeligere for fienden å ta av Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Gjør ikke det at en kan spawne i luften det mye vanskeligere å ha kontroll på fiendens fly?Jo, hele konseptet med å spawne i luften er latterlig. Men selvsagt mye mer tilgjengelig for 'casual gamers' som tydeligvis er Dice/EA sin nye målgruppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå