nagina Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Vi vet jo alle battle royale modusen tar over og den er stor Her blir det nok bare det, forbanna lei de samme gamle game modes. Endret 14. september 2018 av nagina Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Grand Operations har potensiale, men for å være helt ærlig ble jeg litt skuffet over moduset på Narvik kartet, slik den fremstår i dag vel og merke. Er vel helst det første segmentet der som er litt for kaotisk, så det farger nok den helhetlige opplevelsen en liten del. Endret 14. september 2018 av Mala Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Conquest er det ultimate for min del, men liker konseptet med Grand Operations. Kult også med levolution-greiene når man kan spille samme kart på dag/natt. Blir som to forskjellige maps. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Kartene blir ikke akkurat større, den taktiske delen er der men ikke i nærheten sånn som den burde være i et Battlefield spill. Blir litt for mye run and gun for min del men likte BF5, er sånne spill jeg personlig blir lei etter mye spilling noen uker. Veldig periodevis spill. Med untak av bf2 som hadde commander, for det var vel eneste som hadde det? Når har egentlig bf vært så veldig taktisk? sett flere enn deg skrive at det er noe som mangler fra nyere bf, Jeg liker jo å spille agressivt og storme så jeg har vel spilt alle bf såkalt run & gun. kanskje derfor jeg merker liten forskjell? 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 det sagt så er jo ikke mikrotransaksjoner og politisk korrekthet konsoll sin skyld? venter i såfall spent på noen argumenter på hvorfor.Uten å ha noen direkte statistikk, så tror jeg nok konsoll har brakt ned snittalderen ganske mye på spillerne. Det handler nå bare om å nå ut til flest mulig, og med yngre spillere kommer 'kravet' om mer "barnevennlige spill". Med større marked så kommer også kravet om at ingen skal bli fornærmet. Alle spill ender opp som "safe zones" Mikrotransaksjoner er jeg mer usikker på. Er nok Apple & mobilspill som er de skyldige der vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Uten å ha noen direkte statistikk, så tror jeg nok konsoll har brakt ned snittalderen ganske mye på spillerne. Det handler nå bare om å nå ut til flest mulig, og med yngre spillere kommer 'kravet' om mer "barnevennlige spill". Med større marked så kommer også kravet om at ingen skal bli fornærmet. Alle spill ender opp som "safe zones" Mikrotransaksjoner er jeg mer usikker på. Er nok Apple & mobilspill som er de skyldige der vil jeg tro. Du kan ha et poeng der, men det å nå ut til flest mulig spillere er noe alle utviklere vil. Se f.eks Blizzard som tradisjonelt og kanskje lengre enn andre har fokusert på utvikling til pc. Alle spillene deres er forenklet og dummet ned. Skal være easy to pick up and play. Dette var noe de startet med en god stund før spillene deres startet å bli sluppet på konsoll. på microtransactions er nok freemium mobil spillene som har skylda, selv om det kom relativt tidlig på pc også. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Synes dette så ganske svært ut jeg, men blir kanskje lurt av bilde. Finnes det noen sammenligning mot narvik? Narvik var jo ikke spesielt stort. Jeg synes det ser lite ut Her har du en sammenligning jeg lagde. Mulig at jeg bommet litt, men brukte både ikoner, vei og hus som referanse. Endret 14. september 2018 av Heradon 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Jupp, Alt blir nok spesielt tilpasset grand operations som ingen bryr seg om. (evt. jeg bryr meg ikke om ) Grand operations er ganske morsomt synes jeg. Bedre enn bare Operations fra BF1. Conquest er så klart den klassiske som det blir å gå mest i, men det er gøy med litt variasjon Håper vi får en ny beta av BFV før launch. Endret 14. september 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ang. mapsize så er det forhåpentligvis noen her som husker hvor svært Karkand faktisk var på 64p! Remaken var jo bare en vits i forhold, og vi har aldri sett like store maps etter BF2. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 For min del trenger man ikke like store kart som BF2 men nå er jo kartene ekstremt små. Synes ikke Rotterdam var det verste men Narvik virket jævla lite. Aldri skjønt det at BF skal være CoD, to vidt forskjellige spill som også burde forbli forskjellige. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Det jeg likte godt med store kart var at man kunne holde seg i en del av kartet, stort sett gjennom hele omgangen, fordi det var strategisk viktig å holde deler av kartet og så presse framover. Med små kart er det umulig å holde punkt særlig lenge, fordi fienden kan komme fra alle kanter hele tiden, og alt handler stort sett om å mase fra punkt til punkt. En evig runddans hvor man veksler punkt hele tiden og håper på at laget klarer å cappe litt raskere enn motparten. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 For min del trenger man ikke like store kart som BF2 men nå er jo kartene ekstremt små. Synes ikke Rotterdam var det verste men Narvik virket jævla lite. Aldri skjønt det at BF skal være CoD, to vidt forskjellige spill som også burde forbli forskjellige. Finnes en oversikt som viser størrelsesforskjell på alle bf baner? Sinai dessert i vf1 er jo perfekt stort. Virker da like stort som orginale karkand? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Finnes en oversikt som viser størrelsesforskjell på alle bf baner?Hadde vært interessant å se ja. Husker alle remakes fra BF2 var mye mindre enn originalene. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Sinai var jo stort, men det var på en måte stort bare for å være stort. E(?) flagget var jo malplassert og ble knapt brukt. all fight var mellom resten av flaggene. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Med untak av bf2 som hadde commander, for det var vel eneste som hadde det? Når har egentlig bf vært så veldig taktisk? sett flere enn deg skrive at det er noe som mangler fra nyere bf, Jeg liker jo å spille agressivt og storme så jeg har vel spilt alle bf såkalt run & gun. kanskje derfor jeg merker liten forskjell? BF var mer taktisk før, i den grad at vi blant annet hadde større kart. Store kart gjorde det mulig å holde av områder, men ga også muligheten for eventuell flanking. Samtidig var synsrekkevidden langt kortere (fog of war) og spillet hadde en roligere pacing. Det ga tid til mer strategi og planlegging. I BF42 hadde du både latterlig store kart som El Alamein, men også mye mindre kart slik som Berlin og Stalingrad. Det var det jeg likte med BF42 at du kunne variere litt. I grunn var det vel bare El Alamein som faktisk kunne føles for romslig, og det var flere grunner til det. Blant var det kartet digert, men det var lite av chokepoints, stort sett var kartet åpent og flatt. Spillerne ble derfor godt spredt ut på en stor flate, derfor kunne det ta lang tid før du så fiender. På den tiden hadde du heller ikke sprintknapp eller kunne spawne på teammates så å gå fra mainbase eller fra flag kunne ta laaaang tid. Spilte derfor ikke så mye El Alamein da rundene varierte veldig, og du var avhengig av å finne et kjøretøy. Heldigvis var det MANGE kjøretøy på det kartet, en drøss med ulike stridsvogner, jeep, half-trackers, et bombefly og 2 jagerfly på vært lag. De gamle Battlefield-spillene ga nok større rom for taktisk spill, men det var nok mye run&gun der også Jeg spilte en klankamp på El Alamein en gang, det tror jeg er det trausteste jeg har gjort. Vi var i hvert fall ikke 64 spillere kanskje det var 8v8 eller 12v12 og jeg var infantry oppe på det nordligste flagget. Holdt meg der helt alene, senere dukket det opp en jeep og enda senere en panzer IV. Tok ut stridsvognen ved å gjemme meg bak bunkeren mens jeg fikk ammo fra ammokassen som stod i bunkeren igjennom veggen. Så jeg løp rundt og spammet nades Det var kanskje en bragd i seg selv, men å stå der oppe i 30min lang kamp og vente var kjipe greier. Nytt bildet av Arras. Here is a high-level list on issues we’re addressing. Squad play and Matchmaking – Several changes are already in place and additional improvements will be made to secure the best possible launch experience. Attrition – Scarcity of ammo and health is something we want to get just right, and the Open Beta gave us a lot of info on how to balance it. Visibility – Distance haze, lighting, general contrast and other visibility aspects are being tinkered with, letting you see your enemies better in the world. Death Experience – We’re adjusting bleed out and spawn times to make your virtual deaths as good as virtual deaths can be. Vehicles – Damage states, movement, and weaponry of tanks and other vehicles are being tweaked. TTK and TTD – We’re adjusting automatic weapons to make the Time to Kill and Time to Death as fair and fun as possible. Progression and Customization – We’re working on making the user journey one that’s smooth and personal. Chat Profanity Filter on PC – We are evaluating the Open Beta feedback and are making many adjustments for launch. Endret 11. november 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 God brødsmule liste der ja Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Sinai var jo stort, men det var på en måte stort bare for å være stort. E(?) flagget var jo malplassert og ble knapt brukt. all fight var mellom resten av flaggene.Sinai?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Sinai Desert i BF1. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Sinai?? Du har jo ikkje spillt BF 1, så det kunne jo ikkje du vite 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Sinai Desert i BF1. Du har jo ikkje spillt BF 1, så det kunne jo ikkje du vite Takk og pris! BF1 var verdt 42NOK. Endret 11. november 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå