Avean Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 syntes det er litt sprøtt nå. For jeg digga bc2, men jeg var en av få den gang. Husker "alle" bf2 folka spesielt klaga no verre på spillet. Bad Company 2 er historisk for min del men ikke i positiv forstand. Det var første spillet tror jeg hvor BF serien gikk fra å være pc-ekslusiv til multiplattform. Bad Company 2 introduserte ødeleggbare omgivelser, husker det var stort i sin tid men vi fikk også 1/10 av størrelsen på kartet og en skybox som ikke egner seg til noe annet enn en flue. BF burde ha vært pc-ekslusiv så vi kunne fått tekniske nyvinninger men vi beveger oss i helt feil retning. Tenk dere størrelsen på Arma kartene i en BF setting? Arma med Dice sin kvalitet over det....det ville vært enormt. 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Bc2 hadde "funfactor" i seg. Det var det som gjorde det gøy for min del. Rush på "valparisio" er enda morsomt Kaste c4 langt= gøy 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Bc2 ble ingangsbiletten min til Rush. Spiller utelukkende Rush nå, så for meg så var dette helt sykt, evig gode minner. Bare synd de nedprioriterer det nå Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 BF burde ha vært pc-ekslusiv Og solgt såpass lite at de ikke hadde hatt mulighet til å utvikle det slik de gjør nå. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Og solgt såpass lite at de ikke hadde hatt mulighet til å utvikle det slik de gjør nå. På hvilken positiv måte utvikler de det nå da? 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Hvis det var eksklusivt på PC hadde hverken jeg selv eller noen jeg kjenner spilt Battlefield. 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Det er nok spillere på mine få faste HC bf4 serve med endel skilla folk og gode admins unz. Så hadde ikke savna dere Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Og solgt såpass lite at de ikke hadde hatt mulighet til å utvikle det slik de gjør nå. Jepp, penger = utvikling. Det er derfor COD OG Wow er de fr... Nei vent nå litt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 På hvilken positiv måte utvikler de det nå da? f.eks bedre grafikk, bedre destruction, alt innhold gratis. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 f.eks bedre grafikk, bedre destruction, alt innhold gratis.Jeg vil heller betale for DLC's enn å ha alt det negative konsoller har ført med seg: Mindre kart, færre maxspillere, mikrotransaksjoner, håpløst interface, overforenkling av spillmekanikken, "politisk korrekthet" etc. Og når det gjelder grafikk/fysikk så er jo konsollene med på å holde dette tilbake da de har helt underlegen hardware. Mange spill er feks. cappet på latterlige 60fps. Det er PC'er som virkelig skyver grensene her og som muliggjør store og raske forbedringer. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Og solgt såpass lite at de ikke hadde hatt mulighet til å utvikle det slik de gjør nå. Det er over 9 millioner spillere som er online nå bare på Steam, da tar jeg ikke med Origin eller Battle.net eller Uplay. Sånn som BF har vært til nå så hadde det ikke fungert å være pc-ekslusiv men hvis de hadde lagd det så overlegent alt annet på konsoll så ville folk kjøpt seg PC for å spille det. Det er mangel på ordentlige pc-spill for tiden og de som utvikler rene pc-spill er småe studioer som ikke pusher grensene (Unntaket er vel Star Citizen) Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Det er dessverre sant som dere nevner. De store titlene føles mer ut som konsollporter dessverre. I tillegg henger jo ikke konsoller så mye tilbake på grafikk og visuelle ting mer. Å spille HDR-optimerer spill på One X med en 4K Oled-TV ser riktig så lekker ut. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Man fjerner et rimelig svært marked om de se bort fra konsoll. Det er langt fra alle som gidder eller har plass til å ha en svær, stygg gamer PC hjemme. Jeg har aldri vært en PC-spiller, og liker det bedre på konsoll så for meg er det topp å ha muligheten til å spille Battlefield. Jeg tror heller ikke mindre kart og håpløse interface har noe særlig med tilpasninger til konsoll å gjøre. Vi vil jo også ha større kart og bedre interface, og det er fullt mulig å få det til. Endret 14. september 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 men hvis de hadde lagd det så overlegent alt annet på konsoll så ville folk kjøpt seg PC for å spille det. Nei. Noen kanskje, men ikke så mange som du tror. Pc er overlegent, og en del spill og muligheter er bare på pc. Folk går heller bare glipp av de. Akkurat som at jeg ikke har spilt et eneste ps3 eller ps4 eksklusivt spill. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Man fjerner et rimelig svært marked om de se bort fra konsoll. Det er langt fra alle som gidder eller har plass til å ha en svær, stygg gamer PC hjemme.Da kan de jo heller kjøpe en liten og pen gamer PC istedet? Problemet er ikke utseendet men prisen og 'forenklingen'. En gamer PC kan koste så mye som man vil men med en konsoll får man en relativt billig og idiotsikker løsning med helt 'ok' ytelse. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Det er ikke alle som ønsker å spille på PC, det reflekterer seg ganske greit i salget av konsoller vs PC også. Jeg har ikke noe sted å ha en PC med skjerm fremme, og jeg har mer lyst til å spille i sofaen enn sittende ved et bord med mus og tastatur. Folk har forskjellige ønsker og behov, og en stor andel velger å spille på konsoll. DICE og EA gjør lurt i å ikke ignorere et så gigantisk marked, selvfølgelig. Over til noe mer relatert, så har vi fått en liten tease på hvordan Arras-mapet er: Synes det ser litt for lite ut, også er jeg ganske bekymret for alle disse symmetriske kartene det blir etterhvert. Punktene synes jeg også virker å være litt for nærme hverandre. Bortsett fra det ser det fett ut. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Jeg vil heller betale for DLC's enn å ha alt det negative konsoller har ført med seg: Mindre kart, færre maxspillere, mikrotransaksjoner, håpløst interface, overforenkling av spillmekanikken, "politisk korrekthet" etc. Og når det gjelder grafikk/fysikk så er jo konsollene med på å holde dette tilbake da de har helt underlegen hardware. Mange spill er feks. cappet på latterlige 60fps. Det er PC'er som virkelig skyver grensene her og som muliggjør store og raske forbedringer. Merk jeg er ikke uenig, men jeg bare svarte med noen positive ting det sagt så er jo ikke mikrotransaksjoner og politisk korrekthet konsoll sin skyld? venter i såfall spent på noen argumenter på hvorfor. Når det gjelder grafikk så er det klart at konsoll holder pc tilbake, men ellers ganske vanskelig å spekulere i hvordan ting hadde vært uten konsoll. hadde alle spilt pc, hadde spill vært en sånn "nerde" greie fortsatt eller hadde små pcer man koblet på tv-en for casuals begrenset utviklingen likt som konsoller gjør nå. Det er ikke alle som ønsker å spille på PC, det reflekterer seg ganske greit i salget av konsoller vs PC også. Jeg har ikke noe sted å ha en PC med skjerm fremme, og jeg har mer lyst til å spille i sofaen enn sittende ved et bord med mus og tastatur. Folk har forskjellige ønsker og behov, og en stor andel velger å spille på konsoll. DICE og EA gjør lurt i å ikke ignorere et så gigantisk marked, selvfølgelig. Over til noe mer relatert, så har vi fått en liten tease på hvordan Arras-mapet er: Synes det ser litt for lite ut, også er jeg ganske bekymret for alle disse symmetriske kartene det blir etterhvert. Punktene synes jeg også virker å være litt for nærme hverandre. Bortsett fra det ser det fett ut. Synes dette så ganske svært ut jeg, men blir kanskje lurt av bilde. Finnes det noen sammenligning mot narvik? Narvik var jo ikke spesielt stort. Endret 11. november 2018 av Countryman 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Narvik virket ganske lite ja, du kan jo prøve å sammenligne størrelsen på veiene f.eks. Kanskje ikke så lett: EDIT: Synes Arras kanskje kan minne en del om Soissons fra BF1. Jeg tror også mindre maps har en del å gjøre med at de skal passe alle de ulike spillmodusene. Endret 14. september 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Jupp, Alt blir nok spesielt tilpasset grand operations som ingen bryr seg om. (evt. jeg bryr meg ikke om ) Sammenlignet med Narvik ser det ikke spesielt stort ut, noe mer avstand vil det jo bli totalt, men det kommer til å bli fest mellom E - B Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Kartene blir ikke akkurat større, den taktiske delen er der men ikke i nærheten sånn som den burde være i et Battlefield spill. Blir litt for mye run and gun for min del men likte BF5, er sånne spill jeg personlig blir lei etter mye spilling noen uker. Veldig periodevis spill. Endret 14. september 2018 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå