Mala Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Har smoke som medic, bruker det ofte når jeg skal revive. Funker veldig greit og bruke. Gjør dette selv som medic, på andre klasser avhenger det litt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Bf v betasquad nå: 3 medics og 1 support med max ammo. Dette virker for meg best. Cappe og defende flag hele tiden. Dette er oppskriften til Victory Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2018 Forfatter Del Skrevet 9. september 2018 (endret) Håper de kommer med en slider for å flytte ui nærmere senter. Minimappet er så langt til venstre på en UW monitor at man aldri gidder å bruke det. Endret 9. september 2018 av TheKims Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) Håper de kommer med en slider for å flytte ui nærmere senter. Minimappet er så langt til venstre på en UW monitor at man aldri gidder å bruke det. Sett minimap til 150-200%. Da ser du det lett Er vel mulig å sette den litt gjennomsiktig også Endret 9. september 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Bf v betasquad nå: 3 medics og 1 support med max ammo. Dette virker for meg best. Cappe og defende flag hele tiden. Dette er oppskriften til Victory Spesielt hvis en kan bytte til assault for å ta tanks ved behov! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2018 Forfatter Del Skrevet 9. september 2018 Sett minimap til 150-200%. Da ser du det lett Er vel mulig å sette den litt gjennomsiktig også Har satt den til 150%. Går ann å tweake ui selv, men da følger chatten og alt annet etter å det vil man helst ikke ha midt på skjermen. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Ammo-situasjonen er jo helt latterlig. Man kan ha 9 magasiner til pistol men bare 2 til ditt gevær. Logisk. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Ammo-situasjonen er jo helt latterlig. Man kan ha 9 magasiner til pistol men bare 2 til ditt gevær. Logisk. Heldigvis går man ikkje tom for ammo, om man spiller spillet slik det skal spilles. Cappe flag og defende flag med venner. Dermed er det alltid nok kuler, enten fra support, daue fiender, eller ammo depoer ved flagga. GG. Campere og solospillere vinner ikkje Conquest sier Dice. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Er det slik at man mister kulene man har i magasinet når man reloader? Isåfall diiig! Autensitet ass. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Er mye og ta tak i her som burde fikses til release, mye balancing gjenstår. Er også redd for at det kommer til og være for lite innhold som i BF1 på release. Får virkelig håpe antall våpen iallefall dobles per klasse, fra 4 til 8. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Asian man = Asian man ingame Brown man = Brown man ingame White man = ********* ingame Bra jobba SJWEA. 4 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Asian man = Asian man ingame Brown man = Brown man ingame White man = ********* ingame Bra jobba SJWEA. Så hva vil du egentlig med dette? Dette ser ut som en 14 åring som akkurat har vært på reddit for første gang, og poster det videre, fordi han tror det er kult... 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Asian man = Asian man ingame Brown man = Brown man ingame White man = ********* ingame Bra jobba SJWEA. Hvis du ikke har merket det så er profanity filter helt på bærtur og veldig bugget. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Asian man = Asian man ingame Brown man = Brown man ingame White man = ********* ingame Bra jobba SJWEA. Skjønte ikke denne helt. Er greia at ‘white man’ sensureres i chatten? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Heldigvis går man ikkje tom for ammo, om man spiller spillet slik det skal spilles. Cappe flag og defende flag med venner. Dermed er det alltid nok kuler, enten fra support, daue fiender, eller ammo depoer ved flagga. GG. Campere og solospillere vinner ikkje Conquest sier Dice. Enig. Jeg var irritert på ammo situasjonen i starten. Men etterhvert som jeg lærte meg kartene og husket hvor ammo depot var. Og gikk samens med squaden min og holdt meg i området med andre spillere som rykket fremover isteden for å snike alene rundt omkring. Så gikk jeg aldri tom for kuler. Og når jeg gjorde det så var det min egen skyld. Og det tar meg til det jeg nå liker ved at en har begrenset med ammo. En løper ikke rundt som Rambo og tømmer magasin på magasin. Men en prøver å få hver kule til å telle. Men jeg har lest at Dice skal mest trolig justere dette. Så vi får se hva dem gjør... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Synes også ammo greia er en god endring. Har blitt vandt til å plukke opp helse og ammo fra stations. Enig i at det er mongo at man av har 90-100 skudd til pistol og bare 1 ekstra mag til hovedvåpenet. Kunne godt blitt patcha slik at man har 2 mags til hovedvåpen og litt mindre side arm ammo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Asian man = Asian man ingame Brown man = Brown man ingame White man = ********* ingame Bra jobba SJWEA. Tenk å ta seg så nær av en liten feil i sensur-koden. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Enig i at det er mongo at man av har 90-100 skudd til pistol og bare 1 ekstra mag til hovedvåpenet. Kunne godt blitt patcha slik at man har 2 mags til hovedvåpen og litt mindre side arm ammo. Håper det. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Tenk å ta seg så nær av en liten feil i sensur-koden. Bekrefter bare at vi hvite ikke tåler noe som helst. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Liker ammo situasjonen slik den er nå. Var det slik at man hadde ett ekstra magasin ekstra under Alpha? Syns det fungerer godt slik det er nå, men det blir vel fort en endring her om folk reagerer nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå