barezell Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Skjønner ikke at det betyr så mye for enkelte. Av alt som er røpet så er damer i strid det som blir diskutert mest 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Nå er det ikke noe ille her på forumet. Men om dere ser litt rundt på nettet så er det rimelig skrullete det mange lirer ut av seg ang dette. En må nesten begynne å lure på alder og deres psykiske helse når en ser hvor skummelt mange av dem det er. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Hvorfor skal spill være realistiske? I så fall så burde de fjerna respawn, man må kjøpe nytt spill hver gang. DA hadde det vært realistisk...Ser frem til å spille spillet, håper det blir lettere å drive enn BF1. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 No health regen, ingen battlepass, gratis kart ..... det der er musikk i mine ører ihvertfall. 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Hvorfor skal spill være realistiske? I så fall så burde de fjerna respawn, man må kjøpe nytt spill hver gang. DA hadde det vært realistisk... Ser frem til å spille spillet, håper det blir lettere å drive enn BF1. Lettere å drive? Du vet at Frostbitemotoren er den beste motoren, og den skalerer veldig bra med hardware. Så sliter du i BF1, så har du bare dårlig hardware Lettete å drive blir det ikke i kjent BF stil. Poenget er jo at det skal være heftigere grafikk for hver gang Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 No health regen, ingen battlepass, gratis kart ..... det der er musikk i mine ører ihvertfall. - Null random deviation, der du sikter, treffer du! - Null behemoths - Null hero classes - Null uendelig ammo Herlich! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Anbefaler sterkt å se JackFrags sitt klipp. Revealen bomma jo kraftig, når pressebriefen rett før var på 3 timer og hadde all den infoen... Men det jeg har hørt så langt har imponert, og absolutt det friske puste BF-serien trenger for å holde interessen oppe. Ser absolutt frem til dette, de distanserer seg virkelig fra CoD ved å gjøre det langt mer taktisk. Og selv om jeg hadde litt håpet på en Battle Royal i Frostbite, så skal heller Dice og EA ha litt creds for å ikke hoppe på bandwagonen resten følger (enn så lenge) AngryJoe hadde også et intervju med en senior producer: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg gleder meg veldig til å spille som den norske kvinnen her i Norge, regner jo da med at de bruker norske skuespillere der det gjelder og ikke noe sånt mongo norsk som i Fallout eller i samtlige andre sammenhenger hvor "nordmenn" er med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Reddit og Twitter er ikke annet enn en helt hysterisk, folk som er fornærmet på vegne av sin bestefar som deltok i krigen. Fordi et spill som blant annet lar deg overleve det å bli overkjørt av en tanks med et lite sprøytestikk, er historisk inkorrekt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg gleder meg også stort! Er positiv til endringene og tror at spillet kan bli meget gøy. Hadde håpet på en BR-modus, da jeg har blitt veldig glad i PUBG på tross av alle feilene. Et BR i Frostbite, uten massive bugs, lag spikes, teleportering, dårlig optimalisering osv. hadde vært midt i blinken. Kan jo håpe på et standalone BR fra Dice/EA i fremtiden, da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 Fikk dessverre ikke med meg live eventen, men etter å ha sett Jack Frags sin video så kan jeg ikke si annet enn at jeg gleder meg. Traileren var fullstendig kaos, men det er kanskje meningen. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg gleder meg også stort! Er positiv til endringene og tror at spillet kan bli meget gøy. Hadde håpet på en BR-modus, da jeg har blitt veldig glad i PUBG på tross av alle feilene. Et BR i Frostbite, uten massive bugs, lag spikes, teleportering, dårlig optimalisering osv. hadde vært midt i blinken. Kan jo håpe på et standalone BR fra Dice/EA i fremtiden, da. Spilt spill fra Dice før? skal love deg at et BR fra dice hadde vært stappfult av bugs Kan faktisk garantere det! men litt mer seriøs så hadde det vært vanvittig fett med BR i frostbite. Jeg trur vi kommer til å se det., men kanskje ikke før sen vinter/vår når spillet starter dabbe. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Og så har vi jo dem som klager over den urealistiske robot armen..... Tar sekunder å finne mange bilder av proteser som ser tilnærmet lik som den i traileren. Gir meg ende over jeg...hva er det med folk idag? Endret 24. mai 2018 av LarZen 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Kan ikke lengre klage på at de tar betalt for DLC nå, så noe må de jo ta tak i og hyle om Så da blir det jo boikott av den grunn nå som EA endelig viser at de virkelig har hørt på fans og kundene sine Noen gamere er i grunn noen utrolig ekle svette jævler altså! Endret 24. mai 2018 av Mala 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Hehe...ja hva blir det neste nå tro som EA tilsynelatende lytter.... En kar som tweeta om damer i WW2... EDIT: Flere bilder om en trykker på tweeten. Endret 24. mai 2018 av LarZen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Og så har vi jo dem som klager over den urealistiske robot armen..... Tar sekunder å finne mange bilder av proteser som ser tilnærmet lik som den i traileren. Gir meg ende over jeg...hva er det med folk idag? Folk klager fordi den blir brukt som en robot arm. De hadde ca null funksjon og ingen brukte den aktivt i krigen for å kjempe. Mens her både slår og sikter hun med det. Det er hva folk klager på. Teit av deg å kalle folk idioter pågrunn av det. Ser jo ut som gjengen er fra fortnite. Når dem sa flere ganger under intervjuet at det skal være veldig 'immersive' og autentisk og respektere historien er det veldig rart det der er hva dem valgte å servere oss. Veldig skuffende trailer. Får håpe vanlig multi-player blir bra. Endret 24. mai 2018 av Quakecry 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Hehe...ja hva blir det neste nå tro som EA tilsynelatende lytter.... En kar som tweeta om damer i WW2... EDIT: Flere bilder om en trykker på tweeten. Såklart kjempa damer i ww2. Men dette var en liten minoritet, motstandgrupper, sykepleie roller, administrerende ting osv. Ikke på frontlinjene som dice viste her med min en arm og var skikkelig badass som tatt fra en actionfilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå