Nizzen Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) Grei cpuload med SLI 1080ti i BF V beta 7980xe HT= off 3440x1440 Ultrasettings (alt på) 135-140fps Ett kort = 85-90 fps Endret 5. september 2018 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Da har jeg fått prøvd litt beta, kun på Rotterdam-mapet foreløpig. Må si jeg liker det! Men karakterene og uniformene er litt for karikert/tegneserie-aktig. Ser rart ut synes jeg. Opplever også spillet litt "stille". Savner litt musikken i spawnoversikten fra BF1. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Noen som får låst opp noe som helst når de spiller dette shock troops greiene? Har prøvd flere ganger å få til ting, men skjer lite progresjon Noe jeg gjør feil? EDIT: Har tydeligvis unlocket det lol. I dag har det jo vært ett helvete å finne spill, så selvsagt har jeg blitt kastet ut av runder der jeg gjør det bra Open beta kjøret er i gang gitt. Endret 6. september 2018 av Mala Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Noen fler som har reagert på at den runda er snart over stress musikken starter sabla tidlig? vet ikke om den kicker inn på ish 200-250 tickets, men på jevne runder så føles det ut som det går 10 min med den på Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Den ørepuler meg. Ikke så ille som den fittemusikken de putta i BF4 da, den var jo helt krise. Transformers gangbang og Skrillex på en og samme tid. Rein gru.Men ja, den starter en del for tidlig ja. Endret 6. september 2018 av Mala Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Men ja, den starter en del for tidlig ja. Så tidlig at jeg satt music volume på 0% Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Men da forsvinner jo den nydelige meny musikken Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Synes det med musikk inne i rundene ble gjort tilnærmet perfekt i BF1, så jeg håper de gjør litt endringer der. Soundtracket i menyen av det jeg har hørt så langt er helt fantastisk. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 liker også veldig godt soundtracken i menyen. ikke hva jeg forventet fra BF. Veldig fin! Også enig at de gjorde det dødsbra med musikken in game i bf1. Snakka litt med en kompis om dette i går når vi spilte. Man skulle jo ikke tro det er samme folk som lager disse BF spilla. For de glemmer jo fra spill til spill hva som er bra og dårlig. Og bugs de har surra med før og patcha bort sist spill er tilbake i de nye. Helt krise Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Andre som synes en har veldig lite ammo? Går tom hele tiden jeg... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Andre som synes en har veldig lite ammo? Går tom hele tiden jeg... Bli venn med JetzBullet Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Andre som synes en har veldig lite ammo? Går tom hele tiden jeg... se etter ammo stasjon når du spawner, gjør til vane å løpe innom når du spawner på flagg. Hjelper litt hvert fall. Ellers er seff beste å teame opp med en som liker å spille support Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Grand Operations ga meg ufattelig feil inntrykk til å begynne med. Jeg ALT+F4 og ga spillet fingeren. Fy flate kor rushete det føltes. Heldigvis prøvde jeg Conquest etterpå og da fikk jeg rom for taktikk og ting fløt utrolig mye bedre enn BF1. Gjør langt mere skade og du auto healer ikke lenger. Liker spillet veldig bra sålangt. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Bli venn med JetzBullet Feltlege: Helden og Nzz1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Hva synes dere? Føler jeg er ganske enig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Alt for langt. Summere opp litt? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Mulig det kan bli noe bra ut av det her. Jeg startet først med Narvik og det var et veldig svakt kart. Rotete & kjipt. Rotterdam derimot virket som et *veldig* mye bedre kart, og man fikk litt tilbake den gode "pre BF1 feelingen". Skal teste dette videre etterhvert, men førsteinntrykket er hvertfall at dette er et *mye* bedre spill enn BF1. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. september 2018 Forfatter Del Skrevet 6. september 2018 Jeg er veldig fornøyd med Betaen så langt. Kommet over et par ting som jeg håper de fikser, som den hersens bipoden som henger seg fast i alt å gjør at aimen blir all over the place. Det andre er at det fortsatt er alt for mye røyk, snø og andre partikler som gjør det vanskelig å se noe som helst. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Jeg er veldig fornøyd med Betaen så langt. Kommet over et par ting som jeg håper de fikser, som den hersens bipoden som henger seg fast i alt å gjør at aimen blir all over the place. Det andre er at det fortsatt er alt for mye røyk, snø og andre partikler som gjør det vanskelig å se noe som helst. Få deg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Veldig enig i ganske så mye han sier i den videoen der ja. Det er så utrolig mye rom for forbedring her at de gjerne kan utsette spillet enda lengre for min del. Har også opplevd flesteparten av bugs han remser opp i fleng, opptil flere ganger. Det føles rett og slett veldig uferdig og lite polert ( og ja, er selvsagt klar over at dette er en beta, og forventer selvsagt ikke ett ferdig produkt her.) Og igjen, soldat modellene ser helt..helt forbannet latterlige ut...ikke én eneste Brodie hjelm å se. Sikkert bevist i betaen, å vise frem annet fjas og piss man kan kaste på soldaten sin. Endret 6. september 2018 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå