Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hmm, at man kan bygge "fortifications" virker jo som en "major gamechanger"

Vel, jeg synes nå det hjalp helt utrolig mye når du spiller på tysk side. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så langt er jeg helt "blown away" av Betaen! Ble helt sugd inn i dette spillet, og performancen var fakisk overaskende bra! 

Må forresten si at kartene er helt fantastiske! De er mye mer åpne enn det man er vant med i BF-serien, og endelig ser det ut som de har klart å gjøre det mulig å ødelegge absolutt alt, spesielt på Narvik kartet!  

Synes det var litt kjedelig i BF1 at de hadde "bokset" kartene inne, det føltes som du løp i en boks, istedenfor å være "fri" til å bevege deg. 

Synes også at de har gjort mye bra med hvor de har plassert flaggene.

For å være ærlig likte jeg mest Grand Operations. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hvilke settings tenker du på? Keybinds og grafikk lagrer seg fint. Tenker du på loadouts?

Meny settings ja.

Ingenting av det lagret seg her. Blir lite spilling i kveld uansett, helt knust etter jobb i kveld. Tok en reparasjon av installeringen før jeg slo av maskina, kanskje ting lagrer seg i morra :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Meny settings ja.

Ingenting av det lagret seg her. Blir lite spilling i kveld uansett, helt knust etter jobb i kveld. Tok en reparasjon av installeringen før jeg slo av maskina, kanskje ting lagrer seg i morra :p

funker fint her. alt lagret seg på første forsøk. har vært inn og ut av spillet mange ganger. 

Lenke til kommentar

Jeg ser at Battlefield V krever minimum en Intel Core i5 6600K, men jeg har bare en Intel Core i5 4460. Kommer jeg til å klare å kjøre spillet i det hele tatt på min maskin? Spesifikasjonene er som følger:

CPU:                   Intel Core i5 4460
Motherboard:           ASUS B85M-G (SOCKET 1150)
RAM:                   16 GB Dual-Channel DDR3
Graphics Card:         NVIDIA GeForce GTX 970 4096MB
Monitor:               Samsung S32F351 (1920x1080@60Hz)
Spill HDD:             Western Digital WDC WD20EVDS-63T3B0 (2TB 7200 RPM)
Internett (Ned - Opp): 16 Mbit/s - 1.2 Mbit/s

Må jeg kanskje oppgradere CPU til en i7-4770(/k) eller en i7-4790(/k)? Har ikke så mye penger å rutte med, så kan ikke akkurat bytte ut MB, CPU og RAM til en nyere generasjon. :p Ihvertall ikke i år, hehe.

Verdt å nevne at jeg kjører Battlefield 1 ganske bra. Men er noen måneder siden sist jeg spilte den.

Endret av Sarcoex - Gnålern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg ser at Battlefield V krever minimum en Intel Core i5 6600K, men jeg har bare en Intel Core i5 4460. Kommer jeg til å klare å kjøre spillet i det hele tatt på min maskin? 

Jepp, det tror jeg, dog er jeg litt usikker på GPUen din, da jeg vil tro det er best med 8GB, men tror ikke det skal være noe problem. 

Jeg har en "dårligere" CPU enn deg, og jeg klarer å kjøre det for det meste stabilt 60 fps. 

Lenke til kommentar

Jeg ser at Battlefield V krever minimum en Intel Core i5 6600K, men jeg har bare en Intel Core i5 4460. Kommer jeg til å klare å kjøre spillet i det hele tatt på min maskin? Spesifikasjonene er som følger:

CPU:                   Intel Core i5 4460

Motherboard:           ASUS B85M-G (SOCKET 1150)

RAM:                   16 GB Dual-Channel DDR3

Graphics Card:         NVIDIA GeForce GTX 970 4096MB

Monitor:               Samsung S32F351 (1920x1080@60Hz)

Spill HDD:             Western Digital WDC WD20EVDS-63T3B0 (2TB 7200 RPM)

Internett (Ned - Opp): 16 Mbit/s - 1.2 Mbit/s

Må jeg kanskje oppgradere CPU til en i7-4770(/k) eller en i7-4790(/k)? Har ikke så mye penger å rutte med, så kan ikke akkurat bytte ut MB, CPU og RAM til en nyere generasjon. :p Ihvertall ikke i år, hehe.

Verdt å nevne at jeg kjører Battlefield 1 ganske bra. Men er noen måneder siden sist jeg spilte den.

Går fint det. Jeg kjørte BF1 på min i5-2500k med høye innstillinger og god fps og det gikk smooth selv i spill hvor minimumskrav var 6600k. Så ta de anbefalingene med god klype salt når det gjelder CPU. I dag har jeg i5-8600k og nå er GPU flaskehals, og det vil det nok være med RTX2080 skjermkort også.
Lenke til kommentar

Nvidia inspector bf1 sli bits: Boom! Sli i BF V beta :D

100+ fps i 4k ultra med 2x 1080ti. Vi trenger ikkje RTX 2080ti :p

Jo det trenger vi :D

Hadde jeg ikke hatt 100 fps med en skjermkortløsning til over 20 000 så hadde jeg gitt opp IT generelt :p Crazyness

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...