Heradon Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Laster ned nå. Første gang på lenge jeg har gledet meg sånn til å spillet et spill igjen 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Nei, snakker ikke om beta Bare synes det er litt dumt at vi som har bestilt deluxe må evt kjøpe orgin access for å få tilgang tidlig. er det ikke 3 dager før med deluxe? Lenke til kommentar
Canario Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 er det ikke 3 dager før med deluxe? Jo, men de med orgin access premier får tilgang 5 dager før deluxe, dvs 8 dager før "alle andre". Mulig det bare er jeg som reagerer på det, men jeg bestilte deluxe for å spille så tidlig som mulig, og det er ikke "nok". Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Jo, men de med orgin access premier får tilgang 5 dager før deluxe, dvs 8 dager før "alle andre". Mulig det bare er jeg som reagerer på det, men jeg bestilte deluxe for å spille så tidlig som mulig, og det er ikke "nok". Vil du nok, betaler du. Sånn er livet Jeg spiller bare BF, så da er valget lett Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Jo, men de med orgin access premier får tilgang 5 dager før deluxe, dvs 8 dager før "alle andre". Mulig det bare er jeg som reagerer på det, men jeg bestilte deluxe for å spille så tidlig som mulig, og det er ikke "nok". Joda. Enig at det burde være likt, men hvorfor kjøpe deluxe til 799? når 1 år med premier koster 999? Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg laster ned nå uten å ha kjøpt spillet. Kan man spille beta uten å ha kjøpt det montro? Lenke til kommentar
Canario Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Joda. Enig at det burde være likt, men hvorfor kjøpe deluxe til 799? når 1 år med premier koster 999? jeg spiller kun battelfield, og jeg vet ikke hva premier går ut på. Men samme det, tenker jeg bare gir meg og innser jeg er teit Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 jeg spiller kun battelfield, og jeg vet ikke hva premier går ut på. Men samme det, tenker jeg bare gir meg og innser jeg er teit Om du bare skal spille BF og spesielt om du skal spille det i over ett år, så er det meningsløst å kjøpe Premier. Det vil uansett koste deg 200kr mer . Skal du spille det i to år koster det deg plutselig 2000kr istedet for 799,- Mao. så ville det være veldig teit å kjøpe Premier slik bruksmønsteret ditt er. 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 (endret) Jrg fikk Mail med kode for å kunne spille fra idag, fordi jeg forhåndsbestilte hos komplett. Ville blitt overrasket om ikke andre som forhåndsbestilte får tilgang fra idag.50 minutter til jeg hopper inn. Æsj, det står 10am CET i liten skrift. Så klokka 11 norsk tid med andre ord. Endret 4. september 2018 av OlaHaldor Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Får man spille fra idag med vanlig Origin Access? Har ikke premier ennå. Jeg satte igang installasjonen før jobb idag, men så at nedlastingen var såpass liten at det egentlig var unødvendig. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Får man spille fra idag med vanlig Origin Access? Så vidt jeg kan se trenger du ikke premier. 1 Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Skulle teste nå, og det er visst kun de med "Premier" som får spille beta før 6 sept. Jeg fikk ikke, selv om jeg forhåndsbestilte Deluxe utgaven. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Skulle teste nå Det åpner ikke før kl 11 norsk tid sånn jeg forstår det. Dette fikk jeg på epost You have pre-ordered Battlefield V on Komplett and have therefore gained access to Open Beta early. The attached code grants access to the Open Beta from September 4. September 4, 1 am PT (10 am CET) Videre forteller Google meg 10:00 AM Tuesday, in Central European Time is 11:00 AM Tuesday, in Oslo Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Ok. Nedtelling nå da. Har forventninger til denne. Takk Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Noen som gidder legge ut FPS og utstyret de bruker. Er litt spent på ytelsen sammenlignet med BF1. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Er sjokkerende nok no problemer ved å joine games. Kommer bare inn i evig loading screen. Ser det er mange som har samme problem. Har kikket litt over det som ligger av skins. ser generelt bare ut som sprays i passende farger, tøy/stoff som skjuler løpet eller busker/planter. Ikke noe rosa eller neon i første omgang heldigvis Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Evigvarende loadscreen her også. Arrgh Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Noen som gidder legge ut FPS og utstyret de bruker. Er litt spent på ytelsen sammenlignet med BF1. 30- 40% mere krevende Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Evigvarende loadscreen her også. Arrgh Du har heller ikke kommet inn enda? Loader og loader her også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå