Skjelvgråt Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Føler ikke mye interesse for BF:V fra hva jeg har hørt. Mesteparten av innholdet er jo ikke der engang ved launch. Men det kan jo bli ganske bra, det gjenstår å se. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Rumor: Battlefield V Sales Boost Plans Include Making Battle Royale Free, Bad Company 2 Remaster Burde ikke EA gitt noe offisiell info til nå om dette stemte? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Haha, alltid klaging uansett hva. Klager på at spill er dårlige når de slippes, klager på at slippdatoen endres. Hadde BF3 venta til etter Dice LA la hendene på spillet og snudde opp ned på hele spillet i form av spillbarhet hadde de nok fått mye bedre salgstall og ikke minst spilte timer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 (endret) Battle Roayle gratis? Det var vel aldri noen plan for at man skulle betale for DLC i BF V ble det jo sagt Men en skikkelig remaster av Bad Company 2 hadde vært meeeeeget OK! Endret 30. august 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Battle Roayle gratis? Det var vel aldri noen plan for at man skulle betale for DLC i BF V ble det jo sagt Er vel mer at du kan spille BFV:BR uten å kjøpe BFV tenker jeg. At det er litt som Fortnite. Og så kan du betale for å spille selve BFV i tillegg. Det er en god løsning tror jeg og kan lett øke mengden folk som blir å spille BFV generelt. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Åja sånt å forstå, selvsagt! Var bare litt kjapp på avtrekkeren der Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Finnes det fortsatt en klasse som kan resupplerer med ammo? Forstår det sånn at blir mindre ammo i BF5, og det kan fort blir problematisk for min del. Da jeg allerede har for lite ammo i BF1 og spesielt i CoD WW2 hvor jeg stadig plukke opp fiendens våpen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Support. Har du lite ammo i BF1, så har du ikkje venner å spille med, ellers spiller du kun solocamper Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Sjelden jeg går tom for ammo i grunn. Skjer det, så gjelder det bare å finne ett nytt kit fra siste fiende man tok knekken på Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Går som regel greit, men det mest irriterende i verden er support-spillere som ikke gir deg ammo uansett hvor mye man maser! 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Går som regel greit, men det mest irriterende i verden er support-spillere som ikke gir deg ammo uansett hvor mye man maser! Slik går det når man spiller solo... Derfor spiller jeg kun med venner. Blir straks gøyere da, særlig med en øl eller 2 på pulten 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Slik går det når man spiller solo... Derfor spiller jeg kun med venner. Blir straks gøyere da, særlig med en øl eller 2 på pulten Det er en nydelig kombo. Blir ofte bare rør om man går noe særlig over etpar øl da, 2-3 er sweetspotten! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Ryker raskt ned på lista i takt med antall øl ja 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Ser ikke helt poenget med å lage en remaster av BC2, det er jo mulig å spille det helt uten problemet.. Isåfall ville jeg heller se BC1, da det aldri kom på PC. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Slet også ofte med Ammo i bf1. så kan bli utfordrene i BFV, men gleder meg til det Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Vet ikke om det er blitt postet men uansett så er BF V utsatt til 20. November: https://www.ea.com/games/battlefield/news/an-update-on-battlefield-5?isLocalized=true#__prclt=xWIFxy0y Det er jo kjipern, men nokså greit for min del, da blir det litt BO 4 Blackout først... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Ser ikke helt poenget med å lage en remaster av BC2, det er jo mulig å spille det helt uten problemet.. Isåfall ville jeg heller se BC1, da det aldri kom på PC. PS4 og Xbox One versjoner vettu Lette penger for EA der. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Slik går det når man spiller solo... Derfor spiller jeg kun med venner. Blir straks gøyere da, særlig med en øl eller 2 på pulten Jepp, men ikke alltid man har muligheten til å spille med venner - eller at ingen av de man spiller med er keen på å spille support Skjer ikke så ofte, da. De fleste hiver rundt seg med ammo! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Overaskende delay, sjeldent å se det på disse spillene her, men er kanskje lurest med tanke på pre order talla og korleis dei blei pakka inn av CoD og RDR2. Kanskje det hjelper det totale salget, men har ein følelse av at CoD og drar litt fortjenste på dette blandt utolmodige gamere, personligt har eg lite mulighet å spille i slutten av November og Desember pga eksamen, så blir nok CoD på meg nå, noe som er litt kjedeligt da eg er veldi lite fan av alle di forsjelige versjonene av CoD spillet du kan kjøpe. Dette er og nåke som EA for ein gang skyld gjore rett med BF V. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Ryker raskt ned på lista i takt med antall øl ja Gikk til helvete resultatmessig ja, men gøy likevel 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå