Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, alltid klaging uansett hva.

Klager på at spill er dårlige når de slippes, klager på at slippdatoen endres.

Hadde BF3 venta til etter Dice LA la hendene på spillet og snudde opp ned på hele spillet i form av spillbarhet hadde de nok fått mye bedre salgstall og ikke minst spilte timer.

Lenke til kommentar

Battle Roayle gratis? Det var vel aldri noen plan for at man skulle betale for DLC i BF V ble det jo sagt :huh:

Er vel mer at du kan spille BFV:BR uten å kjøpe BFV tenker jeg. At det er litt som Fortnite. Og så kan du betale for å spille selve BFV i tillegg. Det er en god løsning tror jeg og kan lett øke mengden folk som blir å spille BFV generelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det fortsatt en klasse som kan resupplerer med ammo? Forstår det sånn at blir mindre ammo i BF5, og det kan fort blir problematisk for min del. Da jeg allerede har for lite ammo i BF1 og spesielt i CoD WW2 hvor jeg stadig plukke opp fiendens våpen.

Lenke til kommentar

Går som regel greit, men det mest irriterende i verden er support-spillere som ikke gir deg ammo uansett hvor mye man maser!

Slik går det når man spiller solo... Derfor spiller jeg kun med venner. Blir straks gøyere da, særlig med en øl eller 2 på pulten :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ser ikke helt poenget med å lage en remaster av BC2, det er jo mulig å spille det helt uten problemet.. Isåfall ville jeg heller se BC1, da det aldri kom på PC. 

Lenke til kommentar

Slik går det når man spiller solo... Derfor spiller jeg kun med venner. Blir straks gøyere da, særlig med en øl eller 2 på pulten :D

Jepp, men ikke alltid man har muligheten til å spille med venner - eller at ingen av de man spiller med er keen på å spille support :)

Skjer ikke så ofte, da. De fleste hiver rundt seg med ammo!

Lenke til kommentar

Overaskende delay, sjeldent å se det på disse spillene her, men er kanskje lurest med tanke på pre order talla og korleis dei blei pakka inn av CoD og RDR2. 

Kanskje det hjelper det totale salget, men har ein følelse av at CoD og drar litt fortjenste på dette blandt utolmodige gamere, personligt har eg lite mulighet å spille i slutten av November og Desember pga eksamen, så blir nok CoD på meg nå, noe som er litt kjedeligt da eg er veldi lite fan av alle di forsjelige versjonene av CoD spillet du kan kjøpe. Dette er og nåke som EA for ein gang skyld gjore rett med BF V.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...