barezell Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Ettersom innhold til spillet vil komme i bølger med forskjellige "exp packs" så trur jeg garantert vi ser en classic/reinvented map pack. De har jo også vist non veldig fargerike bilder som folk tipper er frankrike? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Ja, de grønne slettene er nok Frankrike, Belgia eller Nederland. Et andre verdenskrig-spill uten disse områdene ville vært rart. Og vi har jo sett en del britiske soldater. Hadde vært kult med klassiske maps. Regner også med en japansk pakke, og håper vi får sjøslag lignende Heligoland Bight i BF1! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 (endret) Jeg renner over av nostalgi men Bulge, Bocage og Iwo Jima skulle jeg veldig gjerne tilbrakt noen timer på igjen edit: og Tobruk! Genalt map. Endret 28. august 2018 av barezell Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Så hvilke maps/slag/områder håper vi på å servert i multiplayer? DICE vil som kjent fokusere på det som er litt mindre kjent og oppbrukt i underholdning tidligere, som er en bra ting. Vi har sett Narvik, Rotterdam og Halfaya Pass (Egypt). Det hadde vært kult å ha et ordentlig beach landing map, gjerne fra Italia eller Stillehavet. Slaget ved Bautzen, slaget om Gabon osv, det er så mye å ta av. Det hadde også vært vanvittig kult med Battle of the Bulge eller d-dagen i moderne Battlefield-drakt. Kunne tenkt meg noe tilsvarende det El Alamein var i originalen. Mye store områder med noen få viktige punkter å ta. Kanskje legge det til en slette i Sovjet? Lenke til kommentar
Raabyen Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Etter å ha vært uten en skikkelig gaming pc på type 7 år er pappa klar for Battlefield igjen! Syns serien har gått sakte nedover siden Battlefield 2 men dette ser jo bare helt rått ut! RTX 2080 på vei. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. august 2018 Forfatter Del Skrevet 28. august 2018 (endret) Jeg håper de klarer å få til et kart eller to som ligner på Strike at Karkand BF2. Jeg synes det var en perfekt balanse mellom kjøretøy og infanteri på det kartet samt at det var litt størrelse på det. Håper ikke vi får store tomme maps som vi fikk i BF1. Jeg synes hvertfall ikke at det er så morro å springe sikk sakk i mellom sniper skudd for å komme til neste flagg. Edit: Hadde ikke gjort noe om vi fikk maps fra Aftermath DLCen fra BF3 også. Knallgode maps alle sammen Endret 28. august 2018 av TheKims Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Jeg vil ha Wake Island dersom vi kan lette fra hangar og rullebane igjen 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Strike at Karkand var den banen jeg spillte mest Infantery only på. Kongebane Uten tanks Lenke til kommentar
Raabyen Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Får vi El Alamein etter hvert er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Får vi El Alamein etter hvert er jeg fornøyd. Nicket ditt ser kjent ut. Er du en ekte Battlefield 1942 veteran eller? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Etter å ha vært uten en skikkelig gaming pc på type 7 år er pappa klar for Battlefield igjen! Syns serien har gått sakte nedover siden Battlefield 2 men dette ser jo bare helt rått ut! RTX 2080 på vei. Hva i helvete, koster de nyeste grafikkorta 10 000,- nå ?? WOOOOW jeg har vært lenge utenfor pc gaming nå etter 4k oled tv og ps4 pro dominerte stua men alltid fett med nytt battlefield. Så får å henge med nå så er det altså RTX som gjelder og 10 000 fuckings kroner for et video kort fy flate i granskauen. Jaja sitter med et GFX 760 jeg hahaha Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Som sniperhora jeg var på BF3 elska jeg og defende rush på Damavand Peak. Men jeg håper mer spillet blir bra, banene er ikke så nøye. (selvom jeg har et hat/elsk forhold til natte-banene på BF4. Har 350 timer på BF3, ca 600 på BF4, laangt under 100 på BF1. Håper på 1000+ på BF5 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Jeg syntes BF3 har vært det beste hitill, eller Bf2 var drit nice også når det kom. Og for de av oss som er litt oppi året så kommer jeg aldri til å glemme Batlefield Vietnam med musikken i spillet.... Og grave de tunnelene Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Vanndammene på bakken er så jævlig fine.. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Hva slags grafikkort har du da ?? ^^ SKal du kjøpe RTX? Jeg har bra skjerm da Asus Swift ROG PG279Q men er ikke så bra grafikkort med GFX 760 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Det er ikke meg Men akkurat nå har jeg ikke PC. Vurderer å skaffe til høsten, i så fall blir det nok 2080Ti.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. august 2018 Forfatter Del Skrevet 29. august 2018 Vanndammene på bakken er så jævlig fine.. Fantastisk flott grafikk som jeg blir å stille ned på Low Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Det er ikke meg Men akkurat nå har jeg ikke PC. Vurderer å skaffe til høsten, i så fall blir det nok 2080Ti.. Nei selvsagt er det ikke deg det vet vi jo. Men du må ha pc da og hvis du skal ha 2080ti haha VIEL GELD !! Der Deutsche mann sagt Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Nicket ditt ser kjent ut. Er du en ekte Battlefield 1942 veteran eller? BF2 om jeg husker rett, om han ikke luska rundt i COIS eller no under annet nick først. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Nei selvsagt er det ikke deg det vet vi jo. Men du må ha pc da og hvis du skal ha 2080ti haha VIEL GELD !! Der Deutsche mann sagt Bare ordlyden din som antydet at du kanskje trodde jeg spilte i videoen.. Ja, det begynner å friste med maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå