Comma Chameleon Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Ikke i nåværende drakt nei, men er kanskje lov å håpe at ting blir bedre igjen? Jeg håper også du blir fornøyd. Ellers vanker det 2-3 år med klaging fra deg på BFV før neste kommer ut, og det er jo ikke noe gøy. 4 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Joda for all del, men her teaser de noe som veldig sannsynlig er hovedsaklig et inf kart. Da er run and gun og kaos ganske passende imo. De kunne nok helt sikkert hatt et annet fokus og det kunne fortsatt vært bra, kanskje til og med bedre. Det eneste jeg kan si 100% sikkert er hvis de hadde laget den perfekte traileren som du ønsket, så hadde helt sikkert noen andre på Internett vært jævlig skuffa Det hadde noen helt sikkert, og det er jo nettopp derfor en prøver å påvirke spillet nærmere sin egen preferanse, eller i det minste uttrykke ønske om det. Samtisig ser jeg for meg at de aller fleste ville foretrukket å se en trailer som demonstrerte de unike og spennende nyvinningene til spillet, fremfor et kaos av ‘run and gun’ som like gjerne kunne vært en reskin av forrige iterasjon. Uansett tviler jeg på at jeg klarer å holde fingrene unna, men jeg synes det er litt urovekkende at de ikke velger å pushe gameplay-messige nyvinninger i trailerne. Det tyder kanskje på at det ikke er så veldig mye nytt, utover mer eller mindre enkle justeringer av klasser osv. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 https://m.youtube.com/watch?v=x9RHOAcf4BA Synes denne var verdt tida. Men han griner litt vel mye om at vanlig mode blir mer likt HC mode, uten å kanskje være klar over det... For oss som utelukkende har spilt HC, begynner jeg å kjenne at jeg gleder meg noe enormt igjen til ny tittel. Har ikke skjedd siden BF3... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 https://m.youtube.com/watch?v=x9RHOAcf4BA Synes denne var verdt tida. Men han griner litt vel mye om at vanlig mode blir mer likt HC mode, uten å kanskje være klar over det... For oss som utelukkende har spilt HC, begynner jeg å kjenne at jeg gleder meg noe enormt igjen til ny tittel. Har ikke skjedd siden BF3... Når jeg ser slike videoer så griner jeg hele tiden. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Gledes eller triste -tårer? Anbefaler deg og slutte å se slike videoer da. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Gledes eller triste -tårer? Anbefaler deg og slutte å se slike videoer da. Triste tårer. Hvis en skal se en video på youtube så har en alle disse trailere fra spill en må lide seg igjennom før en får se det en skal. Propaganda kan en kalle det. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Så nvidia RTX presentasjonen med scener fra BF V. Wow... Jeg må jo bare ha et RTX skjermkort nå. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 BFV Open Beta 6. September!! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 BFV Open Beta 6. September!! Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 De nye kortene til nvidia virker jo helt hinsides bra. Skal bli spennende og se ytelse i tester fremover. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Nvidia demoen var helt sykt bra. Men fy fu for noen priser! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Mere innsyn i Battlefield SJW: 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Veldig klar for åpen beta. Hvor enn jeg leste i går sto det at åpen beta startet 4. for de som har origin access. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Mere innsyn i Battlefield SJW: https://www.youtube.com/watch?v=JUaUciRJy3Y Sjw? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Battlefield V ser bare bedre og bedre ut altså. Jeg har spilt det litt og det ga mersmak. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Sjw? Bare ett lite forsøk på å være bittelitt morsom Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Mere innsyn i Battlefield SJW: Kult med muligheten til å bygge osv. men hadde nok foretrukket litt mindre jall på utseendefronten. Blir liksom ikke helt den samme stemningen med pilotmaske(?) og blå ansiktsmaling. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) Nei altså jeg kjenner det drar seg litt til i brystet selv med alt det surret. Ser ganske mongo ut i grunn. Men holder gameplayet mål så går det nok greit Endret 21. august 2018 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå