Comma Chameleon Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Jeg vil bare at det skal komme ut. Blir nok som BF1 2.0 og jeg har ikke noe imot det. Blir ingen større overraskelse, men et solid spill som jeg blir å ofre et par hundre timer til. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Virker i alle fall ikke som at konsumerne er like hypet som ved tidligere utgivelser Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Stusser kanskje litt på at jeg ikke kunne se et eneste tilfelle der noen i traileren var statiske og forsvarte noe? Det ser jo utrolig pent og teknisk imponerende ut, men jeg er litt redd de i stadig større grad fokuserer på "run & gun", og at mye av det taktiske blir nedtonet. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Er jo den retningen BF har vendt seg mer og mer mot siden Bad Company Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Virker i alle fall ikke som at konsumerne er like hypet som ved tidligere utgivelser Ja er ikke populært på twitch heller. For meg syns jeg det ser ut som det vi har fått servert hvert eneste år, veldig lei den type spill. Avventer åpen beta om jeg kjøper eller ikke men er ikke gira akkurat nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Har spillt alpha 2, og er fornøyd foreløpig. Eneste er at revieve som medig tar litt for lang tid, så man må.planleggr å redde en person Godt det er litt forskjeller fra bf1, så det ikkje blir samme spill. Blir vel 1000+ timer i denne BF også Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Stusser kanskje litt på at jeg ikke kunne se et eneste tilfelle der noen i traileren var statiske og forsvarte noe? Det ser jo utrolig pent og teknisk imponerende ut, men jeg er litt redd de i stadig større grad fokuserer på "run & gun", og at mye av det taktiske blir nedtonet. Så dette er egentlig bare enda mer av "Battlefield 1" ? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Patrick Søderlund måtte gå og det rapporteres om svakt forhåndssalg. Merker dere lite hype rundt spillet? Så akkurat en greie fra Westie på youtube som var litt inne på at hele markedsføringen av spillet har vært helt rar. EA/DICE har røpt svært lite detaljer også har de gitt masse info ut til youtubere og community for at de skal spre det videre. litt snodig måte å gjøre det på. Og den første trailern var ganske ræva så det hjalp jo heller ikke. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Stusser kanskje litt på at jeg ikke kunne se et eneste tilfelle der noen i traileren var statiske og forsvarte noe? Det ser jo utrolig pent og teknisk imponerende ut, men jeg er litt redd de i stadig større grad fokuserer på "run & gun", og at mye av det taktiske blir nedtonet. I en actionfylt trailer så er kanskje ikke sekvenser med camping det som selger? Men nye battlefield spill har jo plenty med chokepoints så sånnsett burde det jo ikke være vanskelig å finne noe å forsvare statisk. Ettersom de har laget muligheten til å "bygge" og man kan flytte rundt på enkelte kanoner/AA så vil det jo i stor grad være opp til spillerene og fikse det taktiske selv. Problemet er vel enkelt og greit at de færreste foretrekker å spille slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Så akkurat en greie fra Westie på youtube som var litt inne på at hele markedsføringen av spillet har vært helt rar. EA/DICE har røpt svært lite detaljer også har de gitt masse info ut til youtubere og community for at de skal spre det videre. litt snodig måte å gjøre det på. Og den første trailern var ganske ræva så det hjalp jo heller ikke. Så lenge penger styrer industrien og folk kjøper så er det ingenting en kan gjøre. Det eneste er at folk blir pisse lei. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Er nok veldig mange som er lunkne til dette med tanke på hvordan "Battlefield 1" endte opp. Er hvertfall helt kritisk for min del at jeg får testet beta før jeg bestemmer meg om det er verdt å kjøpe eller ikke. Har veldig liten tro på at Dice klarer å dra i land dette, men håper i det lengste Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Så lenge penger styrer industrien og folk kjøper så er det ingenting en kan gjøre. Det eneste er at folk blir pisse lei. Noen ja, men samtidig kommer nye spillere til. Blir spennende å se med BFV, med all DLC gratis så slipper man at spillerbasen konstant blir splittet. Mulig det gjør at BFV holder spillerne lenger. Spesielt om de timer BR launch godt. så har de en alle tiders mulig. Så får vi se om de utnytter den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Noen ja, men samtidig kommer nye spillere til. Blir spennende å se med BFV, med all DLC gratis så slipper man at spillerbasen konstant blir splittet. Mulig det gjør at BFV holder spillerne lenger. Spesielt om de timer BR launch godt. så har de en alle tiders mulig. Så får vi se om de utnytter den Det første en kan gjøre er å unnskylde djevelskapen som ArmA mod har skapt. Les Iron Front. Ingen story campaign. De vil utnytte BR for alt det er verdt. De er investorer. Endret 17. august 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Er nok veldig mange som er lunkne til dette med tanke på hvordan "Battlefield 1" endte opp. Er hvertfall helt kritisk for min del at jeg får testet beta før jeg bestemmer meg om det er verdt å kjøpe eller ikke. Har veldig liten tro på at Dice klarer å dra i land dette, men håper i det lengste Jammen er du inne i enda en bf tråd? Du liker jo ikkje bf... 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Jammen er du inne i enda en bf tråd? Du liker jo ikkje bf... Ikke i nåværende drakt nei, men er kanskje lov å håpe at ting blir bedre igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Jammen er du inne i enda en bf tråd? Du liker jo ikkje bf... Trodde det handlet om battlefield i denne tråden? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Ikke i nåværende drakt nei, men er kanskje lov å håpe at ting blir bedre igjen? Mulig de ser på mottagelsen av BF V som et skudd for baugen. Analytikere påstår at spillet har gitt dårligere salgstall enn forventet Å stemme med lommeboka fungerer kanskje? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Antar de er smarte nok til å skjønne dette selv, men kan jo være mange som kjøper EA premier fremfor å forhåndsbestille nye EA spill fremover. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 I en actionfylt trailer så er kanskje ikke sekvenser med camping det som selger? Men nye battlefield spill har jo plenty med chokepoints så sånnsett burde det jo ikke være vanskelig å finne noe å forsvare statisk. Ettersom de har laget muligheten til å "bygge" og man kan flytte rundt på enkelte kanoner/AA så vil det jo i stor grad være opp til spillerene og fikse det taktiske selv. Problemet er vel enkelt og greit at de færreste foretrekker å spille slik. Der er da masse actionfylte sekvenser i spill der en side forsvarer seg? Som du nevner skal jo forsvarsverker være et moment, men jeg hadde kanskje helst sett en trailer som ikke i så stor grad var fokusert rundt run amd gun, men kanskje viste mer av hva som skiller spillet fra andre, og noe av taktiske scenarier. Akkurat der stakk BF2 seg særlig ut, ved å demonstrere nettopp dette, og for min del er det vanskelig å la meg rive med av kun kaotisk action. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Der er da masse actionfylte sekvenser i spill der en side forsvarer seg? Som du nevner skal jo forsvarsverker være et moment, men jeg hadde kanskje helst sett en trailer som ikke i så stor grad var fokusert rundt run amd gun, men kanskje viste mer av hva som skiller spillet fra andre, og noe av taktiske scenarier. Akkurat der stakk BF2 seg særlig ut, ved å demonstrere nettopp dette, og for min del er det vanskelig å la meg rive med av kun kaotisk action. Joda for all del, men her teaser de noe som veldig sannsynlig er hovedsaklig et inf kart. Da er run and gun og kaos ganske passende imo. De kunne nok helt sikkert hatt et annet fokus og det kunne fortsatt vært bra, kanskje til og med bedre. Det eneste jeg kan si 100% sikkert er hvis de hadde laget den perfekte traileren som du ønsket, så hadde helt sikkert noen andre på Internett vært jævlig skuffa Endret 17. august 2018 av barezell 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå