JetzBullet Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Noen som har prøvd ut LMGen? Treig respons! Prøvde den ut i går kveld, kan jo ha vært noe med serveren. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2018 (endret) Noen som har prøvd ut LMGen? Treig respons! Prøvde den ut i går kveld, kan jo ha vært noe med serveren. Virker som det tar lengere tid å ADS med LMG. Er vel mere realistisk sånn sett, men passer ikke helt inn i BF som er ganske fast paced. MG42 var helt horribel. Kun hipfire med mindre man deployer bipod. Endret 29. juni 2018 av TheKims Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 MG42 var helt horribel. Kun hipfire med mindre man deployer bipod. Gir mening det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 (endret) Driver å sikler etter dette spillet!! Blir digg å få prøvet det i Betaen, eller en annen alpha, har dog ikke kjøpt spillet ennå, og kommer ikke til å gjøre det før det er ute og det viser seg at det er stabilt, da jeg ikke vil oppleve BF4 på ny. Virker som det tar lengere tid å ADS med LMG. Er vel mere realistisk sånn sett, men passer ikke helt inn i BF som er ganske fast paced. Tror Dice prøver å endre på dette med så lite amo osv. Håper det blir litt mer strategi ift. run & gun. Endret 29. juni 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 BF4 på ny? Du mener kanskje "Hardline" nå vel. BF4 var jo drøm og natt ved siden av. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2018 Alfa virker ganske stabilt så langt. Har hatt en kræsj på mine 6 timer ingame. Litt bugs og glitcher er det, men man kan nesten ikke forvente noe annet når det er en Alfa versjon. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 The Battlefield™ V Closed Alpha has now ended. Faen, kom akkurat hjem Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Han her får snipingen til å se ut som en lek! håper det blir noe mer test snart Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2018 Han er vel Norsk også? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 trur han har vært innom forumet her flere ganger. Sett filmer fra han nesten hvert eneste BF spill. Han får det til å se lett ut Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Han her får snipingen til å se ut som en lek! håper det blir noe mer test snart Det ser jo helt vilt lekkert ut! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Hadde BFV preorderet men kansellerte, avventer til jeg ser mer av spillet. Føler det er litt for mye av det samme som tidligere BF spill egentlig. Så er Post Scriptum rett rundt hjørnet også og det ELSKER jeg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Hadde BFV preorderet men kansellerte, avventer til jeg ser mer av spillet. Føler det er litt for mye av det samme som tidligere BF spill egentlig. Så er Post Scriptum rett rundt hjørnet også og det ELSKER jeg. Det ER battlefield, så ikkje rart det er noe av det samme /sherlock Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Synes de tilsynelatende gjør alle de riktige forandringene. Blir veldig spennende å se hvordan dette spillet ender opp Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Det eneste som faktisk irriterer meg er at jeg ikke fikk tilgang til alpha-en. Og så håper jeg de velger å gi de nye forandringene et godt forsøk over tid før de eventuelt lytter på hylekoret. Liker så godt som alle endringer de har gjort. De som er vant til å leke helt i fly og fly rundt med 80-0 i k/d ratio får heller ta en reality check og lære seg å fly på nytt. Skulle ønske flyene hadde større område å bevege seg på da, det er vel det eneste. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Bf v alpha benchmarks: https://www.tomshardware.com/reviews/battlefield-v-gameplay-benchmarks,5677.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Bf v alpha benchmarks: https://www.tomshardware.com/reviews/battlefield-v-gameplay-benchmarks,5677.html Skulle ønsket de fikk testet CPU samtidig. 1080ti har jeg alt, men er på vippepinnen mellom i7-8700k og Ryzen 7 2700X. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Skulle ønsket de fikk testet CPU samtidig. 1080ti har jeg alt, men er på vippepinnen mellom i7-8700k og Ryzen 7 2700X. Ja blir spennende å se! 8 core medium speed VS 6 core high speed Dog blir nok ganske likt som bf1. Der slår 5960x @ 4.6ghz 8core 2700x 8core med noen fps. Blir også spennende å se hvordan threadripperen min gør det. Kanskje bf v utnytter cachen i cpuen bedre og minnebåndbredden. Kjerner er det jo nok av. Mye testing blir det nok ved neste prøveperiode. Endret 5. juli 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Får nye komponenter på tirsdag. <3 i7 8700k <3 Alt nytt utenom noen SSD og 1080 som går videre. Men bare frem til 1180/2080 eller hva enn de finner på å kalle det. Alt burde med andre ord være på stell til BFV release! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Får nye komponenter på tirsdag. <3 i7 8700k <3 Alt nytt utenom noen SSD og 1080 som går videre. Men bare frem til 1180/2080 eller hva enn de finner på å kalle det. Alt burde med andre ord være på stell til BFV release! Nice, holder en knapp på i7 8700k jeg og, den er uten tvil jevnt over fjøla best til gaming (eneste CPU intensive PCen blir brukt til). Men en liten del av meg har lyst til å støtte opp under AMD nå som de er "tilbake". Når jeg omsider får bestemt meg, blir det bare nytt CPU, hovedkort og M2 disk på meg, resten har jeg fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå