Mala Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Buhu, syns all som i hvert fall har forhåndsbestilt tidlig burde få invite Kos dere! Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 De har vel fått dersom de har kjøpt spillet alt ? eller? - uansett er jeg ikke så spent på vanlig gameplay, det blir nok bra uansett, venter spent på Royalefield modusen de har snakket om burde komme noe informasjon snart Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2018 Tror jeg fikk kode fordi jeg meldte meg på insider programmet for BF1. Jeg har ikke meldt meg på noe annet eller forhåndskjøpt spillet. Venter nok til etter Beta før jeg eventuelt forhåndsbestiller BFV. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Har vært i Insider programmet også siden det kom Må være tilfeldig.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Det er random generert. Prøvde meg via support chaten med "Veteran siden 1942 tiden" men fungerte ikke Jeg har både access og deluxe versjonen av BFV i tillegg. No key Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Når stenger alphaen? Ganske bitter på at jeg skal jobbe så mye nå Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Lurer på det samme. Besøker for tiden gamlingene mine, kjipt hvis jeg går glipp av alphaen som ligger hjemme og venter på meg Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2018 Fantastisk bra spill så langt. Dette blir nok GOTY for min del Det eneste negative jeg har kommet over så langt er snøværet som gjør at man ikke ser en pøkk. Så jeg håper de kan tone det litt ned. Er vel heller ikke normalt at det snør inne i husene Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Fantastisk bra spill så langt. Dette blir nok GOTY for min del Det eneste negative jeg har kommet over så langt er snøværet som gjør at man ikke ser en pøkk. Så jeg håper de kan tone det litt ned. Er vel heller ikke normalt at det snør inne i husene Husker jeg riktig at du spilte en del bf1 men ikke likte det så godt? Hva syntes du evt gjør spillet bedre enn bf1? Er det alle forandringene de har pratet om eller andre ting du har merket som utgjør forskjell? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Husker jeg riktig at du spilte en del bf1 men ikke likte det så godt? Hva syntes du evt gjør spillet bedre enn bf1? Er det alle forandringene de har pratet om eller andre ting du har merket som utgjør forskjell? Var ikke super fan av BF1 nei. Hovedpunktet må være at de har fokusert på teamwork igjen. Man kan lonewolfe, men spiller man i squad har man en kjempe stor fordel. I BF1 føltes ikke teamwork like viktig. Man regener ikke til 100% uten å ha en medic i squaden, og man har begrenset med ammo så er et must med support. Det at man har begrenset ammo gjør også sånn camping blir begrenset. Nå må faktisk snipere også spille objective. Er sikkert noe jeg har glemt, men det var hvertfall noen av tingene jeg liker med BFV. Endret 28. juni 2018 av TheKims Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Mine observasjoner til nå; For lite ammo(blir alltid tom å ingen vil gi fra seg), for trege animasjoner på reloading og ressing og overdreven mengde clutter. Utenom noen tweaks på dette ser det meeeget lovende ut. Tenger forøvrig 1180 i butikk fort og galt. 100-120fps med low settings i 1440 med et 980ti Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Høres lovende ut det dere sier! Og for all del: rapportèr det dere skriver her til EA/Dice så det blir tatt med i vurderingen! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Mine observasjoner til nå; For lite ammo(blir alltid tom å ingen vil gi fra seg), for trege animasjoner på reloading og ressing og overdreven mengde clutter. Utenom noen tweaks på dette ser det meeeget lovende ut. Tenger forøvrig 1180 i butikk fort og galt. 100-120fps med low settings i 1440 med et 980ti Det høres bra ut egentlig, at man går fort tom for ammo. BF serien har vært altfor hektisk når folk bare spammer kuler overalt. Så hvis man må faktisk tenke over hvor mange kuler man har så høres det ut som GULL i mine ører Gleder meg Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 (endret) Det høres bra ut egentlig, at man går fort tom for ammo. BF serien har vært altfor hektisk når folk bare spammer kuler overalt. Så hvis man må faktisk tenke over hvor mange kuler man har så høres det ut som GULL i mine ører Gleder megBlir nok ammo til meg når "JetzBullet" er med i squaden Endret 29. juni 2018 av Nizzen 2 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Blir nok ammo til meg når "JetzBullet" er med i squaden Trenger dere en sniperautist? ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Trenger dere en sniperautist? Vi trenger ofte spotflare, så ja 2 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 (endret) Vi trenger ofte spotflare, så ja Yay! Flares er relativt hårete nå særlig mtp at spotting er nerfet så hardt? Endret 29. juni 2018 av Mumriken Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 (endret) Oh, høres bra ut. blir ikke mindre gira. Lenge går alphaen? edit: mange skudd har man egentlig, 1-2 ekstra magasiner? Jeg var konstant tom for ammo i BF1 så jeg begynner jo å skjønne at jeg kan støte på en utfordring i bfv Endret 29. juni 2018 av barezell Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2018 (endret) Mener å huske at man har 3 magasiner totalt, ca 90 skudd. Sniper har 20 skudd(?) Kan sjekke det ut litt senere. Man kan plukke opp ammo fra fiender du har drept, så det er ikke helt gærnt Endret 29. juni 2018 av TheKims Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå