Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk bra spill så langt. Dette blir nok GOTY for min del :)

Det eneste negative jeg har kommet over så langt er snøværet som gjør at man ikke ser en pøkk. Så jeg håper de kan tone det litt ned. Er vel heller ikke normalt at det snør inne i husene :p

Lenke til kommentar

Fantastisk bra spill så langt. Dette blir nok GOTY for min del :)

Det eneste negative jeg har kommet over så langt er snøværet som gjør at man ikke ser en pøkk. Så jeg håper de kan tone det litt ned. Er vel heller ikke normalt at det snør inne i husene :p

Husker jeg riktig at du spilte en del bf1 men ikke likte det så godt? Hva syntes du evt gjør spillet bedre enn bf1? Er det alle forandringene de har pratet om eller andre ting du har merket som utgjør forskjell? 

Lenke til kommentar

Husker jeg riktig at du spilte en del bf1 men ikke likte det så godt? Hva syntes du evt gjør spillet bedre enn bf1? Er det alle forandringene de har pratet om eller andre ting du har merket som utgjør forskjell? 

Var ikke super fan av BF1 nei. 

Hovedpunktet må være at de har fokusert på teamwork igjen. Man kan lonewolfe, men spiller man i squad har man en kjempe stor fordel. I BF1 føltes ikke teamwork like viktig.

Man regener ikke til 100% uten å ha en medic i squaden, og man har begrenset med ammo så er et must med support.

Det at man har begrenset ammo gjør også sånn camping blir begrenset. Nå må faktisk snipere også spille objective. 

Er sikkert noe jeg har glemt, men det var hvertfall noen av tingene jeg liker med BFV.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Mine observasjoner til nå;

For lite ammo(blir alltid tom å ingen vil gi fra seg), for trege animasjoner på reloading og ressing og overdreven mengde clutter.

Utenom noen tweaks på dette ser det meeeget lovende ut.

Tenger forøvrig 1180 i butikk fort og galt. 100-120fps med low settings i 1440 med et 980ti

Lenke til kommentar

Mine observasjoner til nå;

For lite ammo(blir alltid tom å ingen vil gi fra seg), for trege animasjoner på reloading og ressing og overdreven mengde clutter.

Utenom noen tweaks på dette ser det meeeget lovende ut.

Tenger forøvrig 1180 i butikk fort og galt. 100-120fps med low settings i 1440 med et 980ti

Det høres bra ut egentlig, at man går fort tom for ammo. BF serien har vært altfor hektisk når folk bare spammer kuler overalt. Så hvis man må faktisk tenke over hvor mange kuler man har så høres det ut som GULL i mine ører :D Gleder meg

Lenke til kommentar

Det høres bra ut egentlig, at man går fort tom for ammo. BF serien har vært altfor hektisk når folk bare spammer kuler overalt. Så hvis man må faktisk tenke over hvor mange kuler man har så høres det ut som GULL i mine ører :D Gleder meg

Blir nok ammo til meg når "JetzBullet" er med i squaden :D Endret av Nizzen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oh, høres bra ut. blir ikke mindre gira. Lenge går alphaen? 

edit: mange skudd har man egentlig, 1-2 ekstra magasiner? Jeg var konstant tom for ammo i BF1 så jeg begynner jo å skjønne at jeg kan støte på en utfordring i bfv :p 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...