barezell Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Hmm burde testa. Men blir vel ikke tid til bfv før nærmere jul ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Jeg tar det til meg men det er et must ja.. ser ut som noen har smørt vaselin utover hele skjermen uten Ja det var veldig interessant å deaktivere/aktivere og virkelig se forskjellene.. Har i grunn bare installert og ikke gjort noen andre innstillinger så mulig jeg går glipp av noe ? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Hmm burde testa. Men blir vel ikke tid til bfv før nærmere jul Ble fort litt tid gitt! Al sundan var et artig og bra kart! Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Veldig kult det nye mappet, men ekstremt cpu krevende! Så drops helt ned til 130fps på det verste! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 haha 130fps... Hadde du sakt 30 så hadde du fått sympati ;D Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Bare 130 fps, stakkars stakkars mann Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Veldig kult det nye mappet, men ekstremt cpu krevende! Så drops helt ned til 130fps på det verste! Devastation får du min fps på? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Devastation får du min fps på? Husker ikke. Skipper den som regel Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Husker ikke. Skipper den som regel Prøv, og regner med at "mesh" er på ultra. Ganske hard for cpu den banen også. Den tester jeg cpu med. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 (endret) Prøv, og regner med at "mesh" er på ultra. Ganske hard for cpu den banen også. Den tester jeg cpu med. texture filtering, texture qty, taa og mesh er på ultra + luma. Kan godt teste, men det er ikke så lavt som underground hvertfall Endret 3. oktober 2019 av Mumriken Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Ryzen gen 1 hater det nye mappet Så er dere advart Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Ryzen Gen 2 også, samt diverse intel i5 cpuer også.. Om man skal gå ut fra chatten? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Syns nye Metro var helt konge! Kaos, men liker veldig godt at det er en del åpnere og med alternative ruter! Tommel opp fra min side! BFV har i grunn ikke hatt mange gode kart, men med Al Sundan, dette og de par andre kartene som har kommet i det siste så begynner det å ligne noe. Endret 4. oktober 2019 av Mala Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2019 Merket ingen forskjell med mitt oppsett. Har låst fps til 99 med riva tuner så jeg holder meg innenfor freesync rangen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ryzen gen 1 hater det nye mappet Så er dere advart Så bra at jeg nettopp oppgraderte fra gen 1 til gen 3 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Er noe annet å spille med squad ja! Ble vill rage på motstanderlaget Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 (endret) Omtrent alle spill er jo mer morsom når man spiller på lag med noen man kjenner, uansett om det går bra eller dårlig. Endret 5. oktober 2019 av oOF Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Omtrent alle spill er jo mer morsom når man spiller på lag med noen man kjenner, uansett om det går bra eller dårlig. Problemet er at de fleste har forlatt BFV, men fikk litt ny giv med det nye kartet Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 virker som det er ganske slapt om man ikke setter seg i kø til nye kartet ja. Starta vanlig conquest 3 ganger rundt 22-23 tiden og kom inn på halvfulle servere hver gang. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Full rulle på PS4 i hvert fall. Aldri problem med noen servere og ingen dårligere ytelse på Operation Underground. Knallmap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå