barezell Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Hmm.. Chatten ble spammet med ping spørsmål og klaging så trur dette var ganske utbredt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Nå i kveld var BF helt konge! Normal ping og alt gikk ultrasmooth Nye squad cuntquest banene er også gøye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Nå i kveld var BF helt konge! Normal ping og alt gikk ultrasmooth Nye squad cuntquest banene er også gøye Synes det er gøy og, men skulle ønske at det var for Conquest og. Men vi får ta det de gir oss. Gleder meg fremdeles til Al-Sudan. Utrolig trege de har vært med den. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) Synes squad conquest nesten alltid blir fullstendig enveiskjøring av det ene laget, derfor gidder jeg ikke spille det. Al Sundan tror jeg blir et bra conquest map, men ikke de to andre. Lofoten likte jeg ikke i det hele tatt, Provence var litt bedre men synes ingen av de føles ordentlig ut som Battlefield. Virker som Operation Underground blir et stort map da. Samme med de tre som kommer i Pacific-oppdateringen senere, de blir sikkert reale Battlefield-maps! Endret 5. september 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Veldig spent på stillehavskrig oppdateringen og kartene der, det blir nok veldig forfriskende! Men med de kommer sikkert en ny runde med bugs og helvete Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Kan faktisk ikke si at jeg har blitt plaget noe særlig av bugs i det hele tatt gjennom spillets levetid, men nå spiller jeg på PS4. Har skjønt at det har vært mye verre på PC, og at det er der problemene med netcode og sånt har vært verst. Tror egentlig ikke jeg har merket noe til det på konsoll, kan ikke huske det i hvert fall. De bugsene jeg har merket er sånne ting som at man ikke fikk CC etter rundene, men det har jo bare noe å si for kosmetiske ting som ikke jeg bryr meg om. Håper stillehavs-oppdateringen inneholder en grand operation med landgang på Iwo Jima, og et map satt i tett jungel på for eksempel Guadalcanal! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Kom det en massiv oppdatering nå? Har 46gb ledig på ssd, men får beskjed om at det ikke er plass til å oppdatere. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Kom det en massiv oppdatering nå? Har 46gb ledig på ssd, men får beskjed om at det ikke er plass til å oppdatere. Tror det var den oppdateringen hvor dem sa at man burde reinstallere spillet. 1 Lenke til kommentar
HawP Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Ikke at man nødvendigvis burde, men heller at det for denne oppdateringen i mange tilfeller antakelig vil gå like raskt å reinstallere som å skulle oppdatere. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Ikke at man nødvendigvis burde, men heller at det for denne oppdateringen i mange tilfeller antakelig vil gå like raskt å reinstallere som å skulle oppdatere. Hvis man ikkje har Optane ssd Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 (endret) Noen som har fått problemer med mouselag? Bare i BF. Ganske heftige lag/stuttering. Ja batteriet er fint. Og har aldri hatt problemet før. Med og uten future frame rendering Endret 10. september 2019 av MrLuni Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Ligger fortsatt med doblet Ping i spillet jeg siden den siste store oppdateringen. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Noen som har fått problemer med mouselag? Bare i BF. Ganske heftige lag/stuttering. Ja batteriet er fint. Og har aldri hatt problemet før. Med og uten future frame rendering Batteriet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Endelig ble Al-Sundan lansert.. Etter 3 måner! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 (endret) Ping tilbake til normalen i spillet nå for min del. Det nye kartet var ganske morro. Spillet føles godt å spille igjen, i hvert fall enn så lenge Og takk til de som satte i gang diskusjonen rundt re-shade for BF!Ingen vei tilbake nå Endret 28. september 2019 av Mala Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Og takk til de som satte i gang diskusjonen rundt re-shade for BF! Jeg tar det til meg men det er et must ja.. ser ut som noen har smørt vaselin utover hele skjermen uten Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Jeg tar det til meg men det er et must ja.. ser ut som noen har smørt vaselin utover hele skjermen uten Legg ut link til oss igjen da Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 (endret) Legg ut link til oss igjen da https://reshade.me/ EDIT: BTW, Luma sharpening er det som er målt til å gi minst/ingen input lag, men adaptive sharpening er også veldig bra Endret 28. september 2019 av Mumriken 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 https://reshade.me/ Er dette 100% legit ifølge Dice? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Er dette 100% legit ifølge Dice? Vel... Mange har spurt, men de har ikke kommet med skikklige svar.. Jeg har brukt det på både bf1 og bfv pga tvungen TAA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå