Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

BFV føles ut som et haste prosjekt, så håper DICE for lov å ta seg tid til å lage et skikkelig BF spill igjen.

Går noen rykter om at de bare hadde 12-16 måneder på seg for å gjøre ferdig BFV, å da blir jo resultatet deretter med utallige bugs og mangel på innhold. Fokuset har også vært litt feil når de presser ut kosmetiske ting før de fikser selve spillet.

Er nok dette som er problemet her. Westie har snakket om 18 måner og det er helt latterlig. Lurer på hvor mye.crunch de har måtte gjennomgå som følger av dette. At de så begynner å ta betalt for cosmetics er helt latterlig. De burde ha skrinlagt det for lenge sien. Jeg mister respekten min for dice hver dag som går.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koser meg fortsatt i ny og ne, er ingen hardcore gamer akkurat, men har ikke merket noen problemer med spillet på en stund. Virker som det aller meste er "fiksa" nå, i hvert fall på PS4. Det har alltid vært bugs i Battlefield og nå er det på et normalt nivå. Det eneste jeg misliker er det ene nye mapet, Mercury. Blir alltid enveiskjøring til et av lagene. Vil gjerne har flere større maps etterhvert også, som Panzerstorm og Hamada.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Stor oppdatering som foregår nå.(PC) Noen som har peil hva den inneholder?

Ser noen syter over BFV. Kjenner meg absolutt ikke igjen. Har storkost meg med spillet siden kom ut. Nå går det mest i firestorm om dagen, og finner det veldig morsomt.

Ooo! Det ser ut som det er Lofoten og Provance som kommer i denne oppdateringen. Hadde håpet på Al-Suldan men man får ta imot dette med åpne armer.

Det er vist en god ide å reinstallere hele spillet. De skal vist ha optimalisert mange av filene. Tror jeg gjør dette. Les her for mer info:

Patch notes:

https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/cz1hiw/

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Takk for info gode gutter. Kjørte oppdatering via "normal" måte og det tok sin tid. En liten test etterpå og fikk med meg at folk noterte litt høyere ping etter oppdatering. Sjekket selv og lå på 60, mot 40-50 tidligere. Kan ha vært tilfeldig, jeg får se litt senere også.

Endret av Gibblay
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Takk for info gode gutter. Kjørte oppdatering via "normal" måte og det tok sin tid. En liten test etterpå og fikk med meg at folk noterte litt høyere ping etter oppdatering. Sjekket selv og lå på 60, mot 40-50 tidligere. Kan ha vært tilfeldig, jeg får se litt senere også.

Det kan ha sammenheng med at rankene til folk blir oppdatert.. Man skal nå kunne ranke opp til 500, men de måtte vist ha en backend løsning som sender dette ut for å aktivere dette, noe de skrev helt nederst i reddit-posten. Så det kan være dette som skaper problemer, og derfor noe høyere ping. Dette er dog kun antaggelser. 

Det tar ganske lang tid å verifisere filene før den starter nedlastingen.. 22 gigabytes skal tydeligvis lastes ned så her er det bare ha tålmodighet dersom man har dårlig linje.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har noen formening om hvilke drivere som spiller best på lag med BFV om dagen? For Pascal kort :)

Godt spørsmål. Jeg bruker de nyeste og det funker fint. Har dog 980 TI. 

Lenke til kommentar

130-140 ping. ganske sykt at de ikke klager lage en eneste patch uten å fucke opp big time. 

Når jeg søkte etter game, så fikk jeg slike 130-150ping servere. 

Gikk inn i browser, og joinet "low ping" servere. Dog pingen er høyere generelt nå. Var også noe serverlagg fra hæ#%¤ avogtil :p

Jaja, var lett å levle opp nå da :D 50-57 på noen timer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

typ 70% av de på serveren hadde 130-150. noen få med 40-50. Blir vel fikset som alt annet men er jo et evig surrball hele spillet :(

har de uttalt noe om problemet?

Opplevde ikke dette her.. Var noe lagg men ikke betydelig. 

Har du gått i serverbrowseren og valgt Europa? Det kan hende du får opp servere for andre regioner. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...