Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Må være jeg som er elendig på å treffe hehe. Tror dere den blir nerfa etterhvert? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Må være jeg som er elendig på å treffe hehe. Tror dere den blir nerfa etterhvert? Trengs ikkje å nerfes, da den er ubrukelig untatt man har "anlegg". Løper man, så må man jo løpe med pistol Er man god, så er "alle" våpen gode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Trengs ikkje å nerfes, da den er ubrukelig untatt man har "anlegg". Løper man, så må man jo løpe med pistol Er man god, så er "alle" våpen gode. Godt poeng. Er en del som klager en del om den. Men er nok en liten gjeng som er hylekor. Håper RSP lar en begrense snipere blir til tider litt mye an det. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 (endret) Lofoten lets go https://youtu.be/zVy9_DyIosQ?t=22 Endret 5. juni 2019 av Lixxon 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Fett. Hadde vært gull om det slapp alle på en gang og pusta liv i spillet, men de kommer vel til å tyne ut ett og ett i flere måneder fremover? Lenke til kommentar
Helden Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Trengs ikkje å nerfes, da den er ubrukelig untatt man har "anlegg". Løper man, så må man jo løpe med pistol Er man god, så er "alle" våpen gode. Den har jo meget god noscope og da ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Fett. Hadde vært gull om det slapp alle på en gang og pusta liv i spillet, men de kommer vel til å tyne ut ett og ett i flere måneder fremover? Første kart kommer i juni, neste i Juli. Så kommer Pacific Theater senere i år. Gleder meg til det nye innholdet! Håper vi får skip som kan kjøres når Pacific tingene kommer. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Første kart kommer i juni, neste i Juli. Så kommer Pacific Theater senere i år. Gleder meg til det nye innholdet! Håper vi får skip som kan kjøres når Pacific tingene kommer. Det er litt blæ, men er i det minste bra at det er prioritet nå. Noe det burde vært fra starten av. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Problemet er ikke bare antall maps fra starten men man blir jo lei dem etter 30 timer Nå har jeg ikke spilt BF5 på et par måneder men husker nå knapt et eneste kart, dårlig tegn Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Det er jo kjempe bra! Boom 30 nye timer med hygge! 3 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 (endret) Det er jo kjempe bra! Boom 30 nye timer med hygge! Tror du misforsto poenget mitt Endret 5. juni 2019 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Problemet er ikke bare antall maps fra starten men man blir jo lei dem etter 30 timer Nå har jeg ikke spilt BF5 på et par måneder men husker nå knapt et eneste kart, dårlig tegn Dement kanskje? 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Tror du misforsto poenget mitt Prøver bare hjelpe deg være positiv Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Lofoten og provence kommer som vanlig conquest 64p maps eller? Ble litt skeptisk når det står CQC ved de. Mener Westie sa en gang at det skulle komme et par egne maps til 5vs5. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Lofoten og provence kommer som vanlig conquest 64p maps eller? Ble litt skeptisk når det står CQC ved de. Mener Westie sa en gang at det skulle komme et par egne maps til 5vs5.Ikke conquest. Bare 5v5. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Ikke conquest. Bare 5v5. Sikkert mange som kommer til å klage på det, får man endelig kart så er 2 av 5 (?) I en mode de fleste ikke spiller. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 5v5? Er det noe nytt i battlefield eller noe jeg aldri har enset? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 5v5? Er det noe nytt i battlefield eller noe jeg aldri har enset? Tja.. Vi hadde det i bf1 incursions Det var riktignok en stand alone dl som ikke ble særlig poppis, men det hadde en viss underholdningsverdi når du først kom inn i en runde 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Håper ikke dem nerfer AT-rifla hvertfall, gjør dem det blir den hvertfall ubrukelig. Holder på med den challengen hvor jeg trenger headshots på over 100 meter, irriterende den der da rifla suger på den avstanden Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Tja.. Vi hadde det i bf1 incursions Det var riktignok en stand alone dl som ikke ble særlig poppis, men det hadde en viss underholdningsverdi når du først kom inn i en runde Skjønner. Kjøpte aldri utvidelsene så da har jeg nok aldri vært borti det. Takk for oppklaringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå