BenWhittaker Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg har spilt jevnt og trutt siden release og storkoser meg! Gleder meg til å prøve BR, ser jo sykt gøy ut! Lenke til kommentar
Salten Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Takler ikke BR-sjangeren, men ett forsøk innen BF skal jeg jammen meg prøve å like Er enig i deg her. Prøvd 2 runder Fortnite, that's it. Men aktive på BF, så må selvfølgelig prøve ut dette og se om det kan falle i smak. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2019 Takler ikke BR-sjangeren, men ett forsøk innen BF skal jeg jammen meg prøve å like Hva er det du ikke takler med BR? Grunnen til at jeg liker BR er at når man skyter noen så betyr det noe. De har ikke mulighet for å spawne inn igjen. Samme gjelder når man selv blir skutt, så spillestilen blir litt annerledes enn i spill hvor man bare kan spawne inn igjen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Den traileren der er den beste siden BF1-traileren med Seven Nation Army. Har ikke spilt mye BF5 (fenget ikke så mye som jeg håpet), men spent på Firestorm! 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Skal tru om Firestorm slippes kl24? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Skal tru om Firestorm slippes kl24? Det hadde overrasket meg.. De pleier å aktivere slike ting rundt 10 - 12 på dagen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 (endret) Klokka 10. Jepp 2:00 AM PDT – Los Angeles 5:00 AM EDT – New York 9:00 AM UTC – England 10:00 AM CET – germany 12:00 PM MSK – Moskau 17:00 PM CST – Beijing 18:00 PM JST – Tokyo Endret 24. mars 2019 av Nizzen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2019 Laster ned 10 GB her nå, men det kan være oppdateringer og slikt siden jeg ikke har spilt BF siden før jul. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Var en oppdatering på 5,1 GB sist torsdag, tipper det lå en del der som bare venter på aktivering. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Er full rulle på slagmarken nå Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Er full rulle på slagmarken nå Er full rulle på jobb også 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Rakk en runde før jeg dro på jobb. Sikkert fantastisk fett for de som liker BR, det tror jeg dette er. Men det er nok ikke noe for meg. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Har prøvd et par runder nå, veldig intenst (som sikkert alle BR er), men absolutt moro! Blir nok deilig å slappe av med en runde conquest innimellom Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Er full rulle på jobb også Aye! Skal dit om ett par timer Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Ble litt som jeg fryktet. Mest skuffende at man ikke har en egen Firestorm lvl. Null egen progresjon. Tar altfor lang tid å starte en match også, flere minutter venting hver gang. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2019 Lootinga i Firestorm må være noe av det værste jeg har vært borti i et BR spill. Spillet har også klikket de to gangene jeg har prøvd moden. Firestorm har absolutt potensiale, men føler ikke de er helt i mål. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Det å loote er totalt kaos. Sammenlignet med Apex er jo dette milevis unna. Hvor ikke bare ha en boks per fiende. Nå ligger det haugevis med loot I en haug, helt umulig å loote raskt og effektivt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Ja her kommer man til å stryke med flere ganger i mens man prøver å orientere seg i loot kaoset Men dette kan kanskje bli det første BR-type spillet jeg kanskje giddder å spille. Håper bare noen kompiser omsider orker å skaffe seg BF V, er jo ett beleilig salg på spillet, igjen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Mye for penga hvis man kjøper BFV nå, ligger vel fortsatt på tilbud? Litt mer innhold, det meste av bugs er fikset, ting er tweaka til det bedre og Firestorm har kommet. Nytt map igjen om en måneds tid. Er fortsatt langt fra lei, jeg! Koser meg veldig med conquest. Hvis Firestorm kan få flere til å spille vanlig Battlefield også er det kjempebra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå