Nizzen Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 What do real Battlefield 5 Players actually think about the game 4 Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 ^ | Han franske der var best syns jeg 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Vi i NFN fikk litt "skryt" 3 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Vi i NFN fikk litt "skryt" Hehe najs Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) #35 i verden på "heals" på pc https://battlefieldtracker.com/bfv/leaderboards/stats/origin/Heals?page=1 Krever litt heal for å holde noen av "DPS" folka i live i fronten Endret 3. februar 2019 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Hadde ei morsom runde på Hamada til ei forandring 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Skjønner ikke hvordan folk får til slikt! Kudos til deg Jeg er nok mer på nivå med "CME4642" hvis jeg skal prøve å sammenlikne meg med noen der :/ Hvilken klasse spiller du? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) Hamada har vokst på meg skikkelig. Veldig gøy å spurte mellom D, B og C-flaggene med Thompson. Mange idioter som ligger rolig og sniper, så det er flanking på flanking. Mapet er så stort at man helst fokuserer på den ene siden av brua i løpet av en runde, så tar man andre siden neste gang føles det nesten som to maps i ett! Endret 4. februar 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Skjønner ikke hvordan folk får til slikt! Kudos til deg Jeg er nok mer på nivå med "CME4642" hvis jeg skal prøve å sammenlikne meg med noen der :/ Hvilken klasse spiller du? Er greitt å få mye poeng, er bare å spamme meds og supplies som en madman. Aim derimot, kan vel strengt tatt bare trenes med MYE spilling. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Skjønner ikke hvordan folk får til slikt! Kudos til deg Jeg er nok mer på nivå med "CME4642" hvis jeg skal prøve å sammenlikne meg med noen der :/ Hvilken klasse spiller du? Spiller scout, men er ikke hver gang det blir så bra akkurat Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) Gewehr 43 med 3x er helt nydelig på Hamada (og alle andre kart:p) Endret 4. februar 2019 av barezell 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Skjønner ikke hvordan folk får til sikter. Forrige gang jeg brukte noe annet enn iron sights var i Battlefield 4! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Skjønner ikke hvordan folk får til sikter. Forrige gang jeg brukte noe annet enn iron sights var i Battlefield 4! Jeg har som regel pleid å bruke red dot, holo eller hva enn som er i spillene. Har alltid sikter med zoom generelt. Ble derfor ekstremt overrasket og har funnet mye glede i 3xen i BFV Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 3x syns jeg gir i både pose og sekk, man får mer zoom, samtidig som det er fullt mulig å spraye med full auto og være forholdsvis nøyaktig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Bruker det kun på semi auto. STG, sturm og medic kjører jeg iron sights. Men hørt flere som kjører 3x på alt og digger det. Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Og hva slags gaming mus bruker folket her inne til BFV ? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Og hva slags gaming mus bruker folket her inne til BFV ? https://www.komplett.no/product/867564/datautstyr/pc-tilbehoer/mustastatur/gaming-mus/logitech-g502-proteus-spectrum-rgb-sort# 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2019 https://www.komplett.no/product/867564/datautstyr/pc-tilbehoer/mustastatur/gaming-mus/logitech-g502-proteus-spectrum-rgb-sort# Bruker samme mus. Synes Razer DeathAdder har bedre passform, men kvaliteten er ikke på samme nivå som Logitech. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå