Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Menyene og UI-et i BF1 var langt mer oversiktlig, penere og mer polert enn i dette spillet. Jeg mener dette er det største problemet i BFV akkurat nå. Heldigvis blir det bedre over tid. Killcammet kan de bare skrote. Fotskritt-lyden har endelig blitt bedre, men de har overdrevet for mye. Man blir jo paranoid når man hører skrittene altfor godt. Opplevde også å sitte i fly og høre skritt på bakken da jeg fløy lavt. Haha. Elsket forøvrig spillet ellers. Akkurat nå koser jeg meg med MG42 og lagspill, utrolig effektivt med dekningsild og å rykke fremover med litt ordentlige taktikker. Veldig gøy! Menyen var ikke akkurat bra i BF1 heller, har vært bortimot copy/paste siden det første Battlefront. Virker ut til å være designet rundt konsoll først og fremst. Savner så inderlig Battlelog, ja den var ræv i starten, men den ble bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Har aldri brydd meg om PC og knapt testet BF1 der, så mulig det er et poeng, ja. Men jeg likte menyene godt i BF1, så klart mindre innhold som skulle organiseres i det spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Da skal omsider EOR coins være fikset for de som er level 50. Får håpe folk også får tildelt alt det utestående snart. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Flere som sliter med connection to EA online nå? Edith: spiller på Xbox. Endret 25. januar 2019 av ~ David ~ Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Da skal omsider EOR coins være fikset for de som er level 50. Får håpe folk også får tildelt alt det utestående snart. heh, fikk 130k eller noe. Flere som sliter med connection to EA online nå? Edith: spiller på Xbox. EA surrer med Anthem demo launchen. Alt er texas. vært en del trøbbel med serverne i BFV i kveld. Antar det henger sammen. Endret 26. januar 2019 av Omnia vincit amor 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Ok, takk for svar =) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Hvordan er det egentlig med kommende kart til BF V? Jeg hadde aldri noen problemer med å betale for premium pass, siden det alltid var verdt det i lengden. Nå som alt av DLC er gratis så er jeg litt redd for mengden og kvaliteten på det vi får ? Endret 25. januar 2019 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Hvordan er det egentlig med kommende kart til BF V? Jeg hadde aldri noen problemer med å betale for premium pass, siden det alltid var verdt det i lengden. Nå som alt av DLC er gratis så er jeg litt redd for mengden og kvaliteten på det vi får ? Det gjenstår å se, så langt så har det ikke vært noe verre enn hva BF1 var på samme tid etter release. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Mulig det, men det er bare noe med kartene i BF V som gjør meg så raskt...mett? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Det var vel hovedproblemet for veldig mange i bf1 og. Er ikke samme kvaliteten på kart som 1942, bf2, bc2 og 2142. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Spilt rett i overkant av 50 timer, er lvl 50, ER ganske lei de fleste kartene. Er det drøyt å si at man føler man har sett alt allerede etter 50 timer? Det er nå ikke en jeg kjenner som enda spiller spillet, 3 måneder etter release. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Spilt rett i overkant av 50 timer, er lvl 50, ER ganske lei de fleste kartene. Er det drøyt å si at man føler man har sett alt allerede etter 50 timer? Det er nå ikke en jeg kjenner som enda spiller spillet, 3 måneder etter release. Spille alene er bånn i bøtta. Spille med kjentfolk og konge. Der er hele forskjellen Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Jeg elsker å spille alene, men klart det er gøyere med en squad med kjente. Har ikke mulighet til å spille med mic pga små barn som sover lett, men koser meg på egen hånd og bidrar i random squads, og jeg nyter hvert minutt. Synes kartene er helt fine, oppdager nye områder og taktikker stadig vekk. Men seff, sier ikke nei takk til flere maps 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Spille alene er bånn i bøtta. Spille med kjentfolk og konge. Der er hele forskjellen Henger meg på denne. Spilt mye alene denne gangen, men hadde en helg meg en god gjeng som var kjempebra. Syntes de fleste mappene er greie, men i BF4/3 som er favorittene spilte jeg mye med kjentfolk og det var noe helt annet. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Spiller aldri alene. logger ikke på om det ikke er folk på disc heldigvis er så og si aldri et problem. Merker jeg får dosa mi raskere enn i starten og jeg irriterer meg mer og mer over hyppigere grenade rifle og piat bruk. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Jeg kommer meg ikke forbi de første questene i TOW for å unlocke ZK-383. De har sluttet å telle. Tips? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Jeg kommer meg ikke forbi de første questene i TOW for å unlocke ZK-383. De har sluttet å telle. Tips? Questene for å unlocke ZK-383 ble avsluttet i forrige uke, men du kan kjøpe den for 1500 CC neste uke vil jeg tro Du kan bare unlocke MAS44 denne uka her. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 Questene for å unlocke ZK-383 ble avsluttet i forrige uke, men du kan kjøpe den for 1500 CC neste uke vil jeg tro Du kan bare unlocke MAS44 denne uka her.Fan... Takk for oppklaringen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Mulig det, men det er bare noe med kartene i BF V som gjør meg så raskt...mett? Ganske metta på BFV selv for øyeblikket, denne runden med Tides of war var undervelmende (hadde virkelig håpt at rush skulle være litt mer tilgjengelig), så har sagt opp Origin Premier. Blir vel å reaktivere det rundt Anthem release og Trial by Fire. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Det er nå ikke en jeg kjenner som enda spiller spillet, 3 måneder etter release.Mesteparten av mine forsvant pga. BF1. Og de har ikke kommet tilbake pga. BFV. (Men har ikke kjøpt BFV enda selv heller så..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå