Comma Chameleon Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Er enig i at skybox burde være større. Har kanskje noe med ytelse å gjøre? Eller for å presse fly til å være i kampen og ikke bare fly rundt og kjempe mot andre fly. Personlig likte jeg det bedre når man måtte ta av selv langt unna. Men så var det problemet med camping på flyplassen og spawnkilling Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg synes også fly i "1942" var bedre. Man hadde tid til å line opp skikkelig og legge en liten plan for ruta man skulle fly før man leverte. I tillegg likte jeg at man måtte fly tilbake til basen og ta minimum en touch-and-go for å lade ny runde med ammunisjon og bomber. Det skulle jeg gjerne likt å se i BF V også. Det er egentlig ganske håpløst å komme med slike tilbakemeldinger til dem nå som alt er designet og de i praksis bare finpusser på assets og verdier.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2018 Det går jo i riktig retning hvertfall. BF3 var helt håpløst med tanks som spammet ned objective i Rush. BF4 var litt bedre når man hadde cooldown, men de kunne fortsatt campe med tanks lang unna objective. Nå når de må fylle på med ammo tror jeg det blir litt mere balansert mellom infanteri og kjøretøy 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Selvom det hadde vært mer riktig om fly måtte lande for å fikse ammo så hadde det fort blitt til at det er veldig enkelt og campe fly i landing/take off. Av denne grunnen trur jeg er tullete ikon i lufta kan være en god løsning selvom jeg synes det ødelegger langt mer immersion enn damer med cyborg armer Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Uansett hvordan BF5 kommer til å bli, så skal jeg spille det med NFN gutta. ...og uansett hvordan BF5 blir, så blir ikkje alle fornøyde. Det er helt sant 1 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Uansett hvordan BF5 kommer til å bli, så skal jeg spille det med NFN gutta. ...og uansett hvordan BF5 blir, så blir ikkje alle fornøyde. Det er helt sant vi skal storkose oss, samt vinne masse! Hilsen en av NFN gutta. BFV allerede kjøpt vettu Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 (endret) Løsning på takeoff/touch-and-go/landing med fly kunne vært om man spawner i flyet, som vi gjør i BF3, 4 og 1, med en egen luftfart-sone som det er i de nevnte spillene, hvor man ikke kan ferdes til fots over lang tid før man blir tatt av spillet. Endret 19. juni 2018 av OlaHaldor Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2018 Noen som vet om de kommer med custom servere i BFV? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg blir overrasket om man ikke kan leie og lage egne regeloppsett (som feks å kutte ut 3D spotting) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Jeg blir overrasket om man ikke kan leie og lage egne regeloppsett (som feks å kutte ut 3D spotting) Du mener den som funksjonen som er fjernet alt ? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Oi! Det har gått meg hus forbi. Trodde man kunne leie server direkte fra inne i BF1 menyen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Oi! Det har gått meg hus forbi. Trodde man kunne leie server direkte fra inne i BF1 menyen ? Mente at 3D spotting er fjernet / kraftig endret. Server leier du rett i menyen ja: https://help.ea.com/en-us/help/battlefield/battlefield-1/battlefield-1-rental-servers/ Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Mente at 3D spotting er fjernet / kraftig endret. Server leier du rett i menyen ja: https://help.ea.com/en-us/help/battlefield/battlefield-1/battlefield-1-rental-servers/ Det var så viktig å få fjernet...meget irriterende at nubs på laget får kills ez fordi de ser små trekanter market på spillerne... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Det var så viktig å få fjernet...meget irriterende at nubs på laget får kills ez fordi de ser små trekanter market på spillerne... Litt rart at noobs valgte hardcore i bf4, fordi da fikk man 1 shot kill uansett med sniper Folk lå mere i skogen enn å ta objektiv... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Positivt å få vekk 3d spotting. Gjør at man faktisk må bruke øya! Så veldig veldig klar for bfv. hype hype hype! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Jøss, må bare sette ned tåle evig nå så er det jo HC mode Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Jøss, må bare sette ned tåle evig nå så er det jo HC mode Syns ikke det er så ille i BF1 nå i forhold til når det var nytt, TTK har visstnok blitt justert. Spent på hvordan de løser HC mode med karaktermodifisering, ut i fra det jeg har lest er det ikke lett å skille de forskjellige lagene, så det kan jo fort føre til at man blafrer ned en lag kamerat. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) Det er noe de forhåpentligvis gjør noe med i løpet av alpha/beta perioden. Som du sier, i kampens hete så er det visstnok veldig vanskelig å se om det er "friend or foe" slik det er i dag. I vanlig mode så kan det bli et problem også, i og med det er litt mer mangel på ammo i bf5 så har man ikke råd til å sløse dem bort på en medspiller Endret 21. juni 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 enig. Synes det er gøy med litt customization men det kan ikke bli fortnite liksom. Må være tilpasninger som hører nogen lunde hjemme i settingen og gjerne forskjellige i forhold til hvilken hær/klasse man har. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 I Battlefield Heroes var klærne til det britiske laget grønt, brunt, blått. Lyse farger liksom. Mens tyskerne hadde grå, sort, rødt. Det var aldri noe problem å skille på lagene når man så noen på avstand. Kanskje det blir noe lignende i BFV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå