Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V

Anbefalte innlegg

Er enig i at skybox burde være større. Har kanskje noe med ytelse å gjøre? Eller for å presse fly til å være i kampen og ikke bare fly rundt og kjempe mot andre fly.

Personlig likte jeg det bedre når man måtte ta av selv langt unna. Men så var det problemet med camping på flyplassen og spawnkilling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes også fly i "1942" var bedre. Man hadde tid til å line opp skikkelig og legge en liten plan for ruta man skulle fly før man leverte.

I tillegg likte jeg at man måtte fly tilbake til basen og ta minimum en touch-and-go for å lade ny runde med ammunisjon og bomber. Det skulle jeg gjerne likt å se i BF V også.

Det er egentlig ganske håpløst å komme med slike tilbakemeldinger til dem nå som alt er designet og de i praksis bare finpusser på assets og verdier..  :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det går jo i riktig retning hvertfall. BF3 var helt håpløst med tanks som spammet ned objective i Rush.

BF4 var litt bedre når man hadde cooldown, men de kunne fortsatt campe med tanks lang unna objective.  Nå når de må fylle på med ammo tror jeg det blir litt mere balansert mellom infanteri og kjøretøy

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selvom det hadde vært mer riktig om fly måtte lande for å fikse ammo så hadde det fort blitt til at det er veldig enkelt og campe fly i landing/take off. Av denne grunnen trur jeg er tullete ikon i lufta kan være en god løsning selvom jeg synes det ødelegger langt mer immersion enn damer med cyborg armer :p

Lenke til kommentar

Løsning på takeoff/touch-and-go/landing med fly kunne vært om man spawner i flyet, som vi gjør i BF3, 4 og 1, med en egen luftfart-sone som det er i de nevnte spillene, hvor man ikke kan ferdes til fots over lang tid før man blir tatt av spillet.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg blir overrasket om man ikke kan leie og lage egne regeloppsett (som feks å kutte ut 3D spotting)

Du mener den som funksjonen som er fjernet alt ?  :hmm:

Lenke til kommentar

Det var så viktig å få fjernet...meget irriterende at nubs på laget får kills ez fordi de ser små trekanter market på spillerne...

Litt rart at noobs valgte hardcore i bf4, fordi da fikk man 1 shot kill uansett med sniper :D

Folk lå mere i skogen enn å ta objektiv...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jøss, må bare sette ned tåle evig nå så er det jo HC mode :p

Syns ikke det er så ille i BF1 nå i forhold til når det var nytt, TTK har visstnok blitt justert.

Spent på hvordan de løser HC mode med karaktermodifisering, ut i fra det jeg har lest er det ikke lett å skille de forskjellige lagene, så det kan jo fort føre til at man blafrer ned en lag kamerat. 

Lenke til kommentar

Det er noe de forhåpentligvis gjør noe med i løpet av alpha/beta perioden. Som du sier, i kampens hete så er det visstnok veldig vanskelig å se om det er "friend or foe" slik det er i dag.

I vanlig mode så kan det bli et problem også, i og med det er litt mer mangel på ammo i bf5 så har man ikke råd til å sløse dem bort på en medspiller :)

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...