TheKims Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 (endret) Tråden for diskusjon rundt Battlefield V. Offisiell BFV Discord. De legger ut nyheter, info etc der. Patchnotes 14.11 2018 finner du her. Patchnotes 05.12 2018 her Endret 6. desember 2018 av TheKims 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Var sikker på det skulle bli Vietnam pga V'en. Da blir det å hoppe over dette. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 2. verdenskrig kan bli knall, men håper bare de ikke overdriver med tanke på våpen og teknologi, som jeg nesten regner med de kommer til å gjøre. Hadde virkelig likt om de gikk mer tilbake til røttene, men spørs hvor mye de kommer til å endre på den nåværende oppskriften. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 2. verdenskrig kan bli knall, men håper bare de ikke overdriver med tanke på våpen og teknologi, som jeg nesten regner med de kommer til å gjøre. Hadde virkelig likt om de gikk mer tilbake til røttene, men spørs hvor mye de kommer til å endre på den nåværende oppskriften. Hva mener du med røttene? Som å f.eks starte fly fra flystripa? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2018 Hadde faktisk hvert kult visst fly og heli må fly til hjembasen for å reparere og fylle på ammo. De hadde vel noe sånt i BF2, eller var det 1942? Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Hadde faktisk hvert kult visst fly og heli må fly til hjembasen for å reparere og fylle på ammo. De hadde vel noe sånt i BF2, eller var det 1942? Helikopter i andre verdenskrig? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2018 (endret) Hadde faktisk hvert kult visst fly og heli må fly til hjembasen for å reparere og fylle på ammo. De hadde vel noe sånt i BF2, eller var det 1942? Helikopter i andre verdenskrig? Skrev bare generelt. Vi vet jo ikke med 100% sikkerhet at det blir WWII. Kan jo også være at spillet utfolder seg over flere år sånn som det var i BF4 med hover tanks, railgun osv. Endret 21. mai 2018 av TheKims Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Det er jo mye mulig at det er en V, og ikke et romersk tall. En eller annen personlighet hadde tweetet om den kommende informasjonen om "Battlefield 5". Det hadde Dice retweetet og skrevet V* Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Kanskje det ikkje er krig lengre, og det er V (peace) Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Jeg for min del håper at det er Vad Company 3 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Bare det ikke blir et rent vattle-royale spill. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Som Battlefield V-eteran håper jeg det blir WW2. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Kanskje det ikkje er krig lengre, og det er V (peace) England VS Tyskland emblem i toppen der og Luftwaffe pilotbriller. Tenker det er greit bekreftet at det er WW2 setting. Men ja, handling over tid og flere eraer hadde vært moro Endret 22. mai 2018 av Mala Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 2. verdenskrig kan bli knall, men håper bare de ikke overdriver med tanke på våpen og teknologi, som jeg nesten regner med de kommer til å gjøre. Hadde virkelig likt om de gikk mer tilbake til røttene, men spørs hvor mye de kommer til å endre på den nåværende oppskriften. Hva mener du med røttene? Som å f.eks starte fly fra flystripa? Det og, men tenker like mye på større kart med færre punkter så en får både taktisk frihet og fokuserte kamper. For min del hadde El Alamein fra battlefield 1942 vært drømmekartet. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Kanskje det ikkje er krig lengre, og det er V (peace) England VS Tyskland emblem i toppen der og Luftwaffe pilotbriller. Tenker det er greit bekreftet at det er WW2 setting. Men ja, handling over tid og flere eraer hadde vært moro Usikker på om du er klar over det, men V-tegnet til Churchill symboliserer victory, ikke peace. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) Ja? Battlefield V? Victory? Du greide ikke se koblingen? Eller var det Nizzen du hintet til? Endret 23. mai 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Ja da blei det 2. Verdenskrig, Skandinavisk operation Norsk-warstory Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) Ja? Battlefield V? Victory? Du greide ikke se koblingen? Eller var det Nizzen du hintet til? Det kunne virke som om du linket til Churchill pga "peace"-kommentaren. Uansett, spennende med norsk kampanje i spillet. Selvsagt med kvinne i hovedrollen. Edit: Ikke premium pass. Ikke P2W. Lover bra Edit: Hva i all? Har Fortnight og COD fått barn? Var ikke traileren en eneste rotete smørje? Endret 23. mai 2018 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Var det virkeligt nødvendigt å ha ein event rundt ein trailer som er så dårlig? Eg sier ikkje at spillet er dårligt, men den traileren var jo tragisk... Positivt med premium pass, men det var det eineste eg fikk ut av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå