Ploppe Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Hater å kjøpe produkter som ikke blir hyllet.Javel...Er fornøyd likevel jeg, positiv omtale eller ei. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Kjøpte den da den kom ut. Gikk fra Samsung, og må si meg veldig fornøyd. 10/10 er riktig karakter imo. Fra Samsung....? Hvilken Samsung??? Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Nettopp kjøpt denne, tilbud på Elkjøp denne uken. Har OneCall og får ikke MMS til å fungere, får ikke sendt ut. Prøvd å endre innstillinger jfr info på nettsiden deres, men intet hell. Forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Nettopp kjøpt denne, tilbud på Elkjøp denne uken. Har OneCall og får ikke MMS til å fungere, får ikke sendt ut. Prøvd å endre innstillinger jfr info på nettsiden deres, men intet hell. Forslag? MMS går supertregt hos Onecall. Har merket dette selv og trodd det var noe galt, jeg bruker ikke Nokia... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Tok akkurat en test til med Onecall, og nå går de ut, men ikke inn (herregud). Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Nettopp kjøpt denne, tilbud på Elkjøp denne uken. Har OneCall og får ikke MMS til å fungere, får ikke sendt ut. Prøvd å endre innstillinger jfr info på nettsiden deres, men intet hell. Forslag? Pass på at datatrafikk er aktivert, du kan også prøve å slå på roaming, hender dette skaper en bug som gjør at datatrafikk ikke fungerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Pass på at datatrafikk er aktivert, du kan også prøve å slå på roaming, hender dette skaper en bug som gjør at datatrafikk ikke fungerer. Dette er påslått hos meg men min erfaring er at MMS går ufattelig tregt hos dem. Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 (endret) MMS går supertregt hos Onecall. Har merket dette selv og trodd det var noe galt, jeg bruker ikke Nokia...Skifta fra Lumia 640, hadde ikke noe trøbbel med MMS der, verken sending eller mottak. Pass på at datatrafikk er aktivert, du kan også prøve å slå på roaming, hender dette skaper en bug som gjør at datatrafikk ikke fungerer.Data er på, roaming er på. Jeg får ta en chat med dem i morgen tenker jeg. Endret 5. august 2018 av Finholt Lenke til kommentar
Ploppe Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Skifta fra Lumia 640, hadde ikke noe trøbbel med MMS der, verken sending eller mottak.Data er på, roaming er på.Jeg får ta en chat med dem i morgen tenker jeg. Jeg har ikke noe problem med min, bruker KomplettMobil. Synes det var uvant at mobildata må være på, det var ikke slik på min gamle Lumia930, der gikk og kom mms uavhengig av om mobildata var slått på eller ei. Synes fortsatt at det er helt ok og god telefon til «fornuftig» pris. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Har noen av dere med denne telefonen problemer med WiFi når routeren bytter mellom båndene (2,4GHz og 5GHz)? Jeg har en Asus router med smart connect, som gjør at routeren velger hvilken frekvens (2,4GHz, 5GHz nr1 eller 5GHz nr2) enhetene skal være tilkoblet avhenig av last på routerens cpu, båndbredde til enheten og dekning. På min samboer sin Nokia 7+ slår wifi seg av i en stund når routeren bytter frekvens. Hvis hun da har av mobildata, så har hun ikke nett. Frustrerende. På mine Oneplus 3 og 5, samt Huawei, Samsung og Teclast nettbrett, samt 2 laptoper klikker ikke dette. For å løse problemet har jeg nå gjort det slik at Nokian bare får lov å være tilkoblet 5GHz nr2, men det gjør også at hun mister dekning ute i hagen. 2,4GHz er jo tregt, men sikkert nok båndbredde. Men aller helst skulle jeg hatt smart connect til å fungere på hennes telefon. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 2.4GHz er jo ikke nødvendigvis så mye tregere. På en telefon vil du neppe merke forsjell. Bruker bare 2.4GHz til mine mobiler og nettbrett pga bedre dekning, og 5GHz til pcer og slikt som kan dra nytte av det. Lenke til kommentar
Ploppe Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Kobler fast til 5GHz, kan gå inn til naboen vegg i vegg og likevel ha nett. Går uansett med mobildata på hele tiden, den velges automatisk vekk ved kjent wifi og kobler seg på når tilgang blir borte. Bruker ikke data av betydning på det, jeg har bare 4gb abonnement og sitter med 6-8gb på rollover...så for min del holder det i massevis. Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Det var visst et problem for OneCall med denne mobilen. Jeg lurte på om det også gjaldt andre operatører, men det visste de ikke. De hadde heller ikke kjennskap til problemer med andre nokiamobiler med Android One. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Virker med VOLTE hos ICE. Pluss i margen! Lenke til kommentar
humstad Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Kjøpte en Nokia 7 Plus for 1 mnd siden. Måtte på den tiden levere tilbake to utgaver pga av samme feil begge ganger. Skjermen gikk i svart, selv om mobilen var på. Veldig skuffet! Var gøy å ha Nokia igjen! Synes også at fingersensoren ikke var så presis som på min forrige da (Honor 8). Men nå sitter jeg igjen med et gavekort på Elkjøp uten at jeg vet hvilken telefon jeg skal kjøpe meg. Xiaomi Mi A2 frister, men skremt av dårlig batteri Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Ville ventet å sett om dem tar inn Oneplus 6T som det ryktes om, så gått for den. Dem selger 6ern nå men den er ute av produksjon og ikke værdt fullpris fortsatt. Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Nå fungerer MMS for min del, men en sak nå er at når jeg ringer til noen så kommer det ikke noe lyd før noen svarer eller legger på, eller svarer. Ingen "ringelyd" hos meg som indikerer at det ringer i andre enden. Stort sett fornøyd med mobilen, det jeg har å utsette på den er at jeg opplvever skjermen som noe treg, det er ikke alltid at den registrerer all berøring. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Er det virkelig noen som bruker MMS i 2018? Nesten imponerende at du fikk det til å fungere. Lenke til kommentar
humstad Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Nå fungerer MMS for min del, men en sak nå er at når jeg ringer til noen så kommer det ikke noe lyd før noen svarer eller legger på, eller svarer. Ingen "ringelyd" hos meg som indikerer at det ringer i andre enden. Stort sett fornøyd med mobilen, det jeg har å utsette på den er at jeg opplvever skjermen som noe treg, det er ikke alltid at den registrerer all berøring. Slet med det samme mtp skjermen jeg også. Fikk heller ikke sendt mms. Ringte telia og fikk hjelp. Måtte nullstille ett eller annet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Er det virkelig noen som bruker MMS i 2018? Nesten imponerende at du fikk det til å fungere. Bruker det til å sende bilder til mormor. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg