AfterGlow Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 «Steam Link» lanseres til Android og iOS.Nå kan du strømme hele Steam-biblioteket ditt rett til mobilen eller nettbrettet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Streames det fra "skyen" eller egens PC? Lenke til kommentar
Dustdevil Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Da blir det kanskje endelig Stardew Valley på mobilen? Lenke til kommentar
G Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Hvor mye RAM, hvilke krefter på CPU/APU og lagring kreves på nettbrettet? Kan en forvente at dette vil fungere via 4G/5G en gang inn i framtiden? 1 Lenke til kommentar
Super-Stian Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Hvor mye RAM, hvilke krefter på CPU/APU og lagring kreves på nettbrettet? Kan en forvente at dette vil fungere via 4G/5G en gang inn i framtiden? Håper virkelig det vil støtte 4G/5G i framtiden, å ikke minst mer enn bare streaming over felles nettverk :-) Kult å kunne spille alt jeg har i Steam biblioteket fra hvor som helst bare det er god nok god nok wifi/hastighet. 4 Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 For min del helt uinteressant å streame spill til mobilen mens jeg er hjemme, men når dette blir tilgjengelig via mobilnett blir det brått veldig interessant Lenke til kommentar
yooman Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Hvor mye RAM, hvilke krefter på CPU/APU og lagring kreves på nettbrettet? Kan en forvente at dette vil fungere via 4G/5G en gang inn i framtiden? virker nok ikke over nettet vil jeg tro, men man kan sikkert hacke seg til med hamachi tror jeg Lenke til kommentar
SLETTMEG123 Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Skjønner ikke helt hvorfor man vil streame fra PCen til mobilen din når du er i samme hus... men ok. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Skjønner ikke helt hvorfor man vil streame fra PCen til mobilen din når du er i samme hus... men ok. Endelig kan man spille CSGO på do Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Testa dette på android tven min med ps4 kontroller over 5gz nettet. fungerte sømløst ? 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Egen PC Takk. virker nok ikke over nettet vil jeg tro, men man kan sikkert hacke seg til med hamachi tror jeg Hamachi blir vel alt for tregt? Det fungerer vel bedre å sette opp VPN på hjemmenettet for så å koble seg til gjennom den. Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 «Nå kan du spille....» Nei, du kan IKKE det nå. Det er ikke tilgjengelig enda. Og det er enda ikke satt dato for dette. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 «Nå kan du spille....» Nei, du kan IKKE det nå. Det er ikke tilgjengelig enda. Og det er enda ikke satt dato for dette.Steam Link er tilgjengelig som beta på Android. Lenke til kommentar
Tyralyon Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 «Nå kan du spille....» Nei, du kan IKKE det nå. Det er ikke tilgjengelig enda. Og det er enda ikke satt dato for dette. Som RRhoads skriver så er det tilgjengelig allerede, vet ikke hvorfor du mener det ikke er det. Jeg testet dette litt i helga med både mobil og nettbrett og synes det fungerte utmerket. En grunn til å bruke det hjemme er forresten å kunne sitte ute på verandaen i sola og spille, med alt av innstillinger skrudd opp til max og allikevel ha 60 (eller mer) fps Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 «Nå kan du spille....» Nei, du kan IKKE det nå. Det er ikke tilgjengelig enda. Og det er enda ikke satt dato for dette. Det var rart, for jeg spilte Witcher 3 og Inside på tv'en via Nvidia Shield og Steam Link for to dager siden. Fungerte langt bedre enn tidligere erfaringer med Nvidia sin løsning. Har ikke testet på mobilen, men spent på om det egner seg til å spille noe særlig med touch. Kan jo også synke opp PS4 kontroller til mobilen, men da kan jeg like greit bruke Shield tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå