jic Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Hei! En bekjent av meg hold på å skrive skoleoppgave og når han trykte lagre så kræsjet pcen seg. Når han da prøver å åpne filen så får han blankt fil. Har prøvd diverse løsninger som jeg har googlet uten å finne løsning på problemet. Er det noen der ute som kan hjelpe ham med å få innhold tilbake? https://www.dropbox.com/s/zfme0zdxs7of0sc/bachelor.rtf?dl=0 her er lenke til orginal filen. Beklager om jeg har plassert den i feil kategori. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Er det mulig at redigeringsverktøyet(ble det brukt OpenOffice?) fortsatt har en kopi i backup på maskinen hans? Gjorde noen forsøk selv på gjenoppretting, dessverre ingenting å hente. På det beste er det kun en side igjen i den filen. Bør forresten gjøre en vurdering på og kjøpe Office 365. Lenke til kommentar
jic Skrevet 21. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2018 Er det mulig at redigeringsverktøyet(ble det brukt OpenOffice?) fortsatt har en kopi i backup på maskinen hans? Gjorde noen forsøk selv på gjenoppretting, dessverre ingenting å hente. På det beste er det kun en side igjen i den filen. Bør forresten gjøre en vurdering på og kjøpe Office 365. Hei, tusen takk for du tok deg tid å hjelpe meg. Her ble det brukt merkelig nok wordpad til å skrive teksten så backup eller annet kopi tror jeg ikke eksisterer, men om jeg blar gjennom i mine dokumenter så går det ann å se innhold fra filen når du ser forhåndsvisning, men sier fra at all data ee tapt til personen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Filen inneholder bare nuller, så det er ikke noe å hente fra den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå