Bon Born Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 (endret) s Endret 26. mai 2018 av Bon Born Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Nei, vi gidder ikke å se en langt over 2 timer lang youtube-snutt om en star wars-spinoff. Hva var poenget igjen? 6 Lenke til kommentar
Bon Born Skrevet 21. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2018 (endret) Nei, vi gidder ikke å se en langt over 2 timer lang youtube-snutt om en star wars-spinoff. Hva var poenget igjen? SJW tar over Endret 21. mai 2018 av Bon Born Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Og absolutt ingen bryr seg. Har ingen planer om å se på en 2 timer youtubesnutt. 1 Lenke til kommentar
Bon Born Skrevet 21. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2018 Hvorfor er du så sint? Det er en ganske artig snutt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 "snutt" på 2,5 timer jeg aldri får igjen, og høre på en SJW fyr jeg garantert kommer til å hate? neeeeeeei Lenke til kommentar
Bon Born Skrevet 21. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2018 "snutt" på 2,5 timer jeg aldri får igjen, og høre på en SJW fyr jeg garantert kommer til å hate? neeeeeeei Anti sjw fyr. Lenke til kommentar
Bon Born Skrevet 21. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2018 (endret) "snutt" på 2,5 timer jeg aldri får igjen, og høre på en SJW fyr jeg garantert kommer til å hate? neeeeeeei Anti-sjw fyr. Disser sw for å få ned skal se raten på rotten tomatoes. Endret 21. mai 2018 av Bon Born Lenke til kommentar
Bon Born Skrevet 21. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2018 Nei, vi gidder ikke å se en langt over 2 timer lang youtube-snutt om en star wars-spinoff. Hva var poenget igjen? Artig dissing av solo og sw. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Sikkert artig for en liten nisje, tror jeg også står over å bruke resten av kvelden på å se den "snutten". Er jo to og en halv time med en som blar i et blad Lenke til kommentar
Bon Born Skrevet 21. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2018 Sikkert artig for en liten nisje, tror jeg også står over å bruke resten av kvelden på å se den "snutten". Er jo to og en halv time med en som blar i et blad Det er vel mest for fansen, men ganske morsomt å se hvor sjw SW har blitt. Trenger ikke se hele men kan jo se litt og se hva du synes. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Skjønner du ikke at folk ikke vil vie over to timer av dagen sin på å se noe de ikke bryr seg om? Skriv heller et kort sammendrag av videoen, med viktige poeng han drar frem. Og få gjerne med meningen din! Plutselig får du saklige svar Lykke til Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Nei, vi gidder ikke å se en langt over 2 timer lang youtube-snutt om en star wars-spinoff. Hva var poenget igjen? SJW tar over Forkortelser tar over 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Jeg må innrømme at jeg er like lei såkalte "SJWs" som jeg er lei av kritikerne deres. Jeg mener å huske en gang da vi bare så på film og hadde det moro uten å dra inn en verdidebatt den ene veien eller den andre. SW har gått fra å være noen av de beste sci-fi-filmene som er laget noensinne til å bli "bare" lettfordøyelige underholdningsfilmer. De er ikke kjedelige, men de er fort glemt. De lykkes ikke med å skape historier og scener som gjør inntrykk og fester seg, slik som de tre første filmene så til de grader lykkes med. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Den videoen der er lengre enn selve filmen. Nei takk. Soylo a soy wars soyry. Kan noen oversette dette til et forståelig språk? Endret 22. mai 2018 av Kjøleskap Lenke til kommentar
Bon Born Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Den videoen der er lengre enn selve filmen. Nei takk. Soylo a soy wars soyry. Kan noen oversette dette til et forståelig språ Youtube soylo Endret 24. mai 2018 av Bon Born Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå