Corvette94 Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Hei folkens. Har et problem med en Audi A4 B6 1.8t Quattro Avant som jeg ikke finner ut av, og som jeg håper noen her kanskje har vært borti. Problemet er rett og slett at bilen begynner å vibrere volsomt i ny og ned. Når den står på tomgang virker det som om vibrasjonene kommer helt sporadisk. Kan stå i 5 min uten at noen ting skjer, og så begynner det plutselig. Det vibrerer så kraftig at rattet rister. Spesielt ille er det når jeg skal ta igang på lavt turtall. Første som slo meg var at det var noe svinghjuls relatert, men det merkelige er at når jeg kjører langs veien, gir på, og samtidig svinger til venstre så kommer vibrasjonene. Gjør jeg det samme, men denne gangen svinger til høyre så skjer det ingen verdens ting. Men det virker generelt som om det blir verre på lavt turtall. Hadde det vært svinghjulet så skulle man vel tro at svinging ikke hadde noen innvirkning? Samtidig så får jeg det ikke til å stemme med noe hjulopphengs-relatert i og med at det vibererer når bilen står stille. Hører forresten ikke noe lyd utenfor bilen. Kun innvendig. Kan hende jeg er helt på bærtur her så setter stor pris på svar. Bare spør i vei hvis dere trenger mer info, så skal jeg prøve så godt jeg kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå