caroline92 Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Hei, lurer på om macbook pro fra 2018 og 2016 15" er noe forskjell? Hvilken bør jeg kjøpe? Jobber med design og trenger å kjøre adobe pakkene Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 (endret) Datoen har ingen betydning da de selger enda maskiner lansert i 2016 og 2015... Så du må komme med litt mer detaljer av hvilke modeller dette er snakk om... (For alt jeg vet er det snakk om den akkurat samme maskinen) Endret 19. mai 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Det har ikke kommet noen 2018-modeller ennå. Så hvis begge er 4. generasjon er forskjellen litt raskere prosessor og grafikk. Men det spørs om 2016 er modeller eller produksjonsår, det kan være en av de siste 3. generasjon også, uten touchbar. Både 2016 og '17 kjører vel Adobe rimelig greit. (Jeg kjørte Adobe på en 7 år gammel iMac på slutten, det er jo bare spørsmål om hvor treigt du kan leve med at det går.) Hvor mye du skal betale kan være vel så viktig som en liten hastighetsforskjell. Hva 2018 bringer - og når - er selvsagt umulig å si. Men Intels nye i9 er vel en het kandidat. Geir Lenke til kommentar
caroline92 Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2018 Takk for svar Da tenker jeg ikke på produksjonsår og kjøper ny fra apple Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå